.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد. رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد، پلمب شد
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد.(ادامه)
بعد از ماه‌ها بحث و گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازیگران کشف حجاب کرده در یکسال گذشته، با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 10 بازیگر مطرح زن سینما رسما ممنوع‌الکار شدند. کشف حجاب کدام بازیگران را ممنوع‌الکار کرد؟ + فیلم
بعد از ماه‌ها بحث و گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازیگران کشف حجاب کرده در یکسال گذشته، با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 10 بازیگر مطرح زن سینما رسما ممنوع‌الکار شدند.(ادامه)
ارتباط بین منافقین و ترانه علیدوستی چیست؟
(ادامه)
رای دادگاه در این پرونده به خوبی نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در دفاع از حقوق زنان و حفظ حریم آنان مصمم است و در این میان تفاوتی بین موافقین و مخالفینش وجود ندارد. ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو تبرئه شدند
رای دادگاه در این پرونده به خوبی نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در دفاع از حقوق زنان و حفظ حریم آنان مصمم است و در این میان تفاوتی بین موافقین و مخالفینش وجود ندارد.(ادامه)
مازیار لرستانی فیلم سینمایی «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت را برای نابینایان توضیح‌دار کرد. شغل جدید مازیار لرستانی مشخص شد
مازیار لرستانی فیلم سینمایی «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.(ادامه)
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد. پای ترانه علیدوستی و برادرانش به آمریکا رسید!
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.(ادامه)
حمید رسایی به آزادی ترانه علیدوستی و حواشی استقبال از او در مقابل زندان اوین واکنش نشان داد. واکنش رسایی به آزادی ترانه علیدوستی
حمید رسایی به آزادی ترانه علیدوستی و حواشی استقبال از او در مقابل زندان اوین واکنش نشان داد.(ادامه)
نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی امروز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر آزادی این بازیگر را اعلام کرد. این بازیگر مشهور سینما روز ۲۶ آذر در محل سکونتش بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود. ترانه علیدوستی با قید وثیقه از زندان آزاد شد
نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی امروز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر آزادی این بازیگر را اعلام کرد. این بازیگر مشهور سینما روز ۲۶ آذر در محل سکونتش بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.(ادامه)
جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست
جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد(ادامه)
حضور شهاب حسینی مقابل زندان اوین + عکس
تصاویری از حضور شهاب حسینی در مقابل زندان اوین در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: ترانه علیدوستی بازیگر سینما عصر امروز در خانه‌اش بازداشت شد.
ترانه علیدوستی بازداشت شد/ علت بازداشت چه بود؟
شمال نیوز: ترانه علیدوستی بازیگر سینما عصر امروز در خانه‌اش بازداشت شد. (ادامه)
عکسی قدیمی از ترانه علیدوستی و پدرش کنار رضا عطاران
ترانه علیدوستی تصویری قدیمی از پشت صحنه فیلم «استراحت مطلق» در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. (ادامه)
عکس/ ترانه علیدوستی در ورزشگاه آزادی
ترانه علیدوستی تصویری از حضور در زمین فوتبال استادیوم آزادی منتشر کرد. این روزها فیلمبرداری فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی در حال انجام است و نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی بازیگران این فیلم هستند. علیدوستی امروز در اینستاگرامش تصویری از حاشیه این فیلم در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی منتشر کرد. ترانه علیدوستی دختر حمید علیدوستی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران است و سالها پس از حضور پدرش در زمین چمن، پایش به استادیوم آزادی باز شد.(ادامه)
عکسی زیرخاکی از حمید علیدوستی و دخترش ترانه
حمید علیدوستی فوتبالیست اسبق تیم ملی ایران پدر ترانه علیدوستی بازیگر زن ایرانی است که در ادامه تصویری از حمید علیدوستی و دخترش ترانه در ۳۸ سال پیش را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
علت احضار ترانه علیدوستی چیست؟
(ادامه)
راستش آدم اینها را که می‌بیند دلش کباب می‌شود، چقدر دلسوزی و توجه نسبت به فعل و انفعالات جامعه در مجلس وجود دارد. گویی جشنواره ای به سبک سالانه‌های فیلم در راه است و هر کدام بهتر نقش‌شان را بازی کنند، می‌توانند «سیمرغ» را تصاحب کنند. در باب رفتارشناسی نمایندگان گیلانی مجلس؛ سودای سیمرغ!(ديدگاه)
راستش آدم اینها را که می‌بیند دلش کباب می‌شود، چقدر دلسوزی و توجه نسبت به فعل و انفعالات جامعه در مجلس وجود دارد. گویی جشنواره ای به سبک سالانه‌های فیلم در راه است و هر کدام بهتر نقش‌شان را بازی کنند، می‌توانند «سیمرغ» را تصاحب کنند.(ادامه)
خداحافظی آخر ترانه علیدوستی با شهرزاد (عکس)
(ادامه)
نام‌هایی که سلبریتی‌ها برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند همواره مورد توجه مردم است. در این میان برخی ها مثل شهاب حسینی که نام های «محمدامین» و «امیرعلی» را برای فرزندانش انتخاب کرده است، اسامی آشناتری را برگزیده‌اند و برخی‌ها مثل سام درخشانی که اسم «برکه» را برای دختر تازه متولد شده‌اش برگزیده است.


