.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر در مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر استان مازندران همزمان با ‏سراسر کشور در هفته تعاون خبر داد.‏(ادامه)
کدام اعضای اقتصادی دولت در معرض تغییر هستند؟
یک سایت حامی دولت از احتمالات تغییر در کابینه خبر داد.(ادامه)

طی تماس دفتر مقام معظم رهبری با اردوی تیم ملی در روسیه و مدیر کاروان اعزامی، فدراسیون فوتبال، پیام مقام معظم رهبری به کاروان و بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به شرح ذیل اعلام می‌کند: «بازی دیشب شما عالی بود.خدا قوت.» «بازی دیشب شما عالی بود، خدا قوت» / انتشار تصویر لحظه «لایی زدن» وحید امیری به «پیکه» در صفحه اینستاگرام رهبری(خبر)
طی تماس دفتر مقام معظم رهبری با اردوی تیم ملی در روسیه و مدیر کاروان اعزامی، فدراسیون فوتبال، پیام مقام معظم رهبری به کاروان و بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به شرح ذیل اعلام می‌کند: «بازی دیشب شما عالی بود.خدا قوت.» (ادامه)
چای سبز بخورید سکته نکنید
مصرف چای سبز بسیاری از مزایای سلامتی را به همراه دارد. متخصصان تایید کرده‌اند که نوشیدن چای سبز برای کاهش وزن، کاهش فشار خون بالا و شفافیت پوست مفید است.(ادامه)
عکس: زنان رختشور تبریز در سال ۱۲۹۴
عکس زیر زنان رختشور را در کوچه‌ای در تبریز را در سال ۱۲۹۴ نشان می‌دهد.(ادامه)
اهدای فرش ایرانی با طرح جام جهانی به رئیس فیفا
(ادامه)
عکس/ منزل پدری وحید امیری زمان بازی با اسپانیا
حال و هوای منزل پدری بازیکن محجوب تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی شب گذشته که مادر وحید امیری در حال دعاست.(ادامه)
سرمربی پرتغال: دیدار با ایران مهمترین مسئله برای ما است
سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: در حال حاضر مهتمرین چیز برای ما بازی با ایران است.(ادامه)
اُفت ارزش ۲۰ ارز بانکی در آخرین روز بهار +جدول
(ادامه)
خودکشی پسر ۲۷ ساله ساروی
جوان ۲۷ ساله ساروی به علت نامعلومی دیروز خودکشی کرد.(ادامه)
۳۱ هزار مترمربع از اراضی ملی مازندران رفع تصرف شد
رئیس‌کل دادگستری استان مازندران از رفع تصرف بیش از ۳۱ هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۶ خبر داد.(ادامه)
۷۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور از پرداخت ۷۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان از طریق سامانه خرید تضمینی خبر داد.(ادامه)
واکنش قائم‌مقام شبکه ۳ به قهر فردوسی‌پور از برنامه
قائم‌مقام شبکه سه، قهر موقت عادل فردوسی‌پور از برنامه ۲۰۱۸ را به دلیل اختلاف نظر در پرداخت چند صد میلیونی به یک بازیکن خارجی دانست.(ادامه)
ارزش تغذیه ای بی نظیر طالبی
طالبی سرشار از مواد مغذی است. طالبی دارای ویتامین A (به شکل بتاکاروتن)، همچنین ویتامین C و به علاوه منبع خوبی از پتاسیم است. یکی دیگر از مزایای این میوه خوشمزه اینست که گوشت نارنجی رنگ این میوه پر از عطر و طعم و در عین حال کم کالری است.(ادامه)
واکنش فیفا به بنر جالب هوادار ایرانی
یک هوادار ایرانی بنر جالبی را در ورزشگاه کازان آره‌نا به همراه داشت.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه اتمی نکا با اذعان به آلاینده بودن مازوت مصرفی در نیروگاه نکا برای طبیعت منطقه، گفت: نیروگاه شهید سلیمی با انتقال گاز عسلویه به نکا از سوخت مازوت خارج می‌شود..... نیروگاه نکا با انتقال گاز عسلویه از سوخت مازوت خارج می‌شود‌
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه اتمی نکا با اذعان به آلاینده بودن مازوت مصرفی در نیروگاه نکا برای طبیعت منطقه، گفت: نیروگاه شهید سلیمی با انتقال گاز عسلویه به نکا از سوخت مازوت خارج می‌شود.....(ادامه)
نحوه موفقیت در کارآفرینی اینترنتی
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: در 7 سال گذشته طبق گزارشاتی محرمانه که به رهبری ابلاغ شد آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، خشونت علیه زنان، اعتیاد و کودک آزاری در حال گسترش است و .... زنگ خطر طلاق در مازندران به صدا درآمد/ آمار حداکثری طلاق دراستان !
