.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ایران قهرمان رقابتهای ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی
نخستین دوره مسابقات بین المللی ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی(جام همبستگی) با قهرمانی تیم ملی کشورمان در ساری پایان یافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، در این مسابقات که با شرکت 7 تیم از کشورهای سودان(دو تیم)، عراق، سوریه و تیم ملی ایران و دو تیم از مازندران به (ادامه)
بهره‌برداري از ۱۳۱ طرح گازرساني استان گلستان در دهه فجر
مديرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغاز بهره برداري و عمليات اجرايي ۱۳۱ طرح گازرساني در بيست و نهمين سالگرد پيروي انقلاب اسلامي، در اين استان خبرداد.به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا، مهندس مصطفي علوي با اعلام اين خبر افزود: اين شرکت در ادامه (ادامه)
اخراج 28 كارگر از شرکت سيمين بافت گیلان
مديريت شركت نساجي" سيمين بافت" در آستانه اشرفيه به دليل كاهش توليد , 28 تن از كارگران رسمي خود را اخراج كرد‌‏! به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, از مركز رشت , كارگران اخراجي با ارايه شكايتي به اداره كار آستانه اشرفيه خواستار بازگشت به كار خود شده اند . (ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
نکات اصلی قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران(بخوانيد)
(ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
دكتر حسين علايي نگاهي به انتخابات 24 آذر(ديدگاه)
دكتر حسين علايي(ادامه)
گام اول برای ملی شدن ساحل خزر
فرماندارساری ازصدوردستورتخریب پلاژهای تفریحی بیمه ایران درسواحل این شهرستان خبرداد. بگزارش خبرنگارالبرزفرماندارساری درجلسه شورای اداری استان مازندران گفت : وزیرمسکن وشهرسازی درتماسی تلفنی بامدیرعامل بیمه ایران ازوی خواست تابنابردستوراخیرریاست جمهوری پلاژمتعلق به این شرکت راتخریب نمایند. براساس این گزارش مدیرعامل بیمه ایران نیزبااین خواسته سعیدی کیاموافقت کرد. فرماندارساری افزود: پس ازاین گفتگوی تلفنی وزیرمسکن وشهرسازی دستورتخریب پلاژهای متعلق به بیمه ایران راصادرکرد. سعیدی کیاازفرماندارساری خواست تاپس ازتخریب این پلاژها تابلویی نصب شودکه روی آن نوشته شده باشد: (ادامه)
برگزاری هشتمین مانور زلزله درمدارس مازندران
رئیس ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده مازندران از برگزاری هشتمین مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،بهزاد پورمحمد : این مانور با هماهنگی ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده استان و همکاری سازمان آموزش و (ادامه)
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص ملاقات استاندار گلستان با وزرای جهاد کشاورزی،ارشاد و رفاه
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص(ادامه)
با دستور استاندار ،مدیران مازندران موظف به ملاقات عمومی با مراجعه کنندگان شدند
استاندار مازندران کلیه مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان را موظف کرد روزهای سه‌شنبه هر هفته با مراجعان به ادارات و سازمانهای خود ملاقات عمومی داشته باشند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،در بخشی از ابلاغبه ابوطالب شفقت آمده است: کارشناسان و مدیران در این روز نباید محل کار خود را ترک و یا در جلسات غیرعمومی شرکت کنند. (ادامه)
تهدید کارگران گیلانی/ کفن پوش به سوی تهران راهپیمائی خواهیم کرد!
کارگران گیلانی تهدید کردند کفن پوش به سوی تهران راهپیمائی خواهند کرد. به گزارش سرویس اجتماعی آریا، محمد یعقوبی، دبیر اجرائی خانه کارگر استان گیلان اعلام کرد کارگران کارخانه تعطیل شده ایران الکتریک رشت تهدید کردند که اگر به شکایت آنها رسیدگی نشود، (ادامه)
صید ماهی356کیلوگرمی توسط صیادان مازندرانی
مدیرکل شیلا‌ت مازندران با اعلا‌م این خبر گفت: صیادان منطقه میانکاله بهشهر از این فیل ماهی بیش از 43 کیلوگرم خاویار استحصال کردند. به گزارش شمال نیوز،حسن حبیب نژاد افزود: صیادان استان از آغاز صید تاکنون 290 کیلوگرم (ادامه)
آمل میزبان مسابقات بین‌المللی بوکس
رئیس هیئت بوکس مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی بوکس گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن‌ جدید 3 هزار نفری آمل برگزار خواهد شد . به گزارش شمال نیز به نقل از مهر،محمدعلی فرجی افزود: درجلسه فدراسیون بوکس با مسئولان تربیت ‌بدنی (ادامه)
3597 نفر داوطلب شوراها در مازندران
با ثبت نام 1276 نفر در روز چهارم تعداد داوطلبان سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران به 3597 نفر رسید. به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر ، فدایی مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سومین (ادامه)
جمعي از ايثارگران و بسيجيان شركت برق منطقه‌اي مازندران طی نامه ای اعتراض آمیز به ریاست مجترم جمهور  نسبت به انتصاب مديران غيربومي و مديريت ضعیف در اين شرکت هشدار دادند در بخشي از ... انتصاب مديران غيربومي ممنوع !