اسم‌های عجیب و غریب چهره‌ها برای فرزندانشان +تصاویر
نام‌هایی که سلبریتی‌ها برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند همواره مورد توجه مردم است. در این میان برخی ها مثل شهاب حسینی که نام های «محمدامین» و «امیرعلی» را برای فرزندانش انتخاب کرده است، اسامی آشناتری را برگزیده‌اند و برخی‌ها مثل سام درخشانی که اسم «برکه» را برای دختر تازه متولد شده‌اش برگزیده است. (ادامه)
تیپ ترانه علیدوستی در اکران خصوص یک فیلم/عکس
حضور ترانه عليدوستى امشب، در اكران خصوصى فيلم سينمايى "صفر تا سكو" (ادامه)
ترانه علیدوستی بهمراه همسرش علی منصور/عکس
عکس قدیمی از ترانه علیدوستی بهمراه همسرش علی منصور.(ادامه)
درخواست علنی یک آیت‌الله برای رفع حصر/ کی‌روش در تهران است؟ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران!
(ادامه)
بازتاب جهانی حرکت اعتراضی ترانه علیدوستی+تصاویر
توییت ترانه علیدوستی درباره تحریم مراسم اسکار خیلی زود سر از رسانه‌های معتبر بین‌المللی درآورد.(ادامه)
این واکنش ترانه علیدوستی انعکاس بسیار وسیع بین المللی داشت و بسیاری از رسانه ها از جمله فرانس24، دیلی میل، هافینگتون پست، گاردین و... خبر بایکوت بازیگر «فروشنده» بخاطر تصمیم نژادپرستانه ترامپ را انعکاس دادند و نیویورک تایمز نیز در گفت و گویی با ترانه علیدوستی پیگیر جزئیات ماجرا شد. نمی توانم به دولتی احترام بگذارم که برای مردم کشورم احترام قایل نیست(خبر)
این واکنش ترانه علیدوستی انعکاس بسیار وسیع بین المللی داشت و بسیاری از رسانه ها از جمله فرانس24، دیلی میل، هافینگتون پست، گاردین و... خبر بایکوت بازیگر «فروشنده» بخاطر تصمیم نژادپرستانه ترامپ را انعکاس دادند و نیویورک تایمز نیز در گفت و گویی با ترانه علیدوستی پیگیر جزئیات ماجرا شد.(ادامه)
زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی ترانه علیدوستی و همسرش شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن به گوش نرسیده است.
از شایعه تا واقعیت جدایی ترانه علیدوستی از همسرش
زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی ترانه علیدوستی و همسرش شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن به گوش نرسیده است. (ادامه)
توضیح ترانه علیدوستی درباره خالکوبی‌اش +عکس
ترانه علیدوستی متنی به زبان انگلیسی درباره تتوی روی دستش منتشر کرده است. (ادامه)
استقبال از چهره بدون آرایش ترانه علیدوستی !
در ۴۸ ساعت گذشته علاقه به تماشای چهره منتشر شده از ترانه علیدوستی، آنهم بدون آرایش در صدر پر بازدید ترین خبرهای روز و جستجوهای گوگل بوده است. (ادامه)
عکس: بازیگران «شهرزاد» در استودیوی ضبط صدا
ترانه علیدوستی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویر زیر نوشت: «کارگران همچنان مشغول کارند؛ استودیوی ضبط صدا، مربوط به فیلم «فروشنده» از اصغر فرهادی»(ادامه)
عکس: دوبازیگر شهرزاد در فیلم جدید اصغر فرهادی
شهاب حسینی و ترانه علیدوستی این روزها در حال بازی در فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی هستند.(ادامه)
عکس:چالش بازیگر زن با صفحه تقلبی
ترانه علیدوستی پست اینستاگرامی خودش را به تصویری از صفحه ی تقلبی اینستاگرامش اختصاص داده است.(ادامه)
سلفی ترانه علیدوستی و دخترش حنا! +عکس
ترانه علیدوستی با انتشار عکس زیر نوشت...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.