.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود.

برخی با ائتلاف‌های خودخواهانه دنبال انتخابات حداقلی‌اند
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود. (ادامه)
یوسفیان ملا،  فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند.
سناریوهای انتخابات اسفند؛ اتحاد اجباری پایداری و جلیلی، ائتلاف قالیباف و لاریجانی؟
یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی که حرف از کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ به میان می‌آید معمولا نام یک فرد بیش از دیگران مطرح است؛ ابراهیم رئیسی .... اگر سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ نیاید وضعیت اصولگرایان چه خواهد شد؟
شمال نیوز : وقتی که حرف از کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ به میان می‌آید معمولا نام یک فرد بیش از دیگران مطرح است؛ ابراهیم رئیسی ....(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی در جریان اصولگرا، یادآور شد: فارغ از حالت آرمانی، با آمدن و نامزدی آقای رئیسی غاطبه اصولگرایان به گزینه دیگری گرایش نشان نخواهند داد .... حسن بیادی : دهقان، رضایی و ضرغامی مصادیق اصولگرای‌اصلاح‌طلب هستند/ احمدی‌نژاد بیاید داستان انتخابات ۱۴۰۰ چیز دیگری خواهد شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی در جریان اصولگرا، یادآور شد: فارغ از حالت آرمانی، با آمدن و نامزدی آقای رئیسی غاطبه اصولگرایان به گزینه دیگری گرایش نشان نخواهند داد ....(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جمعیت آبادگران گفت : با دارا بودن این ساختار سازمانی معیوب در مدیریت خرد و کلان کشور که بصورت مدیریت جزیره‌ایست نتیجه‌ای بهتر از این حاصل نخواهد شد و شک نکنید.... حسن بیادی: بگومگوی روحانی و قالیباف یعنی دهن‌کجی به مشکلات مردم/ مردم نه از دولت راضی‌اند و نه مجلس/ مجلس به جای استیضاح، فقط جیغ و داد می‌کند
شمال نیوز : دبیرکل جمعیت آبادگران گفت : با دارا بودن این ساختار سازمانی معیوب در مدیریت خرد و کلان کشور که بصورت مدیریت جزیره‌ایست نتیجه‌ای بهتر از این حاصل نخواهد شد و شک نکنید....(ادامه)
هفت ماه به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و باید ببینیم احزاب سیاسی چه برنامه‌ای دارند.

کاندیداهای احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری کدامند؟ / چه کسی بر صندلی حسن روحانی تکیه می‌زند؟
هفت ماه به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و باید ببینیم احزاب سیاسی چه برنامه‌ای دارند. (ادامه)
شمال نیوز :  یک فعال سیاسی گفت: جریان قوی سیاسی پشت محسن هاشمی حضور ندارد و حتی باور نیست که حتی کارگزاران روی طناب او رخت پهن کند..... محسن هاشمی نمی‌تواند با استفاده از نام پدر مرحومش رئیس‌جمهور شود/ تمام اعتبار مرحوم هاشمی برای روحانی هزینه شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی گفت: جریان قوی سیاسی پشت محسن هاشمی حضور ندارد و حتی باور نیست که حتی کارگزاران روی طناب او رخت پهن کند.....(ادامه)
فاطمه رهبر حتی یک روز قبل از بستری شدن در بیمارستان هم دغدغه هایش برای مجلس یازدهم را کنار نگذاشت. امروز باید گفت «دریغ بر جای خالی شیر زن مجلس» آخرین دغدغه فاطمه رهبر یک روز قبل از بستری شدن در بیمارستان
فاطمه رهبر حتی یک روز قبل از بستری شدن در بیمارستان هم دغدغه هایش برای مجلس یازدهم را کنار نگذاشت. امروز باید گفت «دریغ بر جای خالی شیر زن مجلس»(ادامه)
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم سوابق ۳۰ نامزد نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران +تصاویر
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم(ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
نامزدهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید +اسامی
چهره‌ها و اسامی شناخته‌شده‌ای در میان داوطلبان و ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم به چشم می‌خورند. (ادامه)
قالیباف با لیست جدا می‌آید یا مشترک؟
روز گذشته هم محمدرضا باهنر گفته است: «اختلافات میان اصولگرایان مهندسی‌شده نیست، این موضوع را از مصباحی‌مقدم باید بپرسید؛ اما اگر این ادعا درست باشد، فقط در یک مجلس (نهم) وجود داشته است، مجلس هشتم یا دهم چه؟».(ادامه)
آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای انتخابات مجلس
(ادامه)
یک آقازاده با جعل مدرک دانشگاه آزاد قائم مقام شهردار شد+اسناد
انتظار میرود با انتشار مدارک جعلی فوق دستگاه های امنیتی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران با ورود به این پرونده ضمن برخورد با خاطیان و جاعلان ، نسبت به شناسایی باند جعل مدارک تحصیلی اقدام جدی صورت پذیرد.(ادامه)
رئیس مرکز نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق فکری با حضور ۲۵ نفر از نمایندگان ادوار تشکیل شده استاست و مسائلی که رئیس مجلس صلاح ببیند به این اتاق فکر ارسال خواهد شد. معامله برد- برد رئیس مجلس و نمایندگان ادوار/ حلقه اولیه حزب لاریجانی چه کسانی هستند؟/مشاور لاریجانی از تشکیل اتاق فکر برای بررسی ارجاعات رئیس مجلس خبر داد(خبر)
رئیس مرکز نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق فکری با حضور ۲۵ نفر از نمایندگان ادوار تشکیل شده استاست و مسائلی که رئیس مجلس صلاح ببیند به این اتاق فکر ارسال خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید:ویترین فهرست اصولگرایان در تهران برای انتخابات مجلس آینده باید کاملا کارآمد، جذاب، متنوع، در برگیرنده همه قشرها و با گفتمان متناسب با نیاز روز جامعه باشد.....

