.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصویر حضور شهید سیدرضی موسوی بر مزار شهید همدانی
دختر شهید موسوی می‌گوید: پدرم و شهید حسین همدانی دوستی عمیقی با هم داشتند. وقتی ابووهب می‌خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می‌گفت: برای من ساک نبندید، سید رضی همه چیز را آماده می‌کند.(ادامه)
 چرا کهنه‌گرایانی که هنوز و همچنان بر ریزعلی‌های خواجوی به حق می‌بالند به این مردی و جان‌برکف‌نهادگی در .... این ابرمرد شایسته تقدیر است/ چرا آدم ها زیرپوستی می‌نگرند و می‌گذرند؟
چرا کهنه‌گرایانی که هنوز و همچنان بر ریزعلی‌های خواجوی به حق می‌بالند به این مردی و جان‌برکف‌نهادگی در ....(ادامه)
ناگفته‌های پسر اسامه بن لادن از زندگی خود و پدرش + تصاویر
عمر پسر منتخب اسامه بن لادن، وارث فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان است.(ادامه)
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد. شهید ایرانی واقعه کربلا که بود؟
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد.(ادامه)
فوائد و آثار قرائت زیارت عاشورا چیست؟
قرائت زیارت عاشورا فواید فراوانی دارد به گونه‌ای که وقتی انسان این زیارت را در جوار مرقد امام حسین (ع) قرائت می‌کند از لهو و لعب و غیر جدا می‌شود و یک ارتباط ملکوتی با امام برقرار می‌کند.(ادامه)
فاجعه هشتم شهریور؛ بمب‌گذار دفتر نخست‌وزیری که بود و چه شد؟
هشتم شهریور ۱۳۶۰ انفجاری در دفتر نخست‌وزیری رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت را به شهادت رساند. (ادامه)
شمال نیوز : پرسنل کادر درمان شرکتی هر روز با قلبی شکسته به بالین مردم عزیزمان می‌روند، آنانی که عشق به همنوع در وجودشان موج می‌زند و تلاش می‌کنند همنوع‌شان در رنج نباشد حتی اگر خود در رنج باشند.... پرسنل شرکتی کادر درمان فرزند خوانده وزارت بهداشت/ چوب حراج شرکت‌های خصوصی بر مدافعان سلامت
شمال نیوز : پرسنل کادر درمان شرکتی هر روز با قلبی شکسته به بالین مردم عزیزمان می‌روند، آنانی که عشق به همنوع در وجودشان موج می‌زند و تلاش می‌کنند همنوع‌شان در رنج نباشد حتی اگر خود در رنج باشند....(ادامه)
روایتی از لحظه بازگشایی حرم مطهر رضوی
درب‎های حرم مطهر رضوی پس از 69 روز گشوده می‌شود، بعضی فقط اشک می‌ریزند و انگار می‌خواهند راز و نیازشان با علی ابن موسی الرضا(ع)، آلوده به کلمات نشود و خدا می‌داند در این نگاه بارانی‌شان چه حرف‌های مگویی با آقایشان می‌زنند.(ادامه)
حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ صدور حکم 2 نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا /رأی دادگاه ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد / حکم تخلیه برای تمامی قراردادهای اجاره‌ای که موعدشان گذشته صادر نمی‌شود.... (خبر)
(ادامه)
حکم اعدام برای سلطان خودرو و همسرش
سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم اعدام برای سلطان خودرو و همسرش خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ تحویل سال نو در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع)
هر ساله زائزان و مجاوران حرم مطهر رضوی لحظات تحویل سال نو در حرم امام هشتم سال جدید را آغاز می‌کردند و میلون‌ها زائر از سراسر ایران روانه شهر مقدس مشهد می‌شد؛ اما امسال با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور حرم موقتا بسته شده و عاشقان امام رضا سال تحویل در اطراف حرم با امام خود نجوا کردند/میزان- علی عبداللهی(ادامه)
ما و بنیانی که شهدا گذاشته اند ....(يادداشت)
(ادامه)
آنچه امام حسین (ع)انجام داد نه تنها در زمان نگنجید بلکه مکان نیز محو در آن اتفاق شد و این صدای حریت و آزادگی با موج خروشان ملت ها در لحظه و هر روز و در هر زمان و مکانی جاری است. حسین( ع) رسانه‌ای که ماندگار می‌ماند!(ديدگاه)
آنچه امام حسین (ع)انجام داد نه تنها در زمان نگنجید بلکه مکان نیز محو در آن اتفاق شد و این صدای حریت و آزادگی با موج خروشان ملت ها در لحظه و هر روز و در هر زمان و مکانی جاری است.(ادامه)
۱۰ خریدار بزرگ سکه در کشور را بشناسید+ اسامی
در این مطلب اسامی ده نفر از خریداران عمده سکه که حدود ۱۷۰ هزار قطعه سکه پیش خرید کرده اند را مشاهده می کنید.(ادامه)
عمل امّ داود یکی از اعمال مستحبی پانزدهم رجب است. اعمال ام داود چیست؟
عمل امّ داود یکی از اعمال مستحبی پانزدهم رجب است.(ادامه)
شمال نیوز : براستی با این‌همه  مشکلات چگونه ممکن است عده‌ای منافع‌طلب  در زمان برداشت شالی اقدام به واردات برنج هندی و پاکستانی کنند  و بر دست‌های وصله‌زده و تن خسته و رنجور کشاورز ، تازیانه واردات بزنند! .... تازیانه واردات برنج بر صورت کشاورزان رنجور مازنی !
