.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آزاد سازی بخشي از سواحل خزر در محمود آباد
فرماندار محمودآباد اعلام كرد: به منظور عملي كردن مصوبه مهم دولت در استان مبني بر آزادسازي سواحل شمال كشور، طي چند روز گذشته 30 واحد ويلايي در اين شهرستان تخريب شد.(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
منطقه ساحلي درياي خزر كه يكي از ويژه‌ترين مناطق زيستي در جهان محسوب مي شود تاكنون به دليل مديريت هاي بخشي كه اغلب با مشكلات عديده مواجه بوده اند با تهديد هاي متعددي روبروست كه از جمله اين ... خطر در کمین دریای خزر
منطقه ساحلي درياي خزر كه يكي از ويژه‌ترين مناطق زيستي در جهان محسوب مي شود تاكنون به دليل مديريت هاي بخشي كه اغلب با مشكلات عديده مواجه بوده اند با تهديد هاي متعددي روبروست كه از جمله اين ...(ادامه)
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان  نام فرد جديدي به ميان آمده است .
شايعه ي ديگر براي استانداري گلستان
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان نام فرد جديدي به ميان آمده است . (ادامه)
فوتباليست‌هاي ايتاليایی در راه مازندران
به دعوت هيئت فوتبال استان فوتباليست‌هاي جوان تورين ايتاليا به مازندران مي‌آيند.(ادامه)
پلی آف و تهدید پزشکیار باشگاه پگاه گیلان!
مؤسسه فرهنگی ـ ورزشی پگاه در نامه ای به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مطرح کرد: «در مورخه 18 فروردین ماه 86 تلفن همراه میثم علیپور، پزشکیار باشگاه پگاه به صدا درمی آید. در آن طرف گوشی مردی با صدای آرام و لحنی تهدیدآمیز می گوید که مقداری دارو به شما خواهیم (ادامه)
فرمانده پليس گيلان از وقوع 149 فقره تصادف طي يك هفته در اين استان خبر داد و گفت: در اين حوادث، 246 نفر كشته و مجروح شدند.محمود ميرفيضي 246كشته ومجروح حاصل يك هفته رانندگی درگیلان
فرمانده پليس گيلان از وقوع 149 فقره تصادف طي يك هفته در اين استان خبر داد و گفت: در اين حوادث، 246 نفر كشته و مجروح شدند.محمود ميرفيضي (ادامه)
نگاهي به حوادث چند روز اخير دانشگاه مازندران
پس از تاييد حكم يك ترم محروميت از تحصيل 3 دانشجوي دانشگاه مازندران و در پي آن بازداشت يكي از اين فعالان دانشجويي، برخي دانشجويان اين (ادامه)
فقدان قاطعيت برخي از مديران در حل مشكلات!(ديدگاه)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
تلفن همگانی دراتوبوس هاي بين شهري مازندران
به منظور برخورداري مطلوب ودسترسي آسان مسافران و خدمت گيرندگان بخش مسافر از تلفن كارتي طرح راه اندازي آزمايشي تلفن كارتي دراتوبوس هاي بين شهري مازندران به اجرا درآمد. (ادامه)
كشف خودرو سرقتی با پلاك كاغذي
خودرو پرايد با پلاك كاغذي كه به شكل ماهرانه اي با چسب بر روي پلاك اصلي نصب شده بود در چابكسر كشف شد. (ادامه)
معرفی سرپرست جديد شهرداري لاهيجان
مروز با استعفاي فريدون برهاني شهردار لاهيجان، عليرضا گنجه خسروي به عنوان سرپرست جديد شهرداري لاهيجان معرفي شد.(ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
تاکید مشایی بر توسعه گردشگري مازندران
استاندار مازندران به اتفاق جمعي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، مديران ستادي استانداري و رئيس سازمان گردشگري استان با رحيم مشايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي وگردشگري ديدار كردند.(ادامه)
كاهش‪ ۲۲‬درصدی جرائم در استان گلستان
فرمانده نيروي انتظامي استان گلستان گفت : ميزان جرايم در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ‪ ۸۴‬در سطح استان ‪ ۲۲‬درصد كاهش يافته است. (ادامه)
مرد لنگرودی همسر مطلقه‌اش را با گلوله کشت
در ساعت 9 صبح زنگ تلفن مركز 110 شهرستان لنگرود به صدا درآمد و خبر شليك تير در يك كارخانه چوب بري به مركز اطلاع داده شد. (ادامه)
آزادی9دانـشـجـوي بـازداشـت شـده دانـشـگـاه مـازنـدران
يك فعال دانشجويي دانشگاه مازندران از آزادي 9 نفر از 15 دانشجوي بازداشت شده اين دانشگاه، خبر داد.(ادامه)
جنایت فجيع یک فرقه خرافی در مازندران
يك فرقه خرافي در شهرستان نور مازندران يكي از اعضاي گروه خود را پس از مثله كردن آتش زدند.(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
محدودیت ویلاسازی در مازندران
از این پس ساخت و ساز واحد های مسکونی ویلایی در خارج از محدوده خدمات شهرها وروستاهای این استان ممنوع است .به منظوراستفاده بهینه از اراضی مرغوب استان فقط به واحد های گردشگری خدماتی صنعتی و تولیدی ...(ادامه)
جاده‌هاي گيلان سالانه جان 1000 نفر را می گیرند!
