.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گلایه‌های همسر زن کشته‌شده در شلیک اشتباه پلیس
ساناز، تنها همسرم نبود همه زندگی‌ام بود. چندسال پیش که به خواستگاریش رفتم با عشق تمام ازدواج کردیم. ثمره این عشق پسر سه ساله‌ام «آریو برزن» است که یک‌ماه است بی مادر شد‌ه است. کاش آن روز از خانه بیرون نرفته بودیم. همسرم دخترعموی من هم بود. ساناز فقط ۲۹ سال داشت...(ادامه)
خواص استفاده از زنجبیل
فشار خون بالا به عنوان «قاتل خاموش» شناخته می شود زیرا اغلب بدون علامت است. با این حال فشار خون بالا فرد را در معرض افزایش خطر بیماری قلبی، ایست قلبی و سکته قرار می دهد.(ادامه)
قاتل خاموش جان مرد ۳۴ ساله را در نوشهر گرفت
مردی ۳۴ ساله به دلیل مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونواکسید کربن در منطقه کندلوس شهرستان نوشهر جان باخت.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
 روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد برای اولین بار جزئیاتی را درباره عملیات ترور شهید فخری زاده توسط موساد منتشر کرده است. سلاح خودکار در این عملیات با فناوری هوش مصنوعی ارتقا یافته بود/ تک تیرانداز دقیق کامپیوتری قادر به شلیک ۶۰۰ گلوله در یک دقیقه بود
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد برای اولین بار جزئیاتی را درباره عملیات ترور شهید فخری زاده توسط موساد منتشر کرده است. (ادامه)
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
اسرار قتل فن‌پیج بهنوش بختیاری در اعترافات خانم منشی
وقتی عکس سلفی زوج جوان در غرب تهران، راز جسد مردی را که پایین تپه‌ای افتاده بود فاش کرد، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. کارآگاهان موفق شدند هویت مقتول و قاتل را شناسایی کنند تا این که استوری خانم بازیگر پرونده را وارد مسیری تازه کرد.(ادامه)
بخشیدن ۲ قاتل در مازندران
۲ زندانی محکوم به قصاص در شهر‌های بابل و قائم شهر از چوبه دار رهایی یافتند.(ادامه)
قتل رئیس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از قتل رئیس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار توسط یکی از مراجعه‌کنندگان خبر داد و گفت: جزئیات این حادثه در دست بررسی است. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: کشورهای اروپایی به قاتلان هفتم تیر پناه داده‌اند و در مجالس خود به آنها تریبون می‌دهند و سپس وقیحانه ادعای حقوق بشر می‌کنند. مشکلات معیشتی، احراز صلاحیت‌ها و کرونا هم مانع حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات نشد/ حرکت رئیسی در قوه‌ی قضائیه جهادی و شبانه‌روزی بود/ بعضی‌ها روی آراء باطله تکیه می‌کنند؛ آراء باطله دلیل جدایی آن افراد از نظام است؟ ابداً، ابداً؛ عکس قضیه است / با برخی تصمیمات شورای نگهبان درباره احراز صلاحیت‌ها موافق نبودم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: کشورهای اروپایی به قاتلان هفتم تیر پناه داده‌اند و در مجالس خود به آنها تریبون می‌دهند و سپس وقیحانه ادعای حقوق بشر می‌کنند. (ادامه)
دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف قتل مرد ۴۷ ساله و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.(ادامه)
نزاع بامدادی در رامسر رنگ خون گرفت
جوان ۱۷ ساله در نزاع و درگیری بامداد امروز در رامسر به قتل رسید.(ادامه)
سه سوته فشار خونتان را درمان کنید+ راهکار
به گفته انجمن قلب امریکا (AHA) در ایالات متحده حدود ۸۵ میلیون نفر فشار خون بالا دارند و از هر سه نفر آن‌ها یک نفر بالای ۲۰ سال است.(ادامه)
بخشیدن قاتل در ساری
پدر و مادر ساروی به حرمت شب‌های قدر قاتل دخترشان را بخشیدند.(ادامه)
دستگیری قاتل کمتر از دو ساعت در ساری
فرمانده انتظامی ساری از دستگیری قاتل فراری در کمتر از دو ساعت در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
دستگیری قاتل در محور کندوان
قاتلی که در پی سرقت مسلحانه در استان تهران به مازندران گریخته بود در محور کندوان دستگیر شد.(ادامه)
دست قاتل جوان ۲۸ ساله بابلسری رو شد
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری قاتل جوانی ۲۸ ساله در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
دکتر نمکی : برخی می‌خواهند مرگ‌ مردم را ابزار سیاسی و جبران ورشکستگی ‌خود کنند/ به هر طریق ممکن برای ممنوعیت سفر درخواست دادم/ برای فروپاشی نظام سلامت شعار ترغیب به استعفای این تیم را سر می­دهند ....(خبر)
(ادامه)
 امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد.

