.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بررسي اعتبارات استانی در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌‏گذاري
در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌‏گذاري ، اعتبارات استان مازندران مورد بررسي قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، در اين جلسه، اعتبار سال 84 بنگاه‌‏هاي كوچك اقتصادي زود بازده و كارآفرين مازندران 222 ميليارد تومان ، اعتبار سال 85، (ادامه)
قناعت:رئیس جمهورتا پايان آذربه مازندران میآید
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از سفر "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران به اين استان خبر داد و گفت: انجام اين سفر تا پايان آذر ماه امسال قطعي است. (ادامه)
تاکیدقناعت بررقابتی شدن انتخابات
جواد قناعت معاون سياسي امنيتي استاندار در هفتمين جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در زمينه انتخابات مهمترين مسئله مشارکت حداکثري و ايجاد فضاي رقابتي در بين نامزدهاي انتخاباتي است.(ادامه)
محمدحسن جمشيدي نماينده مردم نكا و بهشهر در مجلس شوراي اسلامي از برخي عدم بي‌توجهي‌هاي مجمع نمايندگان مازندران در رفع مشكلات استان گلايه كرد و اظهار داشت: استاندار مازندران به شدت پي‌گير كارهاي اجرايي استان است استاندار پیگیر ، مجمع نمایندگان بی توجه
محمدحسن جمشيدي نماينده مردم نكا و بهشهر در مجلس شوراي اسلامي از برخي عدم بي‌توجهي‌هاي مجمع نمايندگان مازندران در رفع مشكلات استان گلايه كرد و اظهار داشت: استاندار مازندران به شدت پي‌گير كارهاي اجرايي استان است(ادامه)
استاندار مازندران گفت : براساس برنامه زمانبندي سفرهاي دكتر"محمود احمدي نژاد" به استانهاي كشور ، سفر رييس جمهوري به اين استان نزديك شده است. سفر نزدیک است رئیس جمهور می آید
استاندار مازندران گفت : براساس برنامه زمانبندي سفرهاي دكتر"محمود احمدي نژاد" به استانهاي كشور ، سفر رييس جمهوري به اين استان نزديك شده است.(ادامه)
ارتباط بی واسطه استاندارمازندران با مردم400روستا
مدير ارشد اجرايي مازندران در دولت نهم با مردم 400 روستاي اين استان از نزديك ارتباط برقرار كرده است. مهندس ابوطالب شفقت، با اعلام اين خبر در اولين جلسه كميته مشاوران اطلاع رساني استاندار در ساري افزود: با تغيير نگاه مديريت اجرايي و برقراري (ادامه)
25 درصد دستگیریها در مازندران ، در ارتباط با مواد مخدر است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : حدود 25 درصد کل زندانیان مازندران در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده اند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر،محمد اسماعیل امامزاده در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخد(ادامه)
پايانه صادراتي گل و گياه با تصويب شوراي عالي گل و گياه كشور در مازندران احداث خواهد شد و  هدفاز تاسیس این پایانه  توسعه صادرات گل و گياه  صادراتي اين محصول در ... احداث دهكده گل و گياه کشور در جويبار
پايانه صادراتي گل و گياه با تصويب شوراي عالي گل و گياه كشور در مازندران احداث خواهد شد و هدفاز تاسیس این پایانه توسعه صادرات گل و گياه صادراتي اين محصول در ...(ادامه)
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام ....
رقابت‌هاي كشتي آزاد جام موحدو حبيبي درجويبار
رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: اوايل اين هفته پس از لغو در جلسه موفق شديم با يزداني خرم،سرپرست فدراسيون كشتي جلسه‌اي را برگزار كنيم كه در اين جلسه در مورد برگزاري جام .... (ادامه)
وام 7درصدي برای صادركنندگان مازندرانی
صادركنندگان كالا در مازندران از تسهيلات 7 درصدي بهره مند خواهند شد. مهندس ولي الله فرزانه معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور اقتصادي استاندار مازندران با اعلام اين خبر در جلسه بررسي مشكلات صادركنندگان مركبات اين (ادامه)
در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد... بازدیداستاندارازستادانتخابات شهرستان ساري
در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد...(ادامه)
مربی مطرح کشتی مازندران بازداشت شد
محمدحسین دباغی مربی مطرح کشتی مازندران و ملی پوش سابق کشتی ایران با شکایت هیات کشتی استان مازندران بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، به دنبال درگیری که هفته گذشته در مسابقات انتخابی کشتی(ادامه)
آغاز صيد ماهيان استخواني در آبهاي گلستان
مديركل شيلات استان گلستان گفت: صيد انواع ماهيان استخواني از درياي خزر در آب هاي استان گلستان آغاز شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ولي الله جعفري امروز در جلسه صيد ماهيان استخواني در اين استان افزود: يك هزار و 393 صياد در قالب 20 (ادامه)
پس از مدتها انتظار مردم مازندران به نظر مي رسد جام رياست جمهوري بر سفر ايشان پيشي گيرد و مردم مازندران مي بايست قبل از استقبال رئيس جمهور به استقبال این تورنمنت بروند.گفته ميشود... وقتي جام رياست جمهور ی از رئيس جمهور پيشي مي گيرد!