شمال نیوز : براستی با این‌همه مشکلات چگونه ممکن است عده‌ای منافع‌طلب در زمان برداشت شالی اقدام به واردات برنج هندی و پاکستانی کنند و بر دست‌های وصله‌زده و تن خسته و رنجور کشاورز ، تازیانه واردات بزنند! ....(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: هیچ توقعی از کسی نداریم، دل دوست را شاد کردیم و دنبال منفعت نبوده‌ایم، همیشه در گذشته زندگی کردیم، چرا که مرور زمان‌های قدیم، عزم‌مان را برای زیستنی پاک و سخاوتمندانه دوچندان می‌کند..... فرماندار قائم شهر کجاست ؟ / نامهربانی‌های مسئولان خللی در عقیده‌ام ایجاد نمی‌کند/ ده‌ها نفر نیروی بدون مجوز استانداری وارد شهرداری شدند !
شمال نیوز : وی گفت: هیچ توقعی از کسی نداریم، دل دوست را شاد کردیم و دنبال منفعت نبوده‌ایم، همیشه در گذشته زندگی کردیم، چرا که مرور زمان‌های قدیم، عزم‌مان را برای زیستنی پاک و سخاوتمندانه دوچندان می‌کند.....(ادامه)
سید رضا سید دانش غریبانه با کبوتر و آهو(يادداشت)
سید رضا سید دانش(ادامه)
عکسی ماندگار از مادر شهید در یک روز برفی
«علی‌رضا فرزین» در یک روز برفی عکس از مادر شهیدی می‌گیرد که بر سر مزار فرزندش رفته است.(ادامه)
تسلیت مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران درپی حادثه منا
(ادامه)
 سهیل جانی پور مردم داری، از حرف تا عمل(يادداشت)
سهیل جانی پور(ادامه)
گزیده‌ای از پیامک‌های تبریک حلول ماه رجب
پیامک مورد علاقه خود برای تبریک حلول ماه رجب را از لیست پیامک‌های زیر کپی کنید و برای آشنایان و دوستان خود بفرستید.(ادامه)
رقیه توسلی تا ابد کوچه های مدینه محزون و خالی اند(ديدگاه)
رقیه توسلی(ادامه)
این قلب هزارپاره را باید طواف کرد...
رقیه توسلی(ادامه)
من شفایم را از امام حسین (ع) گرفتم
(ادامه)
مجروحیت مجری معروف سیما +عکس
(ادامه)
 

رقیه توسلی برای نقاره زنانی که هرروز از پله های عشق بالا می روند(يادداشت)
رقیه توسلی(ادامه)
برای مرد، مردان قلم
(ادامه)
رقیه توسلی "تا طلوع " باز وقت اشک های من است(ديدگاه)
رقیه توسلی(ادامه)
شمال نیوز: جوانانی که می بایست علمدار اقتصاد شهر خود باشند ، امروز شرمنده ی پدران بازنشسته دیار خود هستند که جیب هایشان خالی ، مدارج علمی دانشگاهی شان بالا ، و نگاه های صادقانه و نا امیدانه شان به خورشید است! زخم کهنه ای به نام محرومیت سوادکوه
شمال نیوز: جوانانی که می بایست علمدار اقتصاد شهر خود باشند ، امروز شرمنده ی پدران بازنشسته دیار خود هستند که جیب هایشان خالی ، مدارج علمی دانشگاهی شان بالا ، و نگاه های صادقانه و نا امیدانه شان به خورشید است!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.