.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص استعفای بسیاری از سردفتران مطرح کرد. موج جدید استعفای سردفتران
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص استعفای بسیاری از سردفتران مطرح کرد.(ادامه)
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد. خط‌دهی نشریه آمریکایی برای دوران «پسا اردوغان»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد.(ادامه)
جام جهانی برای ستاره‌های ایران چندان خوش‌یمن نبود و اکثر بازیکنان در فاز تهاجمی عملکرد چندان خوبی نداشتند. بلایی که جام جهانی بر سر ستاره‌های ایران آورد!
جام جهانی برای ستاره‌های ایران چندان خوش‌یمن نبود و اکثر بازیکنان در فاز تهاجمی عملکرد چندان خوبی نداشتند.(ادامه)
آزمون استخدامی امسال برگزار می‌شود؟
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی درباره برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری گفت: سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری آزمون ملاحظه سازمان سنجش را دارد و اگر این سازمان بتواند شرایط و امکانات برگزاری آزمون استخدامی را فراهم کند، ما آماده برگزاری آن هستیم.(ادامه)
برگزاری کلاس مربیگری تکواندو بانوان در ساری
یک دوره کلاس مربیگری درجه ۲ تکواندو بانوان در شهر ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است استان‌های یزد، مازندران و سمنان بیشترین قبولی کنکور 1401 را داشتند
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است(ادامه)
شمال نیوز : معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه‌های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه‌ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای “قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری” را تشریح کرد. درخواست سالانه ۱۲۵۰ پرستار برای گواهی مهاجرت / پرداخت مبلغ علی‌الحساب به پرستاران در قالب تعرفه‌گذاری / کمتر از یک پرستار به ازای هر تخت
شمال نیوز : معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه‌های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه‌ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای “قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری” را تشریح کرد.(ادامه)
 دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا از گروه B جام جهانی 2022 قطر از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه الثماثه دوحه آغاز شد که این رقابت با نتیجه یک بر صفر به سود آمریکا به پایان رسید. ایران 0 آمریکا 1 : فرصت صعود در آخرین بازی از دست رفت
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا از گروه B جام جهانی 2022 قطر از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه الثماثه دوحه آغاز شد که این رقابت با نتیجه یک بر صفر به سود آمریکا به پایان رسید.(ادامه)
حساس‌ و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد
حساس‌ و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد(ادامه)
سردار آزمون طی دو بازی نخست ایران در جام جهانی اگر کمی خوش‌شانس بود حتما نامش به لیست گلزنان اضافه می‌شد. واجد شرایط‌ترین ایرانی برای گلزنی مقابل امریکا
سردار آزمون طی دو بازی نخست ایران در جام جهانی اگر کمی خوش‌شانس بود حتما نامش به لیست گلزنان اضافه می‌شد.(ادامه)
خبر ورزشی نوشت: پلاکارد یک دختر تماشاگران ایران در بازی تیم ملی با ولز سوژه عکاسان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. عکس / درخواست دختر ایرانی از سردار آزمون
خبر ورزشی نوشت: پلاکارد یک دختر تماشاگران ایران در بازی تیم ملی با ولز سوژه عکاسان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.(ادامه)
شادی جالب سردار آزمون با کارلوس کی‌روش که کاربران آن را به عکسی تشبیه کرده اند
(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.

ایران ۲- ولز صفر؛ پیروزی بزرگ یوزها مقابل ولز/ ایران به صعود امیدوار شد
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید. (ادامه)
کیهان: علمایی که در برابر حوادث اخیر سکوت کردند یا صریج حرف نزدند، مردود شدند
(ادامه)
اولویت استخدام برای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان
فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ در اولویت استخدامی قرار دارند.(ادامه)
اشتباه محض در انتخاب ترکیب تیم ملی
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش در انتخاب ترکیب اولیه تیم ملی مرتکب اشتباه شد.(ادامه)
در دومین دیدار از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و انگلیس از گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که با شکست سنگین ایران به پایان رسید. انگلیس ۶ _ ایران ۲ / سنگین‌ترین شکست تاریخ با کی‌روش
در دومین دیدار از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و انگلیس از گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که با شکست سنگین ایران به پایان رسید.(ادامه)
روایت جوان‌ترین شهید مدافع حرم/ از شیرینی اول نامزدی تا موشک تاو آمریکایی!
همان روزهای اول نامزدی، دفاع از حرم را به ماندن ترجیح داد و راهی سوریه شد. چند ماه طول نکشید تا خبر دادند که این جوان رعنای دهه هفتادی، جوان‌ترین شهید مدافع حرم شده است؛ همان که لقب «جوان مؤمن انقلابی» را برای همیشه از آن خود کرد!(ادامه)
لیست کی‌روش غافلگیری خاصی برای هواداران نداشت. حالا شاید حتی بتوان ترکیب اصلی تیم ملی را حدس زد. غافلگیری شجاعانه کی‌روش برابر انگلیس
لیست کی‌روش غافلگیری خاصی برای هواداران نداشت. حالا شاید حتی بتوان ترکیب اصلی تیم ملی را حدس زد.(ادامه)
قای علی دایی چهره مشهور ورزشی کشورمان اعلام کرده است برای «همدردی با مردم» به دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی قطر پاسخ منفی داده است. آقای دایی، این «تیم ملی» است !(يادداشت)
قای علی دایی چهره مشهور ورزشی کشورمان اعلام کرده است برای «همدردی با مردم» به دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی قطر پاسخ منفی داده است. (ادامه)
نفرات تیم ملی فوتبال برای جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد
کارلوس کی‌روش اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی را اعلام کرد.(ادامه)
وزارت آموزش و پرورش بخشنامه ترمیم حقوق کارکنان را ابلاغ کرد؛ بر این اساس تمام معلمان طرح مهرآفرین تحت شمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار می‌گیرند. جزئیات ترمیم حقوق کارمندان آموزش و پرورش+ وضعیت رتبه بندی معلمان طرح مهر آفرین
وزارت آموزش و پرورش بخشنامه ترمیم حقوق کارکنان را ابلاغ کرد؛ بر این اساس تمام معلمان طرح مهرآفرین تحت شمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار می‌گیرند.(ادامه)
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو .... لیست تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر / چهار پرسپولیسی و سه استقلالی در فهرست مسافران دوحه
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو ....(ادامه)
مهدی طارمی به ایران برنمی‌گردد
مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای حضور در اردوی تیم ملی ایران مستقیم به قطر خواهد رفت.(ادامه)
قیچی کردن مو جلوی چشم میلیون‌ها نفر در جهان / پای این بازیکن را از تیم ملی قیچی کنید!
در دیدار فینال فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای در دبی امارات که بین تیم‌های ایران و برزیل برگزار شد، سعید پیرامون زننده گل دوم ایران، دستانش را بالا برد و نشان داد که در حال قیچی کردن موی خود است.(ادامه)
یارانه نقدی ومعیششتی آبان و آذر