.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیشکسوت پرسپولیس گفت:سرنوشت قهرمانی سرخپوشان در دست خودشان است و نباید وارد حاشیه و جنگ روانی شوند. هشدار به یحیی ! این کار باعث از دست رفتن قهرمانی می شود
پیشکسوت پرسپولیس گفت:سرنوشت قهرمانی سرخپوشان در دست خودشان است و نباید وارد حاشیه و جنگ روانی شوند.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس نسبت به صدور بیانیه توسط برخی باشگاه‌ها در رابطه با داوری‌ها واکنش نشان داد واکنش پرسپولیس به بیانیه بعضی باشگاه‌ها علیه داوری
باشگاه پرسپولیس نسبت به صدور بیانیه توسط برخی باشگاه‌ها در رابطه با داوری‌ها واکنش نشان داد(ادامه)
سرمربی اتحاد کلباء و بازیکن ایرانی شباب الاهلی در یک تیم قرار گرفتند. فرهاد مجیدی با یک پرسپولیسی هم‌تیمی شد + عکس
سرمربی اتحاد کلباء و بازیکن ایرانی شباب الاهلی در یک تیم قرار گرفتند.(ادامه)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت روز انواع سکه و طلا در بازار +جدول
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
برنامه پنهان استقلال برای‌ انتقام از پرسپولیس
آن‌چه برای استقلال در این ایام باید بیشتر نقطه امیدواری باشد این است که در جام حذفی دوباره به پرسپولیس برخورد کند.(ادامه)
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت. توهین ساپینتو به داور دربی
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.(ادامه)
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود. تلاش سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول؛ ملوان دوباره به داد پرسپولیس می‌رسد؟!
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود.(ادامه)
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی از سوی ماموران حاضر در ورزشگاه فراخوانده شد. مهاجم پرسپولیس بازداشت شد؟
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی از سوی ماموران حاضر در ورزشگاه فراخوانده شد.(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. ه استقبال دربی (5)؛ 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
خوردوی ۲۷ میلیارد تومانی در بازار ایران ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۸ است. خودروی ۲۷ میلیاردی بازار را بشناسید + جدول
خوردوی ۲۷ میلیارد تومانی در بازار ایران ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۸ است.(ادامه)
مهاجم سابق پرسپولیس می گوید بازیکنان استقلال در هفته های اخیر بازی تماشاگر پسندی ارائه کرده اند. پرسپولیسی ها دربی را ببرند انگار قهرمان شده اند
مهاجم سابق پرسپولیس می گوید بازیکنان استقلال در هفته های اخیر بازی تماشاگر پسندی ارائه کرده اند.(ادامه)
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد. سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد/ آخرین جزئیات از تغییر قیمت بنزین
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد.(ادامه)
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود.
منتظر نهایی شدن اصلاح قانون انتخابات هستیم / ستاد انتخابات از اردیبهشت فعالیت رسمی خواهد داشت
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود. (ادامه)
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند. پاداش استقلال صدای بازیکنان پرسپولیس را در آورد!
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند.(ادامه)


باشگاه استقلال اعلام کرد تا فردا پاداش پنج بازی اخیر این تیم را پرداخت می‌کند. واریز پاداش استقلالی‌ها ۷۲ ساعت قبل از دربی
باشگاه استقلال اعلام کرد تا فردا پاداش پنج بازی اخیر این تیم را پرداخت می‌کند.(ادامه)
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد. بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جدایی گل‌محمدی
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد.(ادامه)
مدیر مسابقات سازمان لیگ در خصوص تعیین رتبه تیم‌ها در جدول لیگ برتر در صورت هم امتیاز بودن توضیحاتی ارایه کرد. واکنش سازمان لیگ به صدرنشینی استقلال/ سپاهان به قهرمانی نزدیکتر شد!
مدیر مسابقات سازمان لیگ در خصوص تعیین رتبه تیم‌ها در جدول لیگ برتر در صورت هم امتیاز بودن توضیحاتی ارایه کرد.(ادامه)
دروازه بان استقلال از تیم هوادار بابت ضربه پنالتی خود عذرخواهی کرد. عذرخواهی حسینی از حریف بابت زدن ضربه پنالتی!
دروازه بان استقلال از تیم هوادار بابت ضربه پنالتی خود عذرخواهی کرد.(ادامه)
شاگردان ریکاردو ساپینتو در ادامه پیروزهای متوالی خود هوادار را هم با نتیجه سنگین شکست دادند.

