.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری عضو فقید مجلس خبرگان رهبری در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. (ادامه)
آیت‌الله مجتهد شبستری درگذشت
آیت‌الله شیخ محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی ساعتی قبل در یکی از بیمارستان‌های تهران بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: سردار «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به سوگ پدر نشست. سردار «مومنی» در غم از دست دادن پدر به سوگ نشست
شمال نیوز: سردار «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به سوگ پدر نشست.(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
ایران درودی درگذشت
ایران درودی نقاش پیشکسوت و از پیشگامان نقاشی معاصر ایران صبح امروز در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. این نقاش مطرح ایرانی در سال ۱۳۱۵ در خراسان به‌دنیا آمد و غیر از نقاش، نویسنده، منتقد هنری و استاد دانشگاه رشته تاریخ هنر نیز بود. (ادامه)
شمال نیوز: سردار حاج «ناصر فارابی» دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار حاج ناصر فارابی به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: سردار حاج «ناصر فارابی» دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
بهترین بازیکن دیدار الهلال و پرسپولیس
کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس با الهلال را معرفی کرد.(ادامه)
وداع تلخ پرسپولیس با آسیا / نتایج بازی با الهلال
تیم فوتبال الهلال با قدرت موفق شد پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد. (ادامه)
پیشکسوت کشتی درگذشت
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان از دنیا رفت.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم دار فانی را وداع گفت. رئیس سابق حوزه های علمیه استان مازندران دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
عکس/ آخرین وداع مردم با پیکر علامه حسن‌زاده آملی
صبح امروز سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ پیکر پاک علامه دهر و ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده آملی پس از سه روز مراسم وداع و تشییع میان دوستداران و شیفتگانش در زادگاه ابدی‌اش واقع در روستای ایرای لاریجان آمل آرام گرفت.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی صبح دوشنبه (۵ مهر) همزمان با اربعین حسینی، با حضور جمعی زیادی از مردم و برخی مسئولان لشکری و کشوری در آمل برگزار شد. علامه حسن‌زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷ در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران و از فیلسوفان فقیه، عارف، منجم بود که دو روز قبل دار فانی را وداع گفت. تصاویر: مراسم تشییع علامه حسن زاده آملی(خبر)
مراسم تشییع پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی صبح دوشنبه (۵ مهر) همزمان با اربعین حسینی، با حضور جمعی زیادی از مردم و برخی مسئولان لشکری و کشوری در آمل برگزار شد. علامه حسن‌زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷ در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران و از فیلسوفان فقیه، عارف، منجم بود که دو روز قبل دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
قدردانی صمیمانه فرزند آیت‌الله حسن‌زاده آملی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع معظم‌له
فرزند علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی گفت: از مردم شریف آمل، مردم بزرگوار مازندران، شهرستان‌های مختلف کشور، مردم غیور استان‌ها، شاگردان ارزشمند و بزرگوار حضرت علامه از قم و سایر شهرها، استان‎های دور و نزدیک که در مراسم تشییع و وداع حضور پرشور و کم‌نظیر داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی دارم. (ادامه)
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد.
وداع با ذوفنون ایران/ پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی تشییع شد + تصاویر
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد. (ادامه)
تشییع علامه حسن زاده آملی در اربعین حسینی
تشییع پیکر حضرت علامه حسن زاده آملی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آمل آغاز شد.(ادامه)
تصاویر/اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر آیت‌الله حسن‌زاده آملی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شامگاه امروز (یکشنبه) با حضور در کنار پیکر مرحوم آیت‌الله حسن‌زاده آملی، ضمن اقامه نماز میت و قرائت کلام‌الله مجید با آن عالم ربّانی و سالک توحیدی وداع کردند.(ادامه)
فرماندار آمل و دبیر ستاد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی اعلام کرد رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی نماز میت می‌خوانند. رهبر معظم انقلاب بر پیکر پاک علامه حسن‌زاده آملی نماز می‌خوانند
فرماندار آمل و دبیر ستاد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی اعلام کرد رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی نماز میت می‌خوانند. (ادامه)
تصاویر قدیمی از آیت الله حسن زاده آملی
مراسم وداع و تشییع پیکر این عالم شهیر جهان اسلام ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مصادف با اربعین حسینی در میدان هفده شهریور آمل برگزار می‌شود.(ادامه)
اعلام زمان و مکان تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی
ستاد ارتحال علامه حسن زاده آملی زمان و مکان تشییع پیکر این عالم جلیل القدر را اعلام کرد.(ادامه)
حاج رشید بریمانی که سال‌ها ذاکر اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت بود در آستانه اربعین حسینی، دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبودش شتافت. مداح برجسته مازندرانی دعوت حق را لبیک گفت
حاج رشید بریمانی که سال‌ها ذاکر اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت بود در آستانه اربعین حسینی، دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبودش شتافت.(ادامه)
عضو مجلس خبرگان رهبری درگذشت
آیت الله میرفخرالدین موسوی ننه‌کران نماینده مردم اردبیل مجلس خبرگان رهبری دارفانی را وداع گفت (ادامه)
حسین فلاحتی خبرنگار باسابقه خبرگزاری ایرنا و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان خراسان شمالی درگذشت. رئیس خبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی دار فانی را وداع گفت
حسین فلاحتی خبرنگار باسابقه خبرگزاری ایرنا و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان خراسان شمالی درگذشت.(ادامه)
عکسی دیده نشده از جوانی علی انصاریان
علی انصاریان متولد ۱۴ تیر بود که در ۱۵ بهمن ۹۹ دار فانی را وداع گفت. علی انصاریان جز پیشکسوتان خوب فوتبال محسوب میشد علی انصاریان در حوزه بازیگری نیز فعالیت میکرد علی انصاریان جزو محبوب ترین سلبریتی های ایرانی محسوب میشد که متاسفانه کرونا جان او را گرفت. (ادامه)
تصویر تلخ وداع سوزناک یک پدر با دخترش
تصویر غمبار وداع سوزناک یک پدر با دختر جوانش که قربانی کرونا شده، امروز در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده داشت.(ادامه)
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و.... ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و....(ادامه)
علی سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درگذشت
علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از یک دوره بستری در بیمارستان بر اثر کرونا درگذشت. (ادامه)
وداع تلخ پرستار بابلی با مادر مبتلا به کرونا
پرستار بابلی که آخرین تلاش هایش برای زنده ماندن مادرش رسانه‌ای شده بود با پیکر مادر وداع کرد.(ادامه)
شمال نیوز : خانم مهرانه شاهمنصوریان فعال رسانه ای و هنری حوزه های شعر و نمایش رامسری به علت ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

جوانمرگ شدن خانم شاعر رامسری به خاطر کرونا
شمال نیوز : خانم مهرانه شاهمنصوریان فعال رسانه ای و هنری حوزه های شعر و نمایش رامسری به علت ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
بزرگ خاندان رمدانی درگذشت
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 67 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.