.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مدیران پرسپولیس که خبر محرومیت باشگاه و طارمی را کذب و حاشیه سازی علیه تیم عنوان کردند در کمتر از یک ساعت خبر را تایید کردند.
تایید محرومیت طارمی و قرمزها از سوی مدیران باشگاه با وجود تکذیب اولیه/ پرسپولیس وارد بحران شد
مدیران پرسپولیس که خبر محرومیت باشگاه و طارمی را کذب و حاشیه سازی علیه تیم عنوان کردند در کمتر از یک ساعت خبر را تایید کردند. (ادامه)
پيام رئيس شوراي شهر ساري بمناسبت بازگشايي مدارس
رئيس شوراي اسلامي شهر ساري در پيامي فرا رسيدن سال جديد تحصيلي را به اصحاب تعليم و تربيت تبريك گفت (ادامه)
یک مدیر غیر بومی نمی تواند تا مدتهای مدید شناخت درست بر سرمایه های بومی و منابع استانی داشته باشد و ممکن است به واسطه زود گذر دیدن دوران مدیریت خود در آن استان،خویش را اسیر تحول یا اصلاح امور نکند.استاندار غیربومی از زبان، گویش، فرهنگ، آداب و رسوم، جغرافیای منطقه، محصولات کشاورزی و ویژگی های استان شناخت کافی ندارد.

چرا استاندار بومی ؟(ديدگاه)
یک مدیر غیر بومی نمی تواند تا مدتهای مدید شناخت درست بر سرمایه های بومی و منابع استانی داشته باشد و ممکن است به واسطه زود گذر دیدن دوران مدیریت خود در آن استان،خویش را اسیر تحول یا اصلاح امور نکند.استاندار غیربومی از زبان، گویش، فرهنگ، آداب و رسوم، جغرافیای منطقه، محصولات کشاورزی و ویژگی های استان شناخت کافی ندارد. (ادامه)
یک مدیر غیر بومی نمی تواند تا مدتهای مدید شناخت درست بر سرمایه های بومی و منابع استانی داشته باشد و ممکن است به واسطه زود گذر دیدن دوران مدیریت خود در آن استان،خویش را اسیر تحول یا اصلاح امور نکند.استاندار غیربومی از زبان، گویش، فرهنگ، آداب و رسوم، جغرافیای منطقه، محصولات کشاورزی و ویژگی های استان شناخت کافی ندارد.

چرا استاندار بومی ؟(يادداشت)
یک مدیر غیر بومی نمی تواند تا مدتهای مدید شناخت درست بر سرمایه های بومی و منابع استانی داشته باشد و ممکن است به واسطه زود گذر دیدن دوران مدیریت خود در آن استان،خویش را اسیر تحول یا اصلاح امور نکند.استاندار غیربومی از زبان، گویش، فرهنگ، آداب و رسوم، جغرافیای منطقه، محصولات کشاورزی و ویژگی های استان شناخت کافی ندارد. (ادامه)
روحانیان مبلغان فرهنگ وقف در جامعه باشند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ترویج فرهنگ وقف را یکی از نیازهای روز جامعه دانست که باید توسط روحانیون تبلیغ شود. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر با بیان اینکه هر لحظه امکان خطر و ریزش جایگاه تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی وجود دارد، گفت: از مسؤولان می‌خواهم تا در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کنند تا خدای ناکرده فاجعه ورزشگاه شهید متقی ساری در قائم‌شهر تکرار نشود.....
سکوهای ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در حال ریزش است!
شمال نیوز : رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر با بیان اینکه هر لحظه امکان خطر و ریزش جایگاه تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی وجود دارد، گفت: از مسؤولان می‌خواهم تا در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کنند تا خدای ناکرده فاجعه ورزشگاه شهید متقی ساری در قائم‌شهر تکرار نشود..... (ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت یک طرفه شدن خودروها فردا در این محور اعمال می‌شود.
تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع است
شمال نیوز : رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت یک طرفه شدن خودروها فردا در این محور اعمال می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : مالک بزرگترین امپراتوری محصولات آرایشی بهداشتی جهان با بیش از ۴۰ میلیارد دلار ثروت در سن ۹۴ سالگی درگذشت.
