.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : سرهنگ «مهدی خادمی» فرمانده انتظامی شهرستان «سوادکوه» در این باره به خبرنگار ما گفت که مأموران راز این پرونده را در مدت زمانی کمتر از 8 ساعت کشف کردند. و.... قتل مرد سوادکوهی زیر مشت ولگد دخترانش !
شمال نیوز : سرهنگ «مهدی خادمی» فرمانده انتظامی شهرستان «سوادکوه» در این باره به خبرنگار ما گفت که مأموران راز این پرونده را در مدت زمانی کمتر از 8 ساعت کشف کردند. و....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: نخستین دوره تخصصی نشریات دانشجویی و روزنامه‌نگاری دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 400 دانشجوی برگزیده در دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر برگزار می‌شود..... 400 دانشجوی برگزیده نشریات دانشجویی کشور در قائم شهر گردهم می آیند
شمال نیوز : شمال نیوز: نخستین دوره تخصصی نشریات دانشجویی و روزنامه‌نگاری دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 400 دانشجوی برگزیده در دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر برگزار می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز : در ماده واحده این طرح نیز عنوان شده: واگذاری سکه با نرخ تعیین شده و پیش فروش تعداد بیش از ۱۰ عدد به اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع می باشد..... کدام نمایندگان شمالی طرح «ممنوعیت واگذاری سکه به متقاضیان» را امضا کردند ؟
شمال نیوز : در ماده واحده این طرح نیز عنوان شده: واگذاری سکه با نرخ تعیین شده و پیش فروش تعداد بیش از ۱۰ عدد به اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع می باشد.....(ادامه)
شمال نیوز : مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اشاره به اینکه سهم مراودات روسیه و بندر امیرآباد ۴۸ درصد است، گفت: قزاقستان، ترکمنستان و آذربایجان در رده‌های بعدی قرار دارند. .... حضور هیات عالی رتبه تجاری و اقتصادی استان ولگاگراد روسیه در بندر امیرآباد
شمال نیوز : مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اشاره به اینکه سهم مراودات روسیه و بندر امیرآباد ۴۸ درصد است، گفت: قزاقستان، ترکمنستان و آذربایجان در رده‌های بعدی قرار دارند. ....(ادامه)
واکنش باشگاه تراکتورسازی به جذب بازیکن مازندرانی
(ادامه)
بشار اسد پیشنهاد بن‌سلمان درباره ایران را رد کرد
(ادامه)
اقامه نماز عید سعید قربان صبح چهارشنبه با حضور گسترده نمازگزاران در عیدگاه بندرترکمن استان گلستان برگزار شد. تصاویر مراسم نماز عید قربان در بندر ترکمن(خبر)
اقامه نماز عید سعید قربان صبح چهارشنبه با حضور گسترده نمازگزاران در عیدگاه بندرترکمن استان گلستان برگزار شد.(ادامه)
توضیحات سازمان سنجش در مورد افزایش دوبرابری هزینه شرکت در آزمون آیلتس/ با نرخ ثانویه محاسبه می‌شود
(ادامه)
روحانی: دو سال دعوای سیاسی را قطع و به مردم آرامش دهیم/ اگر متحد باشیم دشمن قادر به کاری نیست (خبر)
(ادامه)
عرفه چه روزی است؟(يادداشت)
(ادامه)
مهرداد بذرپاش مدیرعامل همراه اول شد
شمال نیوز: در حالی که کمتر از یک سال از آخرین تغییرات هیات مدیره و مدیرعاملی همراه اول می‌گذرد، بار دیگر این شرکت در آستانه تغییرات مدیریتی است.(ادامه)
شمال نیوز : اندری بوچاروف د با بیان این که تفاهم نامه یی که بین دو استان امضاء شد پایه همکاری ما خواهد بود، افزود: ظرفیت بالایی را در دو طرف برای همکاری و توسعه مناسبات می بینم و در نشست با بخش دولتی و خصوصی مازندران، محور همکاری ها را مشخص کردیم..... استانداران : زمینه فعالیت اقتصادی تجاری در مازندران و ولگاگراد روسیه تسهیل و تسریع شود
شمال نیوز : اندری بوچاروف د با بیان این که تفاهم نامه یی که بین دو استان امضاء شد پایه همکاری ما خواهد بود، افزود: ظرفیت بالایی را در دو طرف برای همکاری و توسعه مناسبات می بینم و در نشست با بخش دولتی و خصوصی مازندران، محور همکاری ها را مشخص کردیم.....(ادامه)
شمال نیوز : این جلسه که با حضور نماینده فرماندار و بدون حضور دو عضو در حال برگزاری بود ، پس از 30 دقیقه و با خروج غیرمنتظره یکی از اعضای حاضر از حد نصاب خارج شد ..... انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بهشهر لغو شد