جمعي از ايثارگران و بسيجيان شركت برق منطقه‌اي مازندران طی نامه ای اعتراض آمیز به ریاست مجترم جمهور نسبت به انتصاب مديران غيربومي و مديريت ضعیف در اين شرکت هشدار دادند در بخشي از ...(ادامه)
راهیابی تیم هندبال ساحلی آمل به مسابقات باشگاههای آسیا
دبیر هیات هندبال مازندران گفت: تیم هندبال ساحلی آمل به نمایندگی از کشورمان در مسابقات جام باشگاههای آسیا که بهمن ماه سال جاری در کشور عمان برگزار می شود ، شرکت می کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری،خسرو ابراهیم زاده افزود : تیم هندبال بیسکویت نل آمل،دردانی کرد.(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گلستان مهیا ست
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و (ادامه)
14درصد مازندرانیها ها بی سوادند
مدیر نهضت سوادآموزی استان مازندران گفت: بیش از 87 درصد از شهروندان استان مازندران با سواد هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،موسی امینی گفت:تاکنون 897 هزار و 620 نفر در مازندران با شرکت کلاس های نهضت سوادآموزی ، با سواد شده اند. (ادامه)
335  روستای مازندران با مشکل کم آبی روبرو است و آب در این مناطق جیره بندی است .مدیر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران  گفت: هم اکنون 63 طرح حفر چاه‌, خط انتقال ساخت مخزن , خرید آب از ... جیره‌ بندی آب در 330 روستای استان مازندران
335 روستای مازندران با مشکل کم آبی روبرو است و آب در این مناطق جیره بندی است .مدیر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: هم اکنون 63 طرح حفر چاه‌, خط انتقال ساخت مخزن , خرید آب از ...(ادامه)
طرح‌ توسعه‌ پست‌ نيروگاه‌ نکا تحويل‌ موقت‌ شد
پست‌ 230 کيلوولت‌ نيروگاه‌ سيکل‌ ترکيبى‌ نکا، با حضور نماينده‌ سازمان‌ و نماينده‌ شرکت‌ برق‌ منطقه‌اى‌ مازندران‌ تحويل‌ موقت‌ شد. مهندس‌ محمد حسين‌ يحيى‌زاده‌کارشناس‌ مسئول‌ پست‌هاى‌ نيروگاهى‌ دفتر پست‌هاى‌ فشار قوى‌ در اين‌ زمينه‌ گفت: طرح‌ توسعه‌ اين‌ پست‌ 450 ميليون‌ تومان‌ هزينه‌ در بر داشته‌ است.(ادامه)
بدهی 10میلیاردی مازندران و گلستان به شرکت برق منطقه ای
در سال جاري, در بخش صنعت برق, دولت دو هزار ميليارد تومان كسري بودجه داشته كه از اين رقم 25 ميليارد تومان سهم استان مازندران بوده است. (ادامه)
تا سال 1390 گازرسانی در مازندران به اتمام می‌رسد
(ادامه)
امضاء تفاهم نامه ميان استان گلستان و قزاقستان
(ادامه)
يک فروند بالگرد متعلق به فدراسيون کوهنوردي کشور که در حال حمل تجهيزات و نيرو به جان پناه سوم قله دماوند بود ، ساعت 6 صبح روز جمعه 20 مرداد  بعلت انحراف و برخورد به کوه در منطقه پل لاسم واقع در بخش لاريجان آمل ... سقوط يک فروندبالگرد فدراسيون کوهنوردي درمنطقه لاريجان آمل
يک فروند بالگرد متعلق به فدراسيون کوهنوردي کشور که در حال حمل تجهيزات و نيرو به جان پناه سوم قله دماوند بود ، ساعت 6 صبح روز جمعه 20 مرداد  بعلت انحراف و برخورد به کوه در منطقه پل لاسم واقع در بخش لاريجان آمل ... (ادامه)
رقابتهاي ورزشهاي زورخانه اي گيلان برگزارشد
(ادامه)
دومين جشنواره مطبوعات مازندران در ساري
(ادامه)
ريزش کانال گازدرآمل جان دو نفر را گرفت
(ادامه)
گزارش عملکرد هفت ماهه استاندارى‌ گيلان
مهندس‌ على‌ عبداللهى‌ استاندار گيلان‌ در جمع‌ مديران‌ رسانه‌هاى‌ گروهى‌ استان‌ گزارش‌ کار هفت‌ ماهه‌ى‌ خود را در آستانه‌ يکسالگى‌ دولت‌ نهم‌ ارايه‌ داد. او‌ ضمن‌ بيان‌ اين‌ مطلب‌ که‌ استان‌ از نظر سياسي، اجتماعي، فرهنگى‌ و اقتصادى‌ روبه‌ رشد است‌ گفت:در ابتداى‌ پذيرش‌ مسئوليتم‌ ‌ با دو ‌ مشکل‌ اساسى‌ روبه‌ رو بوديم،‌ حادثه‌ برف‌ سال‌ گذشته‌ و  بحث‌ معضل چاى‌ .... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.154 seconds.