.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد . ضرورت تدوین نقشه راه هوشمندانه با رویکرد حل‌ المسائلی برای مازندران
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد .(ادامه)
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده‌های ویژه بر مبنای زیست بوم منطقه‌ای استان‌ها تاسیس خواهند شد. تاسیس دانشکده‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده‌های ویژه بر مبنای زیست بوم منطقه‌ای استان‌ها تاسیس خواهند شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: دست مافیای کنکور را قطع کرديم
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد.(ادامه)
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد. اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ادامه پایش ویلاهای خالی از سکنه در استان، گاز ۷۰۰ ویلا قطع شد، گفت: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد. گاز ۷۰۰ ویلای خالی از سکنه مازندران قطع شد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ادامه پایش ویلاهای خالی از سکنه در استان، گاز ۷۰۰ ویلا قطع شد، گفت: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود. انتقاد غنی نژاد از تامین مالی هزینه‌های دولت به وسیله مالیات / فشار را روی حقوق بگیران و تولیدکنندگان گذاشته اند !
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود.(ادامه)
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود. اعلام مبلغ عیدی و پاداش آخر سال کارگران
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.(ادامه)
افراد زیادی می‌گویند که ورزش کردن باعث بهبود افسردگی و اضطراب آنان در بیشتر مواقع می‌شود، اما چه میزان ورزش احساس خوب ایجاد خواهد کرد؟ با چه میزان ورزش از افسردگی دور می‌شویم؟
افراد زیادی می‌گویند که ورزش کردن باعث بهبود افسردگی و اضطراب آنان در بیشتر مواقع می‌شود، اما چه میزان ورزش احساس خوب ایجاد خواهد کرد؟(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد. حمله به گل‌محمدی؛ امپراطور ترسو، قهر نکن، جواب بده!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به ۲۰ درصد برسد. حقوق کارمندان حداقل ۲۰ درصد افزایش می‌یابد
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به ۲۰ درصد برسد.(ادامه)
مصری گفت: جدولی که برای مصوبه افزایش سن بازنشستگی داده شده سنوات آن ایراد دارد و اگر شورای نگهبان و هیئت نظارت مجمع ایراد بگیرند، اصلاح می‌شود. سردار سلامی: رژیم صهیونیستی در حال خودکشی است
مصری گفت: جدولی که برای مصوبه افزایش سن بازنشستگی داده شده سنوات آن ایراد دارد و اگر شورای نگهبان و هیئت نظارت مجمع ایراد بگیرند، اصلاح می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند. هنگام ارایه لایحه بودجه احساس می‌کردیم «رئیسی» درباره کشور دیگری گزارش می‌دهد !
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۵ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ توسط رئیس جمهور به مجلس و بازداشت چند مدیر دولتی در پرونده فساد چای پرداخته اند.(ادامه)
سود سهام عدالت، امسال در دو نوبت آذر و اسفندماه به حساب سهامداران واریز می‌شود. واریز سود سهام عدالت در ۲ نوبت
سود سهام عدالت، امسال در دو نوبت آذر و اسفندماه به حساب سهامداران واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد. مديريت زمان وهزینه راهبرد تحول عرصه های پیشران / شمار پروژه های نیمه کاره در مازندران به بیش از ۳۸۰۰ پروژه می رسد !
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد.(ادامه)
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟ افزایش سن بازنشستگی ؛ پاشیدن بذر یأس در جامعه ایرانی !
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید. سایپا طی سال‌های ۷۵ تا ۹۹ بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند. این خودرو پراید افغان‌ها است + عکس
بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید. سایپا طی سال‌های ۷۵ تا ۹۹ بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند.(ادامه)
شمال نیوز :  کتابخانه امامزاده یحیی شهر بابل در محله سبز میدان این شهر با ۱۳ سال فعالیت و ۳۰ هزار نسخه کتاب تعطیل شد و در روزهای اخیر شهروندان بعد از مراجعه به این کتابخانه با درهای بسته و کتاب های بیرون ریخته شده مواجه شدند.

کتابخانه‌ای با درهای بسته و کتاب‌های بیرون ریخته شده در بابل !
شمال نیوز : کتابخانه امامزاده یحیی شهر بابل در محله سبز میدان این شهر با ۱۳ سال فعالیت و ۳۰ هزار نسخه کتاب تعطیل شد و در روزهای اخیر شهروندان بعد از مراجعه به این کتابخانه با درهای بسته و کتاب های بیرون ریخته شده مواجه شدند. (ادامه)
بررسی‌های سازمان بازرسی نشان می‌دهد کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ معادل ۳.۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است ....(خبر)
(ادامه)
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است. رونالدو نام پرسپولیس را جهانی کرد/ شیطنت عربستانی‌ها به ضررشان شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : تجربه سال‌ های گذشته در تابستان و زمستان و قطع و افت فشار گاز نشان می دهند که تعیین سوخت جایگزین برای صنایع استان خصوصا صنایع پرمصرفی چون سیمان نکا از ضروریات می باشد .... گازی ها هشدار دادند / ضرورت تامین سوخت جایگزین در «سیمان نکا» + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : تجربه سال‌ های گذشته در تابستان و زمستان و قطع و افت فشار گاز نشان می دهند که تعیین سوخت جایگزین برای صنایع استان خصوصا صنایع پرمصرفی چون سیمان نکا از ضروریات می باشد ....(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند.... شهرداری ساری ؛ تعهداتِ برزمین مانده و کارهای رها شده !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند....(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
سامانه مالی انتخابات در راستای اجرای قانون جدید وعدالت تبلیغات انتخاباتی، در وزارت کشور رونمایی شد. سامانه مالی انتخابات رونمایی شد+ جزئیات
سامانه مالی انتخابات در راستای اجرای قانون جدید وعدالت تبلیغات انتخاباتی، در وزارت کشور رونمایی شد.(ادامه)
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند. برای انتقال سهام عدالت متوفی به وراث چه باید کرد؟
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.(ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بخش اقتصادی این رژیم از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به شدت آسیب دیده است. ضربه اقتصادی سنگینی که طوفان‌الاقصی به تل‌آویو وارد کرد
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بخش اقتصادی این رژیم از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به شدت آسیب دیده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 490 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.53 seconds.