.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
 معین کپج 
گردشگر خارجی در گیلان از رویا تا واقعیت! (يادداشت)
معین کپج (ادامه)
شمال نيوز: نمی‌دانم آقایانی که یک دفعه پیدای‌شان می‌شود چطور دایه مهربان‌تر از مادر می‌شوند. قبل از اینکه این آقا (رویانیان) به پرسپولیس بیاید آیا به غیر از راهنمایی و رانندگی جای دیگری دیده بودیدش؟... این آقا کجا بزرگ شده است که یازهرا گفتن مرا رقص و پایکوبی می‌داند! گنده‌تر از تو هم نمی‌تواند دایی را خراب کند
شمال نيوز: نمی‌دانم آقایانی که یک دفعه پیدای‌شان می‌شود چطور دایه مهربان‌تر از مادر می‌شوند. قبل از اینکه این آقا (رویانیان) به پرسپولیس بیاید آیا به غیر از راهنمایی و رانندگی جای دیگری دیده بودیدش؟... این آقا کجا بزرگ شده است که یازهرا گفتن مرا رقص و پایکوبی می‌داند!(ادامه)
دیدار احمدی نژاد و خانم نخست وزیر (عکس)
(ادامه)
شمال نيوز: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: سه روز پایانی هفته جاری روز کمک به سیل زدگان بهشهری نامگذاری شده است.
اختصاص 3 روز پایانی هفته براي کمک به سیل زدگان بهشهر
شمال نيوز: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: سه روز پایانی هفته جاری روز کمک به سیل زدگان بهشهری نامگذاری شده است. (ادامه)
برگزاري جشن سالروز ازدواج حضرت علي و فاطمه زهرا در دانشگاه آزاد بابل
(ادامه)
روایت نوباوه از جلسه 4 نماینده با احمدی نژاد
(ادامه)
وداع با رئیس سابق دانشگاه پیام نور گلستان
(ادامه)
گردشگران 52 کشور وارد مازندران شدند
(ادامه)
هزینه‌ حج و عمره دو برابر می‌شود
(ادامه)
پاسخ معاون رئیس‌جمهور به سخنان قرائتی
(ادامه)
عکس/هديه یك سني به رئيس سازمان حج
(ادامه)
حسینیان: احمدی‌نژاد کوتاه بیاید
(ادامه)
عکس/ جلسه نمایندگان بر روی زمین
(ادامه)
مطهری: پاسخ وزیران قانع کننده نبود
(ادامه)
شمال نيوز : توصیفی از احوال شهدای اطلاعات و عمليات می كرد و هر چند لحظه یکبار، آهی از سر فراغ و جدایی می كشيد و به قول ما مازندرانی ها “نوازش می داد” یا اینکه برای شان “مویه خوانی” می کرد. می ترسم، تشییع جنازه ام شلوغ شود
شمال نيوز : توصیفی از احوال شهدای اطلاعات و عمليات می كرد و هر چند لحظه یکبار، آهی از سر فراغ و جدایی می كشيد و به قول ما مازندرانی ها “نوازش می داد” یا اینکه برای شان “مویه خوانی” می کرد.(ادامه)
قلعه نویی: به روح مادرم شرایط عادی بود 24 ساعت زودتر به تبریز می‌رفتم
(ادامه)
کارت عروسی تاج زاده
(ادامه)
درگذشت رئيس دانشگاه ،48 ساعت پس از معارفه
(ادامه)
شمال نيوز: حادثه تصادف رانندگی در حالی ظهر یکشنبه برای دانش آموزان این شهرستان رخ داد که در این روز همایش آموزش توجیهی رانندگان سروریس مدارس شهری در سالن شهرداری آمل برگزار شده بود.


تصادف سرويس مدرسه 6 دانش آموز آملي را راهي بيمارستان كرد
شمال نيوز: حادثه تصادف رانندگی در حالی ظهر یکشنبه برای دانش آموزان این شهرستان رخ داد که در این روز همایش آموزش توجیهی رانندگان سروریس مدارس شهری در سالن شهرداری آمل برگزار شده بود. (ادامه)
اجرای موسیقی زنده به نفع سیل زدگان بهشهر
(ادامه)
سیل 64 میلیارد ریال در نکا خسارت وارد کرد
(ادامه)
پیشنهاد علی دایی به معاون وزیر ارشاد
(ادامه)
بدترین نوع تنبیه معلم در دبستان+عکس
(ادامه)
صاحب انگشت موجود در همبرگر پیدا شد
(ادامه)
امنيت اجتماعي دانش آموزان دختر را چه كسي پاسخگوست؟ (ديدگاه)
حسين زراعتي(ادامه)
شمال نيوز: سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران در نشست سالانه دفاتر استانی خبرگزاری فارس در بخش گزارش‌های اجتماعی و تسلط بسیار مطلوب در رویدادهای خبری، برتر کشور شد. سرپرستی خبرگزاری فارس مازندران در کشور برتر شد
شمال نيوز: سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران در نشست سالانه دفاتر استانی خبرگزاری فارس در بخش گزارش‌های اجتماعی و تسلط بسیار مطلوب در رویدادهای خبری، برتر کشور شد.(ادامه)
 شمال نيوز: اینجانب با قلبی محزون، صمیمانه ترین تسلیت های خود را به همه بازماندگان خصوصا اولیاء و مربیان و همکلاسی های داغدیده آنان تقدیم می دارم و از خداوند رحیم می خواهم که بهترین جزای صابران و سکینه و رحمت خود را بر آنان نازل فرماید و آن عزیزان سفر کرده به ملکوت را با شهدا محشور فرماید و همه مجروحان را شفای کامل و عافیت و سلامت عنایت فرماید. این حادثه موجب تالم و تاثر شدید اینجانب گردید/با قلبی محزون، صمیمانه‌ ترین تسلیت‌های خود را تقدیم می‌دارم
شمال نيوز: اینجانب با قلبی محزون، صمیمانه ترین تسلیت های خود را به همه بازماندگان خصوصا اولیاء و مربیان و همکلاسی های داغدیده آنان تقدیم می دارم و از خداوند رحیم می خواهم که بهترین جزای صابران و سکینه و رحمت خود را بر آنان نازل فرماید و آن عزیزان سفر کرده به ملکوت را با شهدا محشور فرماید و همه مجروحان را شفای کامل و عافیت و سلامت عنایت فرماید.(ادامه)
شمال نيوز: سخنگوی دستگاه قضا در واکنش به درخواست رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین گفت: با توجه به اینکه یکی از منتسبان وی دستگیر و زندانی شده است ممکن است این عمل شائبه سیاسی به وجود آورد. اگر مصلحت اندیشی داشته باشیم بازدید در این شرایط مناسب نیست. بازدید رئیس جمهور از زندان اوین فعلا به مصلحت نیست
شمال نيوز: سخنگوی دستگاه قضا در واکنش به درخواست رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین گفت: با توجه به اینکه یکی از منتسبان وی دستگیر و زندانی شده است ممکن است این عمل شائبه سیاسی به وجود آورد. اگر مصلحت اندیشی داشته باشیم بازدید در این شرایط مناسب نیست.(ادامه)
تصاویر/ تشییع 26 نفر از دانش آموزان کاروان راهیان نور
(ادامه)
لاریجانی به احمدی نژاد نامه نوشت
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.342 seconds.