.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کتابِ «نیم‌قرن تلاش در مسیر نجات سرزمین» با معرفی شخصیت و آثار پروفسور عطاالله قبادیان(گزارش)
(ادامه)
آسفالت 20 معابر شهر ساری در 30 روز
شمال نیوز: سازمان عمران به منظور ایجاد پایداری بیشتر این خدمت عمرانی، از دستگاه فلاسک لکه گیری در معابر شهری استفاده کرده تا استانداردسازی بهسازی معابر را مورد توجه قرار داده باشد. (ادامه)
مهلت تسلیم اظهار نامهء مالیاتی گروه مشاغل که شامل بازاریان، مهندسان و گروه پزشکی است تا پایان مرداد ماه تمدید شد. تمدید مهلت تسلیم اظهار نامه مالیاتی گروه مشاغل
مهلت تسلیم اظهار نامهء مالیاتی گروه مشاغل که شامل بازاریان، مهندسان و گروه پزشکی است تا پایان مرداد ماه تمدید شد.(ادامه)
برنامه کاری نمایندگان مجلس تا پایان مهر ماه
هیئت رئیسه مجلس برنامه کاری وکلای ملت را تا پایان مهر ماه اعلام کرد.(ادامه)
۱۲۸ مازندرانی دیگر در دام کرونا گرفتار شدند
۱۲۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.(ادامه)
تورم، نرخ ارز، نقدینگی، نرخ سود بانکی، سیاست پولی و شرایط اقتصادی، مهمترین مولفه های سیستماتیکی هستند که محرک تغییرات در صورت‌های مالی شرکت‌ها می‌شوند؛ همچنین این مولفه‌های غیرقابل کنترل بر نحوه ارزش‌گذاری شرکت‌ها تاثیر‌گذاری زیادی دارند. منطق تحلیلی بازار(يادداشت)
تورم، نرخ ارز، نقدینگی، نرخ سود بانکی، سیاست پولی و شرایط اقتصادی، مهمترین مولفه های سیستماتیکی هستند که محرک تغییرات در صورت‌های مالی شرکت‌ها می‌شوند؛ همچنین این مولفه‌های غیرقابل کنترل بر نحوه ارزش‌گذاری شرکت‌ها تاثیر‌گذاری زیادی دارند.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت ناظر شورای حقوق و دستمزد است نه دخالت کننده، گفت: کارگران به همین دلیل به دیوان عدالت درباره حقوق شکایت کرده‌اند که آیت الله رئیسی برای بررسی دستمزدها دستور عاجل دادند. شکایت کارگران به دیوان عدالت درباره حقوق
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت ناظر شورای حقوق و دستمزد است نه دخالت کننده، گفت: کارگران به همین دلیل به دیوان عدالت درباره حقوق شکایت کرده‌اند که آیت الله رئیسی برای بررسی دستمزدها دستور عاجل دادند.(ادامه)
رعایت فاصله اجتماعی بین خانواده‌های داوطلبان کنکور نظارت می‌شود
کارشناسان بهداشت بر رعایت فاصله اجتماعی بین خانواده های داوطلبان کنکور که بیرون حوزه ها هستند هم نظارت می کنند.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۳۷۶ نفر رسید.... ۱۱۲ نفر دیگر جان باختند / مجموع فوتی‌ها به ۲۰۳۷۶ نفر رسید/ افزایش کل مبتلایان به ۳۵۴۷۶۴ نفر
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۳۷۶ نفر رسید....(ادامه)
گزارش سایت AFC درباره هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به بررسی هفته آخر مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان پرداخت.(ادامه)
عکس/ تصویری خاص از مزار سردار شهید سلیمانی
تصویری در کانال تلگرامی منتسب به شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شده است که نشان می دهد، مزار حاج قاسم به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سیاه‌پوش شد.(ادامه)
مراسم عزاداری شب اول محرم در بوستان های ساری
مراسم عزاداری شب اول محرم در بوستان های ساری به همت هیات های مرکز استان و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برگزار شد.(ادامه)
یزدان سیف سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی عباسعلی وفائی نژاد به عنوان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران منصوب کرد.