شمال نیوز : این جلسه که با حضور نماینده فرماندار و بدون حضور دو عضو در حال برگزاری بود ، پس از 30 دقیقه و با خروج غیرمنتظره یکی از اعضای حاضر از حد نصاب خارج شد .....(ادامه)
شمال نیوز : در این نشست محمد علی شیرسوار حضور نیافت . هر چند از دلایل آن خبری منتشر نشده است اما برخی افراد مطلع عدم حضور این عضو شورا را اعتراض آمیز دانستند . ..... شورای قائم شهر هیئت رئیسه دوم خود را شناخت
شمال نیوز : در این نشست محمد علی شیرسوار حضور نیافت . هر چند از دلایل آن خبری منتشر نشده است اما برخی افراد مطلع عدم حضور این عضو شورا را اعتراض آمیز دانستند . .....(ادامه)
خوردنی هایی برای کاهش اضطراب
تغییرات در سبک زندگی بی‌تردید در مدیریت و کنترل اضطراب نقش به سزایی دارد و از این میان دنبال کردن یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش اضطراب بسیار موثر است.(ادامه)
تولد یک نوزاد در عرفات +عکس
در حالی که زائران مسلمان روز عرفه مشغول دعا و نیایش بودند، یک زن اردنی در بیمارستان جبل‌الرحمه عرفات، نوزاد پسرش را به دنیا آورد.(ادامه)
استاندار : توسعه همکاری های اقتصادی مازندران و ولگاگراد نیازمند تحول است
استاندار مازندران، توسعه همکاری های اقتصادی بین مازندران و ولگاگراد را نیازمند تحول اساسی دانست.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز
هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت ۳میلیون و ۸۵۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۹۲هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
عکس/ اقامه نماز عید قربان در مسجدالنبی
تصاویری از اقامه نماز عید قربان در مسجدالنبی در مدینه را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
استقرار زائران ایرانی در چادر‌های منا +تصاویر
عملیات انتقال بیش از ۸۶ هزار زائر ایرانی از سرزمین عرفات به مشعر و منا با موفقیت انجام شد و هم اکنون همه زائران در سرزمین منا مستقر شده اند.(ادامه)
مخلان نظم ورزشگاه آزادی شناسایی شدند
رئیس پلیس تهران بزرگ در واکنش به اقدامات مجرمانه برخی تماشاگران در دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران گفت: تمامی این افراد شناسایی شده‌اند.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی ولگاگراد: تجار روسیه آماده صادرات کالا به مازندران هستند
رئیس اتاق بازرگانی ولگاگراد روسیه گفت: تجار روسیه برای صدور کالا و خرید محصولات مازندران آمادگی دارند.(ادامه)
خانه نیما یوشیج مامن معتادان شد (عکس)
خانه نیما یوشیج در تهران که تبدیل به خرابه و مامن معتادان شده است.(ادامه)
افزایش تقاضا برای خرید گوشت قرمز در مازندران
روزهای گذشته شاهد افزایش تقاضا برای خرید گوشت قرمز در مازندران بودیم به‌طوری‌که بازار گوشت استان تکان خورد.(ادامه)
عکس: روحانی در لباس سربازی!
عکس زیر رئیس جمهور حسن روحانی در لباس سربازی (نفر دوم از سمت راست) نشان می‌دهد. (ادامه)
قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام، فعلا منتفی!
سوپر جام هم حکایتی شده است. در حالی که تیم پرسپولیس طلب جام کرده باشگاه استقلال به سازمان لیگ برتر گفته حق ندارد جام را به پرسپولیس بدهد!(ادامه)
خودرو دوباره گران می شود
رییس شورای رقابت با بیان اینکه در هفته آینده جلسه ای برای بررسی قیمت خودرو برگزار می شود، از احتمال افزایش قیمت ها براساس فرمول های علمی و منطقی و با کمک بانک مرکزی خبر داد.(ادامه)
روحانی سوار اولین جنگنده ایرانی شد +عکس
مراسم گرامیداشت سالروز صنعت دفاعی امروز با شعار «صنعت دفاعی، نماد تولید ملی و اقتدار دفاعی» و با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.(ادامه)
آغاز محدودیت‌های ترافیکی عید قربان در محورهای مازندران/ کندوان امروز یک‌طرفه است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید سعید قربان از امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی مازندران: توان تامین نیازمندی های استان های جنوبی روسیه را داریم
رئیس اتاق بازرگانی مازندران به ظرفیت های مشترک و مختلف استان های شمالی اشاره کرد و گفت: استان های شمالی توان تامین نیازمندی های استان های جنوبی روسیه را دارا هستند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.576 seconds.