ترقی : کاری از دست ناطق نوری هم بر نمی آید
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید:ویترین فهرست اصولگرایان در تهران برای انتخابات مجلس آینده باید کاملا کارآمد، جذاب، متنوع، در برگیرنده همه قشرها و با گفتمان متناسب با نیاز روز جامعه باشد..... (ادامه)
خسارت پس‌روی آب دریای خزر به صنعت گردشگری در گلوگاه
معاون فرماندار گلوگاه از خسارت پس‌روی آب دریای خزر در گلوگاه به صنعت‌گردشگری این شهرستان خبر‌ داد.(ادامه)
شمال نیوز : با بررسی شرایط موجود در هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا، ملاحظه می شود که هر دوی این جریانات سیاسی بر این باورند که باید برای انتخابات سال 98 اصلاحات جدی در اقدامات و ساز و کارهای انتخاباتی خود داشته باشند. البته این تغییرات در هر یک از این جناح ها، تفاوت های خاص خود را دارد، ولی ضرورت تغییر را هر دوی آنها مطرح کرده و دنبال می کنند. جبهه‌های اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به بن‌بست خورد!
شمال نیوز : با بررسی شرایط موجود در هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا، ملاحظه می شود که هر دوی این جریانات سیاسی بر این باورند که باید برای انتخابات سال 98 اصلاحات جدی در اقدامات و ساز و کارهای انتخاباتی خود داشته باشند. البته این تغییرات در هر یک از این جناح ها، تفاوت های خاص خود را دارد، ولی ضرورت تغییر را هر دوی آنها مطرح کرده و دنبال می کنند.(ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
مهره‏‎هایی از این دست آب دیده‎تر از آنان که در پی عافیت کنج عزلت نشین شوند. اما به نظر می‎رسد نصایحشان به گوش آنان که با تندروی زمینه کج روی و انحراف در جریان اصولگرایی را پایه گذاری کردند، فرو چرا بزرگان اصولگرا ساکتند؟ / کنج عزلت یا سکوت برای پرهیز از تشتت بیشتر؟(خبر)
مهره‏‎هایی از این دست آب دیده‎تر از آنان که در پی عافیت کنج عزلت نشین شوند. اما به نظر می‎رسد نصایحشان به گوش آنان که با تندروی زمینه کج روی و انحراف در جریان اصولگرایی را پایه گذاری کردند، فرو(ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
بازار شلوغ کاندیداتوری و به تمسخر گرفتن شایستگی‌ها(يادداشت)
(ادامه)
گزينه هاي احتمالي جبهه ایستادگی برای انتخابات 96
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی از محسن رضایی و حجت الاسلام سید محمود علوی به عنوان گزینه‌های در حال بررسی این جبهه برای انتخابات ۹۶ نام برد.(ادامه)
شرط قالیباف برای کاندیدا شدن در انتخابات ۹۶
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: ساختار اجرایی کشور متناسب با رشد سیاسی که داشته‌ایم، نیست. (ادامه)
احمدی نژاد کاندیدا هم شود، به خاطر ماجرای «نهی» رد صلاحیت می شود
یک سالی می شود که بر دایره سفرهای استانی اش، آن هم به سبک و سیاق 8 سال پیش افزوده شده است. احمدی نژاد علی رغم سکوت چندین ساله اش، به یک باره حضورش در مجامع عمومی پررنگ شد و در این میان صحبت های چند پهلو مهمترین مشخصه میتینگ های انتخاباتی بود که از سوی رئیس دولت آبادگران شکل گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: روحانی می‌خواهد هر دو جناح را داشته باشد و با رایی بیشتر نسبت به خرداد 92 بازهم راهی پاستور و نهاد ریاست جمهوری شود. چراغ راهنمای روحانی در بهار 96 به کدام سو روشن می‌شود؟
شمال نیوز: روحانی می‌خواهد هر دو جناح را داشته باشد و با رایی بیشتر نسبت به خرداد 92 بازهم راهی پاستور و نهاد ریاست جمهوری شود.(ادامه)
وزیر علیه رئیس: باعث فتنه احمدی نژاد بود
(ادامه)
 رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد. مرد لابی‌های مجلس دهم کیست؟
رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد.(ادامه)
زيباكلام: روحاني نيايد، ظريف‌كانديدا شود
صحنه انتخابات ۹۶ درايران براي نخستين‌بار بسيار زود‌تر از انتخابات‌هاي گذشته جلوه‌گيري مي‌كند. اصولگرايان تمامي مهره‌هاي خود را از دست داده‌اند و از سوي ديگر در سه سال گذشته سعي كرده‌اند كه عملكرد احمدي‌نژاد را از دامن اصولگرايي بزدايند. برخي اصولگرايان معتقدند که اگر قرار باشد به صورت جدي با روحاني رقابت كنند، چاره‌اي جز حمايت از محمود احمدي‌نژاد ندارند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.