.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احمدی نژاد چهارشنبه مهمان شهر باران !
این سفر که سیزدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت همراه به استانها محسوب می شود از صبح چهارشنبه به مدت دو روز در گیلان جریان خواهد داشت...(ادامه)
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ... رنجنامه ای برای مقام معظم رهبری
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ...(ادامه)
احمدی‌نژاد گزینه حزب الله برای وزارت راه
(ادامه)
نظر خواهی شورای راهبردی حزب الله از 8 کاندید احتمالی
(ادامه)
فاضل هوشمند آیا کردان بهترین گزینه وزارت کشور است؟(ديدگاه)
فاضل هوشمند(ادامه)
42 تغییر و جابه جایی استانداران در دولت نهم
(ادامه)
مظاهری خبر تغییر خود را تایید کرد
(ادامه)
گزینه های مجمع اعتدالگرایان برای ریاست جمهوری دهم
(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر مرز بین نقد و تخریب (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
خداحافظی معاون رییس جمهور با کابینه بعلت بیماری
(ادامه)
کردان: مدارک خود را امروز منتشر می کنم
(ادامه)
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ... نامه حامیان وزیر کشور به رئیس جمهور
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ...(ادامه)
جدا از بحث هائی که درخصوص حوزه اختیارات وزرای کشور و خارجه در کشور وجود دارد و در جای خود نیز قابل تامل است ولی حال آنچه که به لحاظ شکلی مشخص شده است برای اولین بار در تاریخ ایران زمین اجرای سیاست خارجی و سیاست داخلی در دستان مردان شمالی قرار گرفته است... سیاست داخلی و خارجی در دست شمالی ها
جدا از بحث هائی که درخصوص حوزه اختیارات وزرای کشور و خارجه در کشور وجود دارد و در جای خود نیز قابل تامل است ولی حال آنچه که به لحاظ شکلی مشخص شده است برای اولین بار در تاریخ ایران زمین اجرای سیاست خارجی و سیاست داخلی در دستان مردان شمالی قرار گرفته است...(ادامه)
حکومتداری با لهجه شمالی(يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
مسافر مقتدر مازندراني ساختمان خیابان فاطمی
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد...(ادامه)
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد... رای بالا و چشمگیر نمایندگان مجلس به کردان
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد...(ادامه)
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد... خبر شمال نيوز محقق شد/اولين وزير مازني در كابينه
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد...(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
هنوز کمتر از یکماه از حضور استاندار جدید مازندران به استان نمی گذرد که وی در اقدامی از دعوت رسانه ملی و نمایندگان خبرگزاریها در جلسات امروز شنبه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ممانعت ورزید...
سکوت رسانه ای در استانداری مازندران
هنوز کمتر از یکماه از حضور استاندار جدید مازندران به استان نمی گذرد که وی در اقدامی از دعوت رسانه ملی و نمایندگان خبرگزاریها در جلسات امروز شنبه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ممانعت ورزید... (ادامه)
شرط های موتلفه برای احمدی نژاد
(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
رای گیری بین لاریجانی و حداد
فردا بعدازظهر رای گیری غیر رسمی اصولگرایان بین آقایان حداد و لاریجانی انجام می شود و رقابت در صحن مجلس نخواهد بود. هر دوی این بزرگواران قبول کرده اند که تمایل اکثریت اصولگرایان به هر کس بود طرف دیگر کنار بکشد. (ادامه)
از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است... اکثر تغییرات استانی ، به نیمه ... موج تغییرات جديد دامنگير استانداران و فرمانداران
از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است... اکثر تغییرات استانی ، به نیمه ...(ادامه)
پست جديد دانش جعفري
(ادامه)
ليست تغييرات در كابينه‌هاي پس از انقلاب تاكنون
همواره كابينه هاي بعد از انقلاب با تغييراتي همراه بوده است. با توجه به انجام برخي تغييرات در كابينه دولت نهم، ليستي از تغيير در كابينه هاي بعد از انقلاب منتشر شد كه به اين شرح است:خارج شدگان کابینه بازرگان(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
فردا ،خداحافظی دو وزیر با کابینه
(ادامه)
تذکر 10 نماینده به رئیس‌جمهور درباره گرانی
(ادامه)
احمد توکلی: با تغییر وزرا مخالفم
(ادامه)
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود. خداحافظی احمدی نژاد با چهار وزیر دیگر
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.