ثروتمندترین زن جهان درگذشت
شمال نیوز : مالک بزرگترین امپراتوری محصولات آرایشی بهداشتی جهان با بیش از ۴۰ میلیارد دلار ثروت در سن ۹۴ سالگی درگذشت. (ادامه)
شمال نیوز : فیفا ۳ نامزد نهایی بهترین بازیکن سال خود را که به جایزه THE BEST معروف است معرفی کرد.
معرفی 3 نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا
شمال نیوز : فیفا ۳ نامزد نهایی بهترین بازیکن سال خود را که به جایزه THE BEST معروف است معرفی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : امام‌جمعه موقت اهواز گفت: وزیر نیرو پاسخ داده بود که از جز برای شرب آبی از خوزستان منتقل نمی‌شود، ما گفتیم که این اظهارات دروغ بوده و 4 برابر آب موردنیاز منتقل‌شده است، از بازرسی کل کشور و شخص رئیس قوه قضاییه درخواست کردیم موضوع را پیگیری کنند.
نامه نگاری شورای نگهبان با ریاست‌جمهوری درباره انتقال آب کارون
شمال نیوز : امام‌جمعه موقت اهواز گفت: وزیر نیرو پاسخ داده بود که از جز برای شرب آبی از خوزستان منتقل نمی‌شود، ما گفتیم که این اظهارات دروغ بوده و 4 برابر آب موردنیاز منتقل‌شده است، از بازرسی کل کشور و شخص رئیس قوه قضاییه درخواست کردیم موضوع را پیگیری کنند. (ادامه)
پایان حواشی ممنوع‌التصویری فاطمه معتمدآریا در تلویزیون
شمال نیوز : اسعدیان ممنوع التصویری معتمدآریا را تکذیب کرد و گفت: «بر روی مواردی از فیلمنامه با ایشان به توافق نرسیدیم.» (ادامه)
شمال نیوز : رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که موضوع حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها یک موضوع کلانی است که اجرای آن نیازمند تصمیم‌گیری همه جانبه است. تاج تاکید دارد که اگر نظام در مورد این موضوع به جمع بندی برسد، او به عنوان فدراسیون فوتبال آماده اجرای این تصمیم است.
تاج: مخالفتی با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ندارم
شمال نیوز : رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که موضوع حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها یک موضوع کلانی است که اجرای آن نیازمند تصمیم‌گیری همه جانبه است. تاج تاکید دارد که اگر نظام در مورد این موضوع به جمع بندی برسد، او به عنوان فدراسیون فوتبال آماده اجرای این تصمیم است. (ادامه)
عکس/ تعویض پرچم حرم حضرت معصومه (س)
با برافراشته شدن پرچم متبرک حرم حسینی بر گنبد کریمه اهل بیت سلام الله علیها، مراسم اقامه عزای سید الشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شد.(ادامه)
عکس/ اشک‌های مادر بنیتا در مراسم شیرخوارگان
گریه‌های مادر «بنیتا» در صحن مصلی امام خمینی (ره)(ادامه)
تصاویر: رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک ایران
جدیدترین موشک بالستیک ایران با نام خرمشهر در مراسم رژه نیروهای مسلح رونمایی شد.(ادامه)
داعش در سوریه و عراق نفس‌های آخر را می‌کشد
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: داعش و تکفیری‌ها در سوریه و عراق نفس‌های آخر را می‌کشند، هدف آنها تسخیر جمهوری اسلامی و به انزوا کشیدن نظام اسلامی است و برخی این موضوع را درک نمی‌کنند.(ادامه)
لزوم احیای امر به معروف در جامعه/ اظهارات ترامپ ابلهانه بود
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ در مجمع عالی سازمان ملل، گفت: این رئیس جمهور بی‌شعور سخنان زشت، ابلهانه، جاهلانه‌ای را در این مجمع مطرح کرد، این اقدام ترامپ نشان از سبک مغزی رئیس یک کشور است.(ادامه)
تظاهرات ضد امریکایی نمازگزاران مازندران در اعتراض به سخنان ضد ایرانی ترامپ +تصاویر
مردم ولایت مدار مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری تظاهرات ضد امریکایی به سخنان ضد ایرانی ترامپ اعتراض کردند.(ادامه)
جاده چالوس و هراز آخرین روز تابستان یکطرفه می‌شوند.