پس از مدتها انتظار مردم مازندران به نظر مي رسد جام رياست جمهوري بر سفر ايشان پيشي گيرد و مردم مازندران مي بايست قبل از استقبال رئيس جمهور به استقبال این تورنمنت بروند.گفته ميشود...(ادامه)
شادی مردم باید به وسیله هنر تقویت شود
رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: مسابقات فرهنگی و هنری باید نقطه آغازی برای ساماندهی و هدایت استعدادهای هنری دانش آموزان باشد و باید کاری کنیم تا شادی مردم به وسیله هنر بیشتر شود. (ادامه)
تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گلستان مهیا ست
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و (ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي... سوال نمايندگان استان گلستان از وزير كشور
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي...(ادامه)
ممنوعیت ساخت و ساز در سواحل استان گلستان
رئيس ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان اعلام كرد: در سومين جلسه كارگروه گردشگري استان، هر گونه ساخت و ساز در محدوده سواحل دريايي گلستان، تا اطلاع ثانوي ممنوع شد. (ادامه)
مشاور جوان کجاست؟
در آخرین جلسه مشاوران جوان تمامی سازمانها و ارگانهای دولتی که در تهران و با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد، از استان مازندران تنها یک نماینده حضور داشت که مایه تعجب حاضرین و روشن کننده بسیاری از مسائل بود. (ادامه)
فرماندار نوشهر در سمت خود ابقا شد
استاندار مازندران، با صدور حكمي "سيدقدير رضايي" فرماندار نوشهر را در سمت خود ابقا كرد. (ادامه)
استاندار مازندران:مدير سنتي و بي تحول در دولت جایگاهی نخواهد داشت
ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه مديران بايد در برنامه هاي خود تحول ايجاد نمايند گفت: مدير سنتي و بي تحول در اين دولت جائي نخواهد داشت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،استاندار مازندران عصر امروز در جلسه شوراي اداري استان مازندران گفت: هفته دفاع مقدس هفته ارج نهادن به همه (ادامه)
جلسات مشاعره ای شورای شهر ساری در حالی که شهرداری از جمع آوری زباله ها در سطح شهر عاجز است و تجمع زباله ها در بعضی از نقاط شهر کاملا مشهود است بعضی از اعضای شورای شهر و از حامیان مهم شهردار به جای پرداختن ... مشاعره در خیابان 15 خرداد
جلسات مشاعره ای شورای شهر ساری در حالی که شهرداری از جمع آوری زباله ها در سطح شهر عاجز است و تجمع زباله ها در بعضی از نقاط شهر کاملا مشهود است بعضی از اعضای شورای شهر و از حامیان مهم شهردار به جای پرداختن ...(ادامه)
بيش از 3 هزار شعبه اخذ رأي در مازندران
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران و رئيس ستاد انتخابات استان اعلام كرد: براي انتخابات هم‌زمان خبرگان و شوراها در مازندران 3 هزار و 338 شعبه اخذ رأي پيش بيني شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساري، جواد قناعت دقايقي قبل در نخستين جلسه ستاد اجرايي انتخابات‌هاي(ادامه)
برخي با سياه نمايي اذهان مردم را مشوش ميكنند
معاون مديركل روابط عمومي وزارت كشور در ساري اعلام كرد: برخي با سياه نمايي اذهان مردم را مشوش مي كنند اساس حركت نظام رسيدن به تمدن اسلامي است و روابط عمومي ها مي توانند در اين زمينه نقش آفرين باشند حسين كاشاني پور معاون مدير كل روابط عمومي وزارت كشور صبح روز(ادامه)
80 درصد از فعاليت هاي كشاورزي استان گلستان بر دوش زنان است
استاندار گلستان گفت: زنان اين استان قشري زحمتكش و فعال در عرصه اقتصادي هستند به طوري كه 80 درصد از فعاليت هاي كشاورزي اين استان بر دوش آنان است. به گزارش شمال نیوز " علي محمد شاعري" در نشست با مشاوران استانداران و فرمانداران استانهاي تهران قم، قزوين، گيلان، مازندران و گلستان در گرگان (ادامه)
جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد. استاندار مازندران, در اين همايش ... نگرانی استاندار از افزايش آمار دستگيري و كشفيات مواد مخدر در مازندران
جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد. استاندار مازندران, در اين همايش ...(ادامه)
محرومیت مازندران از داشتن نمايشگاه بين‌المللی
با وجود دريافت 113 ميليون تومان يارانه بلاعوض دولتي نمايشگاه بين‌المللي مازندران توسط بخش خصوصي راه‌اندازي نشد معاون برنامه‌ريزي، اداري و مالي استاندار مازندران گفت: تاكنون بخش خصوصي براي ساخت محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي مازندران در شهرستان قائم‌شهر، 113 ميليون تومان يارانه بلاعوض دولتي در‌يافت كرد ولي اين پروژه مهم اقتصادي هنوز به بهره‌برداري نرسيده است. به گزارش شمال نیوز،ولي‌الله فرزانه (ادامه)
همايش توجيهي انتخابات ويژه فرمانداران گيلان و مازندران
همايش توجيهي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا ويژه فرمانداران ، معاونين فرماندار و بخشداران استان‌هاي گيلان و مازندران روز دوشنبه در محل استانداري گيلان در رشت برگزار شد. (ادامه)
نماينده ساري و ترك جلسه علني بدون كارت زدن
حدادعادل اسامي نمايندگاني كه بدون كارت زدن جلسه علني را ترك كرده بودند اعلام كرد . به گزارش ايسنا، در پايان جلسه علني امروز (سه‌شنبه) حدادعادل رييس مجلس، بر اساس اعلامي كه در خلال بررسي طرح اصلاح حفظ كاربري اراضي زراعي و باغي‌ عنوان كرده بود، (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.783 seconds.