.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود. منظومه‌های مازنی ثبت ملی می‌شود
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود.(ادامه)
رسانه‌ها چهارشنبه شب به وقت تهران از انفجار خودرو در گذرگاه مرزی بین ایالات متحده و کانادا نزدیک آبشار نیاگارا و کشته شدن ۲ مظنون این حادثه خبر دادند. انفجار خودرو در گذرگاه مرزی بین آمریکا و کانادا
رسانه‌ها چهارشنبه شب به وقت تهران از انفجار خودرو در گذرگاه مرزی بین ایالات متحده و کانادا نزدیک آبشار نیاگارا و کشته شدن ۲ مظنون این حادثه خبر دادند.(ادامه)
تست روانشناسی؛ چقدر از زندگی خود راضی هستید؟
انجام تست شخصیت رضایت از زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر درک کنید و با درونی‌ترین احساسات خود در تماس باشید.(ادامه)
نخستین عکس ایرانی از مدینه منوره و حرم ائمه بقیع
برای نخستین بار قدیمی ترین عکس ایرانی مدینه منوره و حرم ائمه بقیع علیهم السلام توسط گروه مردمی بهشت بقیع منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است. زیبای شلخته؛ نابسمانی جنگل‌های «دوهزار» و «سه‌هزار» در دل طبیعت تنکابن
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است.(ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)
تصاویر دلهره‌آور از نجات یک خواهر و برادر در آبشار ویسادار گیلان
تصاویری دلهره‌آور از لحظه نجات یک خواهر و برادر از سقوط از آبشار ویسادار در استان گیلان در فضای مجازی منتشر و پربازدید شده است.(ادامه)
پدر و کودک خردسالش که برای فرار از گرما به آب‌های خنک آبشار اشکور رامسر پناه آورده بودند جان خود را از دست دادند. غرق شدن پدر و کودک خردسالش در آبشار اشکور
پدر و کودک خردسالش که برای فرار از گرما به آب‌های خنک آبشار اشکور رامسر پناه آورده بودند جان خود را از دست دادند.(ادامه)
یک دیپلمات با سابقه آمریکایی در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که ایران آن گونه که باید از ما هراسی ندارد. دیپلمات آمریکایی: ایران از ما نمی‌ترسد
یک دیپلمات با سابقه آمریکایی در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که ایران آن گونه که باید از ما هراسی ندارد.(ادامه)
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روستای کدیر نوشهر
(ادامه)
۲ آب‌بندان مازندران به‌عنوان تالاب نیلوفر در فهرست آثار ملی طبیعی به ثبت رسید. ثبت تالاب نیلوفر مازندران در فهرست آثار ملی
۲ آب‌بندان مازندران به‌عنوان تالاب نیلوفر در فهرست آثار ملی طبیعی به ثبت رسید.(ادامه)
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را در سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد / ظرفیت فوردو ۱۰ برابر شد/ راه اندازی دو آبشار در نظنز +جزئیات(خبر)
(ادامه)
توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی بین خانوار‌های آملی
آبشار عاطفه‌های آمل ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد توزیع کرد.(ادامه)
عسل علت حریق در جنگل کلاردشت!
مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر علت بروز حریق در جنگل های کلاردشت را برافروختن آتش توسط بومی ها برای گرفتن عسل از داخل درختان اعلام کرد و گفت: این حادثه کام جنگل‌بانان را تلخ کرد.(ادامه)
نمایی از آبشار هفت چشمه جاده چالوس
آبشار هفت چشمه در حوالی روستای ارنگه کیلومتر ۱۷ جاده کرج - چالوس قرار دارد. این آبشار از چند آبشار بزرگ و کوچک تشکیل شده است. روستای ارنگه در استان البرز دارای چشمه‌ها و آبشار‌های بسیاری است و طبیعت بکری دارد. این آبشار در نزدیکی استان‌های البرز و تهران قرار دارد و با نزدیک شدن به فصل تابستان می‌توانید به عنوان سفر یک روزه این منطقه زیبا را انتخاب کنید/ عکاس: حیدری(ادامه)
سقوط ۲ زن به ته دره در سوادکوه شمالی
۲ زن در منطقه بابلکنار لفور سوادکوه شمالی به ته دره سقوط کردند.(ادامه)
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گزارش خود تاکید کرد که استنکاف رئیس‌ سابق سازمان انرژی ‌اتمی و همچنین رئیس‌ جمهور سابق از انجام وظایف مصرح در قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» برای کمیسیون اصل نود محرز شده است و موضوع برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود. ارسال پرونده حسن روحانی و اکبر صالحی به قوه قضائیه | جزئیات اتهام رئیس جمهور و معاونش در دولت گذشته/ واکنش صالحی به گزارش کمیسیون اصل نود(خبر)
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گزارش خود تاکید کرد که استنکاف رئیس‌ سابق سازمان انرژی ‌اتمی و همچنین رئیس‌ جمهور سابق از انجام وظایف مصرح در قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» برای کمیسیون اصل نود محرز شده است و موضوع برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.(ادامه)
عکس/ کبودوال؛ تنها آبشار خزه ای ایران
آبشار کبودوال تنها آبشار خزه‌ای ایران در ۵ کیلومتری شهر علی آباد کتول یکی از جاذبه های گردشگری استان گلستان است. این آبشار تماشایی با زیبایی بی‌نظیر خود که در دل مسیری جنگلی و کوهستانی قرار گرفته است(ادامه)
عکس/ آبشار دیدنی در نزدیکی تهران
برای رسیدن به این آبشار لازم است به سمت کرج حرکت کنید تا به این آبشار زیبا که در ۱۷ کیلومتری جاده کرج به چالوس در استان البرز واقع شده است، برسید.(ادامه)
تصاویر زیبا از آبشار اوبن
آبشار اوبن که یکی از زیباترین و بکرترین آبشارهای ایران محسوب می شود در جنگل دودانگه ساری واقع شده است.(ادامه)
عکس/ مجموعه آبشار هفتگانه شیرآباد
آبشار شیرآباد مجموعه‌ای از هفت آبشار کوچک و بزرگ است که به نام هفت آبشار شیرآباد نیز شناخته می‌شود. این آبشار جزو میراث طبیعی و ملی ایران و از جاذبه های گردشگری استان گلستان محسوب می‌شود.(ادامه)
عکس/ چشم اندازی زیبا از آبشار ورزان
آسمان شب بهاری سوباتان بهمراه کهکشان راه شیری و چشم اندازی زیبا از آبشار ورزان، ییلاق سوباتان در تالش استان گیلان واقع شده است.(ادامه)
حکم تخریب ۱۳ ساختمان در حاشیه رودخانه چالوس
برای متجاوزان به حریم رودخانه چالوس پارسال ۲۵ پرونده تشکیل شده بود که حکم تخریب ۱۳ مرکز اقامتی و تفریحی تاکنون گرفته شده است.(ادامه)
عکس/ تنها آبشار خزه‌ای در ایران
منظره‌ای زیبا از آبشار کبود وال در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان، آبشار کبود وال تنها آبشار خزه‌ای در ایران است.(ادامه)
عکس/ قطعه‌ای از بهشت در مازندران
تصویری از آبشار سرسبز آلاشور شهرستان نوشهر استان مازندران را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ آبشار باشکوه سوادکوه
آبشار با شکوه گزو در دل جنگل‌های لفور در استان سرسبز مازندران قرار دارد. در استان مازندران، شهرستان سوادکوه،‌ شهر زیرآب باید به دنبال این آبشار زیبا بگردید. (ادامه)
عکس / آبشار زیبای «زمرد» در گیلان
(ادامه)
عکس/ نمایه پاییزی از بلندترین آبشار ایران
آبشار لاتون در استان گیلان، ۱۵ کیلومتری جنوب شهرستان آستارا روستای کوته کومه جای گرفته‌است. ارتفاع تقریبی آبشار لاتون ۱۰۵ متر است که به لحاظ بلندی مرتفع‌ترین آبشار ایران به حساب می‌آید.(ادامه)
عکس/ طلوع دیدنی آفتاب از زیباترین آبشار ایران
آبشار زمرد که به نگین استان گیلان معروف است یکی از زیباترین پدیده های گردشگری شهرستان تالش است که گردشگران و کوهنوردان بسیاری را به خود جذب می کند.(ادامه)
سیلاب به جاده گلندرود - نور آسیب زد/ بازگشایی محور
مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به مسدود شدن جاده گلندرود - نور براثر بارندگی و جاری شدن روان آب گفت: نیروهای راهداری در این محور در حال عملیات راهداری هستند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.