.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
همه‌ی عوامل مؤثر رژیم و شخص جنایتکار نتانیاهو باید تحت پیگردِ دادگاه‌های بین‌المللی و مستقل قرار گیرند و مجازات شوند؛ و این به حول قوه‌ی الهی تحقق خواهد یافت...

نتانیاهو و عوامل موثر رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند/ دنیای اسلام در برابر قضیه‌ی فلسطین دارای تکلیف دینی است / آزمون همکاری قدس و کرانه‌ باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌ها، راهکار آینده‌ فلسطینی‌ها را نشان داد(خبر)
همه‌ی عوامل مؤثر رژیم و شخص جنایتکار نتانیاهو باید تحت پیگردِ دادگاه‌های بین‌المللی و مستقل قرار گیرند و مجازات شوند؛ و این به حول قوه‌ی الهی تحقق خواهد یافت... (ادامه)
فرزندان نامزدهای انتخابات کجا هستند؟/ اینفوگرافی
دختر علی لاریجانی در اوهایو آمریکا زندگی می کند و پسر محسن هاشمی رفسنجانی در ایران ساکن و مدیرعامل دفتر نشر و معارف انقلاب اسلامی است. (ادامه)
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۰۰ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به ویروس کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان‌باختگان این بیماری در ایران از ۷۸ هزار نفر گذشت.... فوت ۲۰۰ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جان‌باختگان این بیماری در ایران از ۷۸ هزار نفر گذشت
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۰۰ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به ویروس کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان‌باختگان این بیماری در ایران از ۷۸ هزار نفر گذشت....(ادامه)
حال وخیم ۳۹ کرونایی در بابل
۳۹ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
خزر در آرامش کامل
وضعیت دریای خزر تا ۴ روز آینده آرام و مساعد است.(ادامه)
اعتراض استقلال به احکام کمیته انضباطی
باشگاه استقلال در خصوص وضعیت شیخ دیاباته و احکام کمیته انضباطی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
اتفاق خوب برای فرهاد مجیدی
مهدی قایدی با بازگشت به خط حمله توانست روز بسیار خوبی را مقابل ذوب‌آهن بگذراند.(ادامه)
موافقت با عفو و تخفیف مجازات ۴۷ نفر از محکومان در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۴۷ نفر از محکومان محاکم استان مشمول عفو مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر قرار گرفتند.(ادامه)
آغاز ثبت نام واکسیناسیون افراد بالای ٧٠ سال از شنبه
رئیسی گفت: همه افراد بالای ٧۵ سال از شنبه در سامانه واکسیناسیون ثبت نام کنند و پیامک برای افراد ثبت نام کننده ارسال می‌شود.(ادامه)
سهمیه بنزین خرداد ماه امشب واریز می‌شود + جزییات
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
با جدیت پیگیر مسائل تیم نساجی هستیم
حسن نژاد گفت:با جدیت لازم پیگیر مسائل و مشکلات تیم نساجی هستیم(ادامه)
مسابقه فوتبال در شالیزار «فوتچل» یک بازی محلی جذاب است که به منظور بازگشت جوانان روستا به شالیزار و آماده شدن برای فصل جدید کشاورزی قبل از شروع فصل نشاء در روستا کینچاه از توابع آستانه اشرفیه برگزار می‌شود. 

