.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسئولان سه قوه، از گزارشات ناظر بر وقوع تخلف و فساد نمی‌گذرند/ ادعا نکردیم که هیچ‌وقت فسادی به وقوع نمی‌پیوندد، اما این ادعا را داریم که مجدانه تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بستر‌های فسادزا را مسدود و اصلاح کنیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد . افزایش تخلّفات در حوزه ایمنی کارگاهی و مرگ کارگران در مازندران !
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد .(ادامه)
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد. قانون اجازه انتشار دلایل رد صلاحیت داوطلبان را به شورای نگهبان نداده است
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد.(ادامه)
رئیس جمهور ترکیه وتو شدن قطعنامه آتش‌بس غزه توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت که ساختار ناعادلانه در شورای امنیت باید تغییر کند. اردوغان: شورای امنیت باید اصلاح شود
رئیس جمهور ترکیه وتو شدن قطعنامه آتش‌بس غزه توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت که ساختار ناعادلانه در شورای امنیت باید تغییر کند. (ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود. انتقاد غنی نژاد از تامین مالی هزینه‌های دولت به وسیله مالیات / فشار را روی حقوق بگیران و تولیدکنندگان گذاشته اند !
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود.(ادامه)
سپاهان با یک پوستر جدید به استقبال دیدار امروز مقابل حریف تهرانی رفت. پوستر جنجالی زنان سپاهان اصلاح شد +عکس
سپاهان با یک پوستر جدید به استقبال دیدار امروز مقابل حریف تهرانی رفت.(ادامه)
مصری گفت: جدولی که برای مصوبه افزایش سن بازنشستگی داده شده سنوات آن ایراد دارد و اگر شورای نگهبان و هیئت نظارت مجمع ایراد بگیرند، اصلاح می‌شود. سردار سلامی: رژیم صهیونیستی در حال خودکشی است
مصری گفت: جدولی که برای مصوبه افزایش سن بازنشستگی داده شده سنوات آن ایراد دارد و اگر شورای نگهبان و هیئت نظارت مجمع ایراد بگیرند، اصلاح می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند. هنگام ارایه لایحه بودجه احساس می‌کردیم «رئیسی» درباره کشور دیگری گزارش می‌دهد !
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند.(ادامه)
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است. مدیرعامل سروش بازداشت شد +جزئیات
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد
میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اصلاحات جدید حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد. حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان تغییر یافت
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اصلاحات جدید حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد.(ادامه)
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند. کدام برنامه‌های تلویزیون مورد رضایت مخاطبان قرار گرفتند؟
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند.(ادامه)
جودو ایران که از تحریم بین المللی خارج شده، نشان داده که مدیریتی ناتوان دارد که امیدی بدان وجود ندارد. این ره به ترکستان نیست؟
جودو ایران که از تحریم بین المللی خارج شده، نشان داده که مدیریتی ناتوان دارد که امیدی بدان وجود ندارد.(ادامه)
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود. زنگ خطر برای بانک‌ و موسسات اعتباری ناتراز به صدا درآمد
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود.(ادامه)
بانک مرکزی در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور نسبت به انتقال سپرده‌ها، دارایی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی اقدام می‌کند. انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی
بانک مرکزی در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور نسبت به انتقال سپرده‌ها، دارایی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی اقدام می‌کند.(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است. وزیر صمت: به جای خودروسازی خودروبازی می‌کنیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است.(ادامه)
حسن روحانی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و احتمال لیست دهی گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی بتوان ۷۰ نفر یا حتی ۵۰ نماینده داشت، از هیچ که بهتر است. سیگنال مهم روحانی به شورای نگهبان
حسن روحانی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و احتمال لیست دهی گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی بتوان ۷۰ نفر یا حتی ۵۰ نماینده داشت، از هیچ که بهتر است.(ادامه)
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد. هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد.(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند. سن بازنشستگی افزایش می‌یابد+ جزئیات مصوبه مجلس
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد. نماینده رد صلاحیت شده : به من گفتند سوال از وزیر کشور را پس بگیر تا تایید صلاحیت شوی!
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.(ادامه)
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود.  برای عزای فاطمیه ۱۴۰۲ شعار پیشنهاد دهید
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود. (ادامه)
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. نه جنبه شکست دارند نه ظرفیت پیروزی
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات.(ادامه)
300-400 اصولگرا در تهران مدعی ورود به لیست هستند
(ادامه)
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند. راز طول عمر آیت الله جنتی
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 508 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.419 seconds.