پليس راه گيلان گفت: يك هزار نفر سالانه در محورهاي جاده‌اي استان گيلان در اثر حوادث مختلف رانندگي جان خود را از دست مي‌دهند. وي گفت: نبود تناسب افزايش خودرو با زيرساخت‌هاي ارتباطي و فقدان ارتقاي فرهنگ ترافيك، آموزش، تغيير در رانندگي و قوانين ضعيف بازدارنده نيز موجب افزايش مشكلات موجود مي‌شود. وي در خصوص اجراي طرح ترافيكي ايام نوروز گفت : ‪ ۶۰۰‬نفر در اجراي طرح نوروز امسال شركت داشتند كه نسبت به مشابه سال گذشته ‪ ۷۰‬درصد رشد داشته است. (ادامه)
11 هزار اتباع بيگانه غیر مجاز در مازندران
مسئول دفتر امور اتباع بيگانه مازندران با اشاره به اين‌كه حدود 15 هزار نفر از اتباع خارجي در طرح آمايش شركت كرده‌اند، گفت: از اين تعداد 4 هزار و 100 نفر با مراجعه به دفتر امور اتباع، كارت ويژه و برگ تردد دريافت كردند.(ادامه)
استاندار گيلان به جمع وبلاگ‌نويسان پيوست
علي عبداللهي، استاندار گيلان با راه‌اندازي وبلاگ شخصي‌اش به جمع وبلاگ‌نويسان پيوست. (ادامه)
ساماندهي پول هاي سرگردان در مازندران
استاندار مازندران گفت: پولهاي زيادي در مازندران سرگردان است كه نياز به ساماندهي دارد.(ادامه)
تجمع اعتراض‌آميز جمعي از دانشجويان دانشگاه نوشيرواني بابل
(ادامه)
اصل 44 در گلستان عملياتي مي‌شود
معاون برنامه ريزي و اداري مالي استانداري گلستان گفت: با تشكيل ستاد ويژه‌اي تهيه برنامه عملياتي اجراي اصل 44 در استان تهيه مي‌شود.(ادامه)
نخستين جلسه هم‌انديشي دستگاه‌هاي فرهنگي استان مازندران
(ادامه)
تمدیدمزايده شمار‌هاي رند تلفن همراه مازندران
مدير‌عامل مخابرات مازندران گفت: به دليل عدم استقبال مشتريان از خريد‌ شماره‌هاي رند تلفن همراه، زمان مزايده اين شماره‌ها 15 روز تمديد ‌شد. (ادامه)
برخی شنیده ها از احتمال انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری یکی از استانهای همجواربه عنوان استاندار جدید گلستان حکایت دارد؛ گفته می شود این مدیر دولت نهم که قرار است جانشین استاندار سابق گلستان ... استاندر جديد گلستان چه كسي است!
برخی شنیده ها از احتمال انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری یکی از استانهای همجواربه عنوان استاندار جدید گلستان حکایت دارد؛ گفته می شود این مدیر دولت نهم که قرار است جانشین استاندار سابق گلستان ...(ادامه)
بازگشت پرندگان مهاجر از تالاب‌ها‌ به سيبري
مدير‌كل حفاظت محيط زيست مازندران گفت: تاكنون 60 درصد از پرندگان مهاجري كه براي زمستان‌گذراني به تالاب‌ها، آببندان‌ها و شاليزارهاي استان كوچ كرده بودند به منطقه سيبري بازگشتند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.