چگونه آیت‌الله خامنه‌ای آبروی مرحوم منتظری را در سال ۶۸ حفظ کردند؟
امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد. (ادامه)
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان .... آمد امامی که به بندگی آبرو داد/ چرا لقب صاحب پینه‌ها را به امام چهارم دادند؟/ دعای امام سجاد (ع) هنگام شیوع بیماری‌ها
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان ....(ادامه)
دروغ پردازی وسیاه نمایی هدف کانال معاند قاتل فراری
پلیس فتای انتظامی مازندران هدف قاتل شیاد، فراری و موسس یک کانال معاند مجازی را در غرب استان اخاذی، دروغ پردازی و سیاه نمایی اعلام کرد.(ادامه)
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. بذرهای تحول در ضمیر امام(يادداشت)
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. (ادامه)
کمیته استقبال از امام چگونه شکل گرفت و اعضای آن چه کسانی بودند؟/ یکی از افرادی که درخواست ملاقات با امام را داشت مهندس بازرگان بود و چون بازرگان جملات نفی رژیم پهلوی، تأیید مبارزات ملت ایران و مواضعش را....(خبر)
(ادامه)
بخشش 3 محکوم به اعدام پای چوبه دار در مازندران
سه محکوم به قصاص با تلاش رئیس زندان‌ آمل و قائم‌شهر، مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه زندان با جلب رضایت و بخشش اولیا دم از قصاص رهایی یافتند.(ادامه)
ویروس کرونای انگلیسی قاتل زیر ۲۰ساله‌ها!
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به کاهش نرخ ترخیص و افزایش میزان مرگ و میر کرونا در استان تهران گفت: ابتلای گروه سنی ۵ تا ۱۷ سال به کرونا در استان افزایش یافته است.(ادامه)
شناسایی علامتی برای پیش‌بینی بیماری قلبی
یک مطالعه جدید نشان داده است که تجمع کلسیم در شریان اصلی خارج از قلب می تواند پیش بینی کننده حمله قلبی یا سکته مغزی در آینده باشد.(ادامه)
این معجون شگفت‌انگیز قاتل سرطان و آلزایمر است
از قرن‌ها پیش زردچوبه به عنوان ادویه غذایی استفاده شده و کورکومین موجود در آن که ماده اصلی شیمیایی آن است، برای درمان انواع اختلالات مانند بی اشتهایی، زخم‌های دیابت، بیماری‌های کبدی، آرتروز و بیماری‌های التهابی موثر است.(ادامه)
اعدام شدن قاتل ۸ زن در گیلان
مردی که به اتهام قتل ۸ زن در گیلان به قصاص محکوم شده بود در زندان لاکان به دار مجازات آویخته شد. (ادامه)
عکس و جمله ویژه سایت رهبری درباره سردار سلیمانی
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، لوح «کفش پای سلیمانی به سر قاتل او شرف دارد» را منتشر میکند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در سخنرانی بمناسبت سالروز قیام ۱۹ دی، از حرکت خودجوش مردم ایران و عراق در تکریم شهیدان سلیمان و ابومهدی المهندس تقدیر و تشکر کردند. ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است/ مسئولان، اقتصاد را بر مبنای ادامه تحریم‌ برنامه‌ریزی کنند/ اصراری به بازگشت آمریکا به برجام نداریم/ /غربی‌هاموظفند تحریم‌ها را بردارند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در سخنرانی بمناسبت سالروز قیام ۱۹ دی، از حرکت خودجوش مردم ایران و عراق در تکریم شهیدان سلیمان و ابومهدی المهندس تقدیر و تشکر کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.