جاده چالوس و هراز امروز جمعه ۳۱ شهریور ماه بمدت دو روز یکطرفه می‌شوند.(ادامه)
برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح مازندران + تصاویر
رژه اقتدار نیروهای مسلح مازندران صبح امروز همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس در ساری برگزار شد.(ادامه)
آغاز مراسم شیرخوارگان حسینی امروز ۳۱ شهریور در مصلای ساری + تصاویر
مراسم شیرخوارگان حسینی به یاد حضرت علی اصغر (ع) امروز جمعه ۳۱ شهریور در مصلای ساری در حال برگزاری است.(ادامه)
خنک شدن هوای مازندران از سومین روز پاییز
هوای مازندران هفته آینده از روز دوشنبه سوم مهرماه خنک می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران در آخرین روز شهریورماه صاف و آفتابی
آسمان مازندران در آخرین روز شهریورماه صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سید حسن نصرالله: علاقه‌ای به نبرد نداریم
شمال نیوز : دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، ما علاقه‌ای به جنگ و نبرد نداریم، اما اگر مکلف به نبرد شویم، خواهیم جنگید. (ادامه)
شمال نیوز : با ادامه عملیات جست‌وجو در میان خرابه‌های مکزیکوسیتی، تعداد قربانیان زمین‌لرزه ۷.۱ ریشتریِ اخیر اکنون به ۲۷۳ نفر رسیده است.
آمار قربانیان زلزله مکزیک به ۲۷۳ نفر رسید
شمال نیوز : با ادامه عملیات جست‌وجو در میان خرابه‌های مکزیکوسیتی، تعداد قربانیان زمین‌لرزه ۷.۱ ریشتریِ اخیر اکنون به ۲۷۳ نفر رسیده است. (ادامه)
تشریح اقدامات ارتش ایران علیه داعش
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی ارتش در زمینه مبارزه با داعش اظهار کرد: ارتش اقدامات بسیاری در مقابله با داعش انجام داده است که بمباران تجمعات خارج از 40 کیلومتر مرز ایران از عراق توسط نیروی هوایی و انجام عملیات‌های متعدد شناسایی توسط هوانیروز از جمله آنهاست.(ادامه)
جزییات طرح "نذر خون" در محرم/قمه نزنید
شمال نیوز : معاون اهداکنندگان انتقال خون استان تهران با اشاره به جزییات طرح نذر خون در ایام محرم، گفت: در این زمینه سیستم نوبت‌دهی برای نذر خون در ماه محرم راه‌اندازی شده تا در برخی زمان‌ها که نیازمند اهدای خون هستیم، افراد به میزان کافی به مراکزمان مراجعه کنند.(ادامه)
شلیک کننده اولین گلوله به سمت ایران چه کسی بود؟
ملک حسین پادشاه وقت اردن شلیک کننده اولین شلیک کننده گلوله از یک دستگاه تانک در جنگ ایران و عراق بود. (ادامه)
شمال نیوز : رییس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت دفاعی و نیروهای مسلح ما همواره برای تامین صلح و امنیت بوده‌اند و ما هیچ‌گاه خود را برای تجاوز به کشوری آماده نکرده‌ایم اما همواره برای دفاع و تامین امنیت مرزها آماده بوده‌ایم. روحانی: چه بخواهید چه نخواهید ما موشک‌های خود را تقویت خواهیم کرد
شمال نیوز : رییس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت دفاعی و نیروهای مسلح ما همواره برای تامین صلح و امنیت بوده‌اند و ما هیچ‌گاه خود را برای تجاوز به کشوری آماده نکرده‌ایم اما همواره برای دفاع و تامین امنیت مرزها آماده بوده‌ایم.(ادامه)
اولین تهاجم همه جانبه و آغاز علنی جنگ تحمیلی
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.