مدیر کل جدید غله مازندران منصوب شد
یزدان سیف سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی عباسعلی وفائی نژاد به عنوان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران منصوب کرد. (ادامه)
کندوان و هراز امروز یک طرفه می‌شوند
محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز امروز جمعه ۳۱ مردادماه یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
روند کاهشی آمار ابتلا و بستری همچنان ادامه دارد
طی ۲۴ ساعت تعداد ۱۴۹ بیمار در سطح استان شناسایی شدند و همچنین تعداد یک‌هزار و ۵۶ بیمار در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.(ادامه)
هوای مازندران در آخرین روز مرداد صاف است
هوای مازندران امروز جمعه ۳۱ مردادماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین شهریور ماه ساعت ۲۴ امشب در کارت سوخت خودروها شارژ می‌شود. امشب سهمیه بنزین شهریور واریز می‌شود
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین شهریور ماه ساعت ۲۴ امشب در کارت سوخت خودروها شارژ می‌شود.(ادامه)
پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن ماه محرم
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران؛ در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به تمام مسلمانان جهان تسلیت گفت. ‎(ادامه)
شرق مازندران نیازمند اعتبارات در راه روستایی است
معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران گفت: برای حوزه راه روستایی و تثبیت راههای رانشی در شرق استان نیازمند اعتبارات مناسب هستیم. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران از بهره برداری و کلنگ‌زنی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومای طرح در استان طی هفته دولت سال جاری خبر داد. افتتاح یا کلنگ زنی ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در مازندران طی هفته دولت
شمال نیوز: استاندار مازندران از بهره برداری و کلنگ‌زنی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومای طرح در استان طی هفته دولت سال جاری خبر داد.(ادامه)
۳۵ واحد صنعتی شرق مازندران به چرخه تولید بازگشتند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: طی سال گذشته و امسال ۳۵ واحد صنعتی و تولیدی راکد و تملیک شده در شرق استان به چرخه تولید بازگشتند. (ادامه)
رد ادعای ۶۵ میلیاردی میرسلیم
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از رد ادعای دریافت ۶۵ میلیارد تومانی میرسلیم درباره تفحص از شهرداری تهران در این هیات به دلیل قانع کننده نبودن دلایل، اسناد و مستندات محکمه پسند خبر داد.(ادامه)
نتایج هفته پایانی لیگ برتر/ استقلال نایب قهرمان شد، فولاد آسیایی
8 دیدار همزمان هفته پایانی لیگ برتر نوزدهم برگزار شد. براساس نتایج مسابقات استقلال با پیروزی پرگل مقابل شاهین بوشهر سقوط کرده به رده دوم جدول و عنوان نایب قهرمانی لیگ رسید.(ادامه)

آیت الله حاج سید عبدالجواد علم الهدی خراسانی از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی دار فانی را وداع گفت. آیت الله سید عبدالجواد علم الهدی درگذشت
آیت الله حاج سید عبدالجواد علم الهدی خراسانی از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت.
ما همیشه برای دفاع، دستمان روی ماشه است/ عربستان شبح ما را در یمن می بیند
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت. (ادامه)

طبق اعلام بانک مرکزی، چک برگشتی متقاضیان، ذی‌نفعان و ضامنان صرفاً برای تسهیلات کرونایی شامل طرح‌های اعطای تسهیلات به کسب وکار‌های آسیب‌دیده از کرونا و تسهیلات ودیعه اجاره مستأجران، از محدودیت‌های متعارف در اعطای تسهیلات بانکی مستثنی می‌شود. رفع محدودیت چک برگشتی متقاضیان و ضامنان تسهیلات کرونا
طبق اعلام بانک مرکزی، چک برگشتی متقاضیان، ذی‌نفعان و ضامنان صرفاً برای تسهیلات کرونایی شامل طرح‌های اعطای تسهیلات به کسب وکار‌های آسیب‌دیده از کرونا و تسهیلات ودیعه اجاره مستأجران، از محدودیت‌های متعارف در اعطای تسهیلات بانکی مستثنی می‌شود.(ادامه)
دیاباته آقای گل لیگ برتر شد
شیخ دیاباته با 15 گل آقای گل لیگ برتر شد.(ادامه)

کاردار امارات به وزارت امور خارجه و پیگیریهای انجام شده در خصوص تیراندازی شناورهای گارد ساحلی امارات عربی متحده به چند لنج صیادی ایرانی و توقیف یکی از آنها در عصر روز مردادماه ٢٧ در خلیج فارس احضار شد. جزییات توقیف یک کشتی اماراتی در آب های ایران
کاردار امارات به وزارت امور خارجه و پیگیریهای انجام شده در خصوص تیراندازی شناورهای گارد ساحلی امارات عربی متحده به چند لنج صیادی ایرانی و توقیف یکی از آنها در عصر روز مردادماه ٢٧ در خلیج فارس احضار شد.(ادامه)
واکنش حداد عادل به عذرخواهی فتاح از وی
غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عذرخواهی دیروز فتاح از وی اظهار کرد: آقای فتاح مطالبی را گفت تا حواشی اخیر تمام شود. وی افزود: من هم صحبتی نمی‌کنم و امیدوارم حواس مردم با توجه به شروع محرم بیشتر به اصل انقلاب و امام حسین «ع» باشد.(ادامه)
فوری: آمریکا رسما خواستار فعال سازی مکانیزم ماشه شد
وزیر خارجه آمریکا که با مخالفت جامعه جهانی با تحرکات ضد برجامی واشنگتن به خوبی آگاه است، درخواست فعال کردن سازوکار موسوم به ماشه را به رئیس دوره‌ای شورای امنیت ارائه داد. در این دیدار که برایان هوک نماینده مستعفی آمریکا در امور ایران و الیوت آبرامز نماینده آتی این کشور در امور ایران، وزیر خارجه ترامپ را همراهی کردند، پمپئو نامه‌ای را با امضای کلی کرافت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد ارائه داد که طی آن اعلام شده است ایران به تعهدات برجامی خود عمل نکرده و همچنین ممنوعیت تسلیحاتی را نقض کرده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.