.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افشاگری یک‌ نماینده از حقوق‌نجومی در یک بانک
یک نماینده مجلس درباره پرداخت حقوق نجومی در هیئت‌مدیره یکی از بانک‌ها افشاگری کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو در نامه ارسالي براي سيدميثم عمادي سرپرست روابط عمومي شركت مديريت توليدبرق نكا از تلاشهاي ارزشمند و مشاركت فعال و متعهدانه ايشان و مجموعه روابط عمومي نيروگاه شهيد سليمي نكا .... از « روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا » تقدیر شد
شمال نیوز : مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو در نامه ارسالي براي سيدميثم عمادي سرپرست روابط عمومي شركت مديريت توليدبرق نكا از تلاشهاي ارزشمند و مشاركت فعال و متعهدانه ايشان و مجموعه روابط عمومي نيروگاه شهيد سليمي نكا ....(ادامه)
شمال نیوز: یک بانوی 75 ساله که در جنگل‌های رامسر گم شده بود نجات یافت. راز فریادهای کمک یک زن در جنگل های رامسر
شمال نیوز: یک بانوی 75 ساله که در جنگل‌های رامسر گم شده بود نجات یافت. (ادامه)
ملاقات پرستار گلوگاهی بخش کرونایی بعد از ۵۰ روز با فرزندش + فیلم
زهره سلیمی خورشیدی پرستار بیمارستان رازی قائم شهر بعد از ۵۰ روز شیفت کاری، فرزند ۲ ساله خود را به آغوش کشید. (ادامه)
جزئیات اعدام مصطفی سلیمی؛ لیدر فرار زندانیان سقز
(ادامه)
جلسه پرحاشیه مجلس پس از روز‌ها تعطیلی
اولین جلسه علنی مجلس در سال 99 و پس از شیوع بیماری کرونا در کشور با حاشیه‌هایی همراه شد که در ادامه می‌خوانید. (ادامه)
شمال نیوز : به دنبال بالا گرفتن شیوع کرونا در کشور، ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، اواسط اسفندماه براساس ششمین مصوبه خود، دستور تعطیلی مدارس را تا پایان سال ۹۸ اعلام کرد. .... حق‌التدریسی‌ها را دریابید / مثل معلمان رسمی برخورد شود
شمال نیوز : به دنبال بالا گرفتن شیوع کرونا در کشور، ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، اواسط اسفندماه براساس ششمین مصوبه خود، دستور تعطیلی مدارس را تا پایان سال ۹۸ اعلام کرد. ....(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
تولید بیش از ۷۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در نیروگاه نکا
مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۷۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در این نیروگاه تولید و تحویل سازمان‌های استان شد.(ادامه)
شمال نیوز :  با تلاش شبانه روزی کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت پذیرفت : .... تولید بیش از 250 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح در نیروگاه شهیدسلیمی نکا
شمال نیوز : با تلاش شبانه روزی کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت پذیرفت : ....(ادامه)
نامه سرگشاده اصحاب رسانه گیلان خطاب به استاندار
(ادامه)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است. از قدیمی‌ترین نماینده مجلس تا بازگشت پارلمانتاریست‌ها به بهارستان/ محمد مهدی مفتح رکورددار حضور در ادوار مجلس /وزیری که ۵ دوره هم نماینده مجلس بوده است+جدول(خبر)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است.(ادامه)
عکس/ واکنش بهداد سلیمی به درگذشت سیامند
سیامند رحمان یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک بود و بر اثر سکته قبلی جان خود را از دست داد و دار فانی را وداع گفت. حالا بهداد سلیمی، قهرمان سابق جهان و المپیک و پیشکسوت وزنه‌برداری ایران نسبت به این موضوع دردناک واکنش نشان داد و با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشت: هنوز در شوک هستم، باورش برایم سخت است. سیامند قهرمان، پسر بااخلاق یادت همیشه زنده است.(ادامه)
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد. تصادف وحشتناک بهداد سلیمی در مازندران +عکس
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
شمال نیوز : مجلس دهم در ادامه مسیر خود، طبیعتا در ماه‌های باقیمانده قانونگذاری خواهد کرد و یکی از مهمترین قوانینی که از امروز در مجلس در دستور کار قرار دارد .... ابهام در سرنوشت ۷۵ نماینده مجلس رد صلاحیت شده/ پرونده رد صلاحیت شده‌ها بسته نشود / شرایط نمایندگی باید تا پایان دوره حفظ شود / قانون نظارت بر رفتار نمایندگان بی اثر و بلاتکلیف است
