.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نماينده ولي فقيه در مازندران، از شهرك صنعتي نكا بازديد كرد
(ادامه)
عکس/ نوبت‌دهی واکسیناسیون ۱۵ سال به بالا آغاز شد
تمامی متولدین ۱۳۸۵ و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند. (ادامه)
سرمربی باشگاه استقلال با رای کمیته اخلاق از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود. «فرهاد مجیدی» از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد
سرمربی باشگاه استقلال با رای کمیته اخلاق از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اعلام این که شهرداری بزرگ استان به انبار نیروی انسانی تبدیل شده اند ، گفت : انباشت نیروی انسانی و دغدغه پرداخت حقوق کارکنان و مسائل مالی شهرداری‌های بزرگ در استان مازندران جدی و نگران کننده است. انباشت نیروی انسانی در شهرداری‌های بزرگ مازندران نگران کننده است
شمال نیوز: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اعلام این که شهرداری بزرگ استان به انبار نیروی انسانی تبدیل شده اند ، گفت : انباشت نیروی انسانی و دغدغه پرداخت حقوق کارکنان و مسائل مالی شهرداری‌های بزرگ در استان مازندران جدی و نگران کننده است.(ادامه)
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند.
با رای اعتماد دولت / ۲ استاندار جدید انتخاب شدند
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند. (ادامه)
دلیل محرومیت مجیدی مشخص شد
باشگاه استقلال توضیحاتی درباره دلیل محرومیت سرمربی تیم خود ارائه کرد. (ادامه)
فرهاد مجیدی از همه فعالیت های فوتبالی محروم شد
سرمربی استقلال با حکم کمیته اخلاق از حضور در ورزشگاه‌ها منع شده است. هنوز دلیل صدور این حکم مشخص نشده است. (ادامه)
مصوبه واردات خودرو به مجلس برگشت خورد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بنابر گزارش مجمع تشخیص مصلحت نظام، موادی از مصوبه مجلس درباره آزادسازی واردات خودرو مغایر با قانون شناخته شد. (ادامه)
سعادتی :اختلاس و فساد اداری پشت پرده گرانی ها و مشکلات اقتصادی است
نماینده مردم بابل در مجلس گفت:پشت پرده بسیاری از مشکلات اقتصادی و گرانی ها، اختلاس و فسادهای اداری است و باید با این مسائل برخورد شود.(ادامه)
تذکر جدی سازمان لیگ به 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس
سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درخصوص ارسال مدارک مرتبط با مجوز حرفه‌ای باشـگاه در سامانه CLAS تذکر داد. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از روز سه شنبه تا چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۴۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۱۶۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران به ۵ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۲۹ نفر رسید. مرگ و میر روزانه به زیر ۳۰۰ نفر کاهش یافت؛ ۲۸۶ فوتی جدید/مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۱۸ هزار و ۱۹۱ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از روز سه شنبه تا چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۴۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۱۶۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران به ۵ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۲۹ نفر رسید. (ادامه)
کسب کرسی کشوری از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل
دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بابل کرسی کمیته مرکزی شبکه دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی کشور را کسب شد.(ادامه)
یک انتصاب تازه در سازمان صدا و سیما
عبدالعلی علی‌عسکری رییس سازمان صداوسیما، در حکمی محمدمهدی رحمتی را سرپرست معاونت امور استان‌های صداوسیما کرد. (ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد؛ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با کاهش اندک همراه است. (ادامه)
آیت الله لائینی :دفاع مقدس خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس عقلانی ترین حرکت و اقدام ملت ایران بوده است و خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد.(ادامه)
اعزام اولین گروه زائران اربعین از بعد از ظهر امروز
اولین گروه از زائرین حرم حسینی بعد از ظهر امروز از فرودگاه ساری عازم نجف اشرف خواهند شد.(ادامه)
واکسیناسیون ۸ هزار و ۵۴۶ نفر در مراکز هلال احمر مازندران
۸ هزار و ۵۴۶ نفر در مراکز تجمیعی هلال احمر مازندران در برابر کرونا تاکنون واکسینه شده اند.(ادامه)
اعلام زمان واریز سهمیه بنزین مهر ماه ۱۴۰۰
سخنگوی شرکت پخش فراورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین مهرماه ساعت ۲۴ امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته واریز می‌شود.(ادامه)
دانش‌آموزان چه واکسنی تزریق می‌کنند؟
مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۳ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۲۷۰ دُز رسیده و اکنون واکسیناسیون زیر ۱۸ ساله‌ها و به عبارتی دیگر دانش آموزان آغاز شده و تا دو هفته دیگر در کل کشو اجرا می‌شود. (ادامه)
حاج رشید بریمانی که سال‌ها ذاکر اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت بود در آستانه اربعین حسینی، دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبودش شتافت. مداح برجسته مازندرانی دعوت حق را لبیک گفت
حاج رشید بریمانی که سال‌ها ذاکر اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت بود در آستانه اربعین حسینی، دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبودش شتافت.(ادامه)
« دفاع مقدس » فراتر از باورها
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است. شریعتی : شاهد کاهش انگیزه مدیران مازندران هستیم / وزیر را در معذورات انتخاب استاندار قرار نمی‌دهیم / اولویت ما استاندار بومی است
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است.(ادامه)
ترافیک دست از سر شمال بر نمی‌دارد
محور‌های چالوس و هراز در آخرین روز شهریور ۱۴۰۰ شاهد ترافیک سنگین هستند.(ادامه)
این مواد غذایی را بخورید و با استرس مقابله کنید
متخصصان می‌گویند برخی مواد غذایی می‌تواند به میزان قابل توجهی از سطح استرس و اضطراب انسان کم کند. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: هیچ کس حال و روز ما را در آن روزهایی که در شرایط سخت بودیم، تیم شکست می‌خورد و هواداران ناراضی بودند فراموش نمی‌کند .... سیف الله پور : فکری باید پول بیشتری به نساجی می‌داد
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: هیچ کس حال و روز ما را در آن روزهایی که در شرایط سخت بودیم، تیم شکست می‌خورد و هواداران ناراضی بودند فراموش نمی‌کند ....(ادامه)

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا رحیم نیا را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه منصوب کرد. مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت منصوب شد
دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا رحیم نیا را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : هم در مسیر اداری و در دستگاه های اجرایی برای کسب مجوزها و هم در مجلس و طرح در کمیسیون ها و بیان دلایل، بررسی های فنی و قانونی فرآیندها و روال های مورد نیاز یا طی نشده یا به درستی مورد سنجش قرار نگرفته اند.... "فینسک" درگیر چالش‌های فنی و قانونی!/ بُعد قانونی چالش‌های فینسک
شمال نیوز : هم در مسیر اداری و در دستگاه های اجرایی برای کسب مجوزها و هم در مجلس و طرح در کمیسیون ها و بیان دلایل، بررسی های فنی و قانونی فرآیندها و روال های مورد نیاز یا طی نشده یا به درستی مورد سنجش قرار نگرفته اند....(ادامه)
شمال نیوز:  سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران از رکوردشکنی تزریق کرونا در استان خبر داد و گفت: روز گذشته بیش از ۹۰ هزار نفر در استان واکسینه شدند. رکورد واکسیناسیون در مازندران شکست/ تزریق ۹۰ هزار دز در روز
شمال نیوز: سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران از رکوردشکنی تزریق کرونا در استان خبر داد و گفت: روز گذشته بیش از ۹۰ هزار نفر در استان واکسینه شدند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.611 seconds.