شمال نیوز : وی گفت: در 7 سال گذشته طبق گزارشاتی محرمانه که به رهبری ابلاغ شد آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، خشونت علیه زنان، اعتیاد و کودک آزاری در حال گسترش است و ....(ادامه)
پیراهن راموس به کدام ایرانی رسید؟
پس از سوت پایان مسابقه کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیراهن خود را با سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا تعویض کرد و پیراهن این مدافع را گرفت.(ادامه)
عکس/ قیافه پیکه بعد از لایی خوردن از امیری!
تصویری از لایی دیدنی وحید امیری به جرارد پیکه /جام جهانی 2018 روسیه - دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا(ادامه)
جاده چالوس در نخستین روز تابستان یکطرفه می‌شود
جاده چالوس به منظور تسهیل در عبور و مرور رانندگان عبوری و مسافران فردا، نخستین روز تابستان یکطرفه می‌شود.(ادامه)
آه عادل در برنامه 2018/ فردوسی‌پور:حالا من به پویول چی بگم؟
عادل فردوسی‌پور به ماجرای کارلوس پویول واکنش نشان داد.(ادامه)
تمجید دایی از نمایش قهرمانانه شاگردان کی‌روش
علی دایی با انتشار متنی از عملکرد تیم ملی تعریف کرد.(ادامه)
مهدی طارمی یکی از بازیکنان موفق در بازی با ماتادورها بود. درد دل‌های مهدی طارمی قبل از بازی اسپانیا
مهدی طارمی یکی از بازیکنان موفق در بازی با ماتادورها بود.(ادامه)
زمان مرگ خود را پیش‌بینی کنید!
(ادامه)
تصاویر/ استادیوم آزادی در حاشیه برگزاری دیدار ایران و اسپانیا
مردم تهران برای اولین بار و برای تماشای مسابقه‌ی فوتبال ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ بهمراه خانواده‌های خود به ورزشگاه صدهزار نفری آزادی رفتند و پخش زنده‌ی این مسابقه را بر پرده‌ی نمایش و نمایشگر ورزشگاه تماشا کردند. پخش زنده‌ی این مسابقه در ورزشگاه برای خانواده‌ها با مشکلاتی همراه بود ولی ساعتی مانده به شروع مسابقه درهای ورزشگاه بروی مردم باز شدند.(ادامه)
حضور پدر و مادر آزمون در ورزشگاه +عکس
پدر و مادر سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه کازان آره‌نا حضور دارند تا بازی ایران و اسپانیا را از نزدیک تماشا کنند. این ورزشگاه البته برای آزمون و پدر و مادرش غریبه نیست، زیرا آزمون در تیم روبین کازان و در حضور پدر و مادرش بار‌ها برای تیم روسیه‌ای به میدان رفته است.(ادامه)
 در ادامه رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه و در گروه B مسابقات تیم ملی ایران در دومین دیدار خود از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت. اسپانیا ۱ - ایران صفر/ باخت قهرمانانه تیم ملی مقابل ماتادورها + تصاویر
در ادامه رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه و در گروه B مسابقات تیم ملی ایران در دومین دیدار خود از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت.(ادامه)
مسابقه تیم‌های فوتبال ایران و اسپانیا (عکس)
تیم‌های فوتبال ایران و اسپانیا در دومین بازی خود از دور دوم مرحله گروهی در ورزشگاه کازان آره‌نا شهر کازان روسیه به مصاف یکدیگر می‌روند. این دو تیم در حالی با هم دیدار می‌کنند که ایران با سه امتیاز در صدر جدول و اسپانیا با یک امتیاز در رده سوم گروهB قرار دارند.(ادامه)
شادی خیابانی و رضایت مردم از بازی تیم ملی (عکس)
تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوم خود مقابل اسپانیا نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد. بازی خوب و تماشایی ایران مقابل تیم قدرتمند اسپانیا رضایت مردم را درپی داشت. بسیاری از مردم بعد از پایان بازی به خیابان ها آمدند و با شادی و شعار، رضایت خود از تیم ملی فوتبال را نشان دادند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.