شمال نیوز : مجلس دهم در ادامه مسیر خود، طبیعتا در ماه‌های باقیمانده قانونگذاری خواهد کرد و یکی از مهمترین قوانینی که از امروز در مجلس در دستور کار قرار دارد ....(ادامه)
انتخابات در کدام شهرها به دور دوم کشیده شد؟
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تعدادی از حوزه‌های با یک یا چند نماینده به دلیل نرسیدن به حد نصاب۲۰ درصد آرا به دور دوم کشیده شده است.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آخرین نتایج غیر رسمی یازدهمین دوره انتخابات مجلس
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی وزارت کشور اعلام نشده است. (ادامه)
شاعری:شرق مازندران نباید مثالی برای محرومیت باشد/ رقبای انتخاباتی "رفقای" ما هستند
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه، با بیان اینکه اجازه نمی‌دهم شرق مازندران مثالی از محرومیت در استان باشد، این منطقه را دارای ظرفیت‌های طبیعی و انسانی ارزشمندی دانست. وی همچنین رقبای انتخاباتی‌اش را رفیق خود خطاب کرد و درباره هجمه‌هایی که طی ساله‌های گذشته علیه او بوده است، گفت: " چهار سال سکوت کردم و به هیچ‌کدام از تخریب‌ها پاسخ ندادم ".(ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا ثبت رکورد تولید ۴۴۰ مگاوات به میزان ظرفیت در واحد یک بخاری را از افتخارات این مجموعه یاد کرد و همچنین گفت: تولید یک واحد ۴۰ ساله به ظرفیت نامی کار آسانی نبود ولی خوشبختانه با قابلیت‌های نیروی انسانی و.... بومی سازی ساخت قطعات در نیروگاه شهید سلیمی نکا به روش مهندسی معکوس / صرفه جویی هزار میلیارد ریالی هزینه ها در نیروگاه نکا
شمال نیوز : مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا ثبت رکورد تولید ۴۴۰ مگاوات به میزان ظرفیت در واحد یک بخاری را از افتخارات این مجموعه یاد کرد و همچنین گفت: تولید یک واحد ۴۰ ساله به ظرفیت نامی کار آسانی نبود ولی خوشبختانه با قابلیت‌های نیروی انسانی و....(ادامه)
اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر
اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
تلفات تراکتور بعد از شکست مقابل پرسپولیس
تیم فوتبال تراکتور در حالی در دیدار هفته هفدهم مقابل پرسپولیس شکست خورد که چهار بازیکن و سرمربی این تیم دیدار هفته آینده تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت را از دست دادند.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به رد‌صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس از سوی شورای نگهبان، ادامه داد: شورای نگهبان حتما اسنادی داشته که حکم به رد صلاحیت این افراد داده است البته خود شورا به این نمایندگان اعلام کرده است که می‌توانند بروند و مستندات را مشاهده کنند..... بررسی پرونده برخی از نمایندگان در قوه قضائیه / شورای نگهبان بدون مستندات شخصی را رد صلاحیت نمی‌کند
شمال نیوز : وی با اشاره به رد‌صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس از سوی شورای نگهبان، ادامه داد: شورای نگهبان حتما اسنادی داشته که حکم به رد صلاحیت این افراد داده است البته خود شورا به این نمایندگان اعلام کرده است که می‌توانند بروند و مستندات را مشاهده کنند.....(ادامه)
شمال نیوز : در ماده 65 مکرر 8 ـ امکانات و منابع قانونی تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات، اعم از نقدی و غیرنقدی و مستقیم و غیرمستقیم منحصرا شامل.... هفته آینده؛ بررسی طرح شفافیت‌ مالی کاندیداهای انتخابات مجلس + جزئیات
شمال نیوز : در ماده 65 مکرر 8 ـ امکانات و منابع قانونی تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات، اعم از نقدی و غیرنقدی و مستقیم و غیرمستقیم منحصرا شامل....(ادامه)
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید.
کدام نمایندگان مجلس برای دوره یازدهم رد صلاحیت شدند؟
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید. (ادامه)
تعمیرات اساسی فیدپمپ شماره یک بویلر نیروگاه نکا
(ادامه)
جشن تولد قهرمان کشتی جهان روی تخت بیمارستان
جشن تولد حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان صبح دیروز در بیمارستان آرمان تهران برگزار شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.