استقبال استقلال از دربی با گلباران هوادار/ الهامی در آزادی با شش گل ساکت شد!
شاگردان ریکاردو ساپینتو در ادامه پیروزهای متوالی خود هوادار را هم با نتیجه سنگین شکست دادند. (ادامه)
تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه ناکامی های خودش امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سرمربی اسپانیایی خودش برابر آلومینیوم اراک متوقف شد. نساجی همچنان در حسرت برد/ توقف نسخه اسپانیایی نساجی در وطنی !
تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه ناکامی های خودش امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سرمربی اسپانیایی خودش برابر آلومینیوم اراک متوقف شد.(ادامه)
نساجی قائمشهر فردا با تفکر سرمربی اسپانیایی خود در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به میدان می‌رود. نساجی به دنبال پیروزی با سرمربی جدید
نساجی قائمشهر فردا با تفکر سرمربی اسپانیایی خود در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به میدان می‌رود.(ادامه)
در حالی که باشگاه نساجی اعلام کرده بود بلیت دیدار برابر آلومینیوم رایگان است اما تماشاگران برای این بازی باید ۱۰ هزار تومان پرداخت کنند. ماجرای بلیت رایگانی که پولی شد
در حالی که باشگاه نساجی اعلام کرده بود بلیت دیدار برابر آلومینیوم رایگان است اما تماشاگران برای این بازی باید ۱۰ هزار تومان پرداخت کنند.(ادامه)
قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد. قیمت جدید خودروهای سایپا ابلاغ شد+ جدول قیمت
قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد.(ادامه)
همزمان با شرکت سایپا، ایران خودرو نیز لیست جدید خودروهای خود را ابلاغ کرد. ابلاغ قیمت جدید خودرو‌های ایران خودرو + جدول
همزمان با شرکت سایپا، ایران خودرو نیز لیست جدید خودروهای خود را ابلاغ کرد.(ادامه)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد. قیمت جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد / پژو ۲۰۶ تیپ ۳، ۲۲۴ میلیون شد؛ پژو پارس ELX بیش از ۲۵۹ میلیون تومان و کوییک S بیش از ۲۲۵ میلیون تومان/ میانگین افزایش قیمت محصولات این دو شرکت ۲۹ درصد(خبر)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد.(ادامه)
هفته بیست و پنجم لیگ برتر جمعه شب با برد استقلال و شکست سپاهان به پایان رسید و با توجه به پیروزی روز پنجشنبه پرسپولیس شرایط در صدر جدول پیچیده شد. ۵ هفته نفسگیر و جذاب در انتظار لیگ ایران
هفته بیست و پنجم لیگ برتر جمعه شب با برد استقلال و شکست سپاهان به پایان رسید و با توجه به پیروزی روز پنجشنبه پرسپولیس شرایط در صدر جدول پیچیده شد.(ادامه)
تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال یک رده در جدول رده‌بندی صعود کرد.

نساجی باز هم باخت / اولتیماتوم باشگاه به مطهری پس از ۱۱ هفته ناکامی
تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال یک رده در جدول رده‌بندی صعود کرد. (ادامه)
داستان تکراری با این مضمون که «نمایندگان بیش از سه دوره متوالی نمی‌توانند نامزد انتخابات شوند» یک‌بار در ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۹۷ در صحن مجلس به تصویب رسید .... با «اصلاح قانون انتخابات» کدام نمایندگان پیشین از ثبت‌نام در انتخابات امسال «منع» می‌شوند؟ + جدول اسامی
داستان تکراری با این مضمون که «نمایندگان بیش از سه دوره متوالی نمی‌توانند نامزد انتخابات شوند» یک‌بار در ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۹۷ در صحن مجلس به تصویب رسید ....(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از زمانی که سازمان خصوصی‌سازی و قربان‌زاده وارد ماجرای فروش سهام باشگاه استقلال شدند، اوضاع تیم از قبل هم بدتر شد. اولین محکوم حذف استقلال همین آقاست!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از زمانی که سازمان خصوصی‌سازی و قربان‌زاده وارد ماجرای فروش سهام باشگاه استقلال شدند، اوضاع تیم از قبل هم بدتر شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 279 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.