مسابقه جذاب فوتبال در شالیزار های شمال«فوتچل»(خبر)
مسابقه فوتبال در شالیزار «فوتچل» یک بازی محلی جذاب است که به منظور بازگشت جوانان روستا به شالیزار و آماده شدن برای فصل جدید کشاورزی قبل از شروع فصل نشاء در روستا کینچاه از توابع آستانه اشرفیه برگزار می‌شود. (ادامه)
استاندار : آزادراه غرب مازندران در حال پیگیری است
استاندار مازندران گفت: پروژه آزادراه چالوس- رامسر در غرب استان با کمک مجلس در حال پیگیری برای عملیاتی شدن است.(ادامه)
این ۷ خوراکی را کودکان هرگز مصرف نکنند
خوراکی‌های ناسالمی که باعث بروز بسیاری از مشکلات در رفتار کودکانتان و در نهایت موجب بیماری آن‌ها می‌شود را بشناسید.(ادامه)
عکس/ تصویری درجه یک از سردار آزمون
عکسی که سردار آزمون با مادرش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.(ادامه)
جدول/ نرخ جدید ارزان‌ترین لاستیک‌های موجود در بازار
لاستیک خودرو تراینگل مدل TE۳۰۱ سایز ۱۶۵/۶۵R۱۳ به قیمت ۶۵۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.(ادامه)
ممنوعیت‌های کرونا در محورهای شمال کماکان با قوت تداوم دارد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تردد خودروها طی روزهای گذشته در محورهای شمال پایان هفته‌ای شلوغ پیش‌رو داریم که معمولا از بعدازظهر شاهد افزایش حجم ترافیک در محورها خواهیم بود.(ادامه)
۹۵ بیمار جدید به لیست کرونایی‌ها در مازندران اضافه شد
طی شبانه‌روز گذشته تعداد ۹۵ بیمار جدید به جمع بیماران کرونایی در مازندران اضافه شدند.(ادامه)
بازگشت دوباره گرما در آخرین روز اردیبهشت
مازندرانی‌ها امروز شاهد هوایی آفتابی و گرم خواهند بود.(ادامه)
اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های مازندران
نماز جمعه امروز در همه شهر‌ها و مصلا‌های مازندران اقامه می‌شود.(ادامه)
شفاف سازی هزینه تبلیغاتی چند کاندیدا
هر یک از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری درباره نحوه تامین هزینه‌های انتخاباتی خود صحبت کردند.(ادامه)
چگونه مدیران نالایق را تشخیص دهیم؟
(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گروه «کتائب عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس از وی با عنوان «شهید زنده» یاد کرد. نامه مهم سردار قاآنی به فرمانده گردان‌های قسام
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گروه «کتائب عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس از وی با عنوان «شهید زنده» یاد کرد.(ادامه)
قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا گفت: برخی کاندیداها مصاحبه‌هایی می کنند که جز وطن فروشی چیزی ندارد. این افراد عرق ملی را از دست داده اند و خود را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها می‌دانند. سخنان برخی کاندیداها جز وطن فروشی چیزی ندارد این افراد خود را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها می‌داند / آماده باش نیروی انتظامی برای انتخابات/ فتنه‌گران انتخاباتی را در نطفه خفه می‌کنیم (خبر)
قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا گفت: برخی کاندیداها مصاحبه‌هایی می کنند که جز وطن فروشی چیزی ندارد. این افراد عرق ملی را از دست داده اند و خود را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها می‌دانند.(ادامه)
آیت الله لائینی :ضرورت تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در جامعه
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه در عین توجه به رسالت مادری می توان به وظایف علمی و اجتماعی پرداخت، بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در جامعه تاکید کرد.(ادامه)
عفو و تخفیف مجازات ۴۷ نفر از محکومان در مازندران
۴۷ نفر از محکومان محاکم استان مشمول عفو مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز:وزارت بهداشت اعلام کرد در ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۳۰ اردیبهشت، ۱۲ هزار و ۴۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۷۶ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۰۴ هزار و ۶۳۲ نفر رسید. فوت ۲۲۹ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۷ هزار و ۹۹۴ نفر رسید
شمال نیوز:وزارت بهداشت اعلام کرد در ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۳۰ اردیبهشت، ۱۲ هزار و ۴۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۷۶ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۰۴ هزار و ۶۳۲ نفر رسید. (ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس
صفحه منتسب به سپهبد سلیمانی تصویری کمتر دیده شده از ایشان را در فضای مجازی منتشر کرد.(ادامه)
مازندرانی‌ها همچنان متمایل به فروش سهام
فروش سهام در بورس منطقه‌ای مازندران این هفته نیز از خرید سهام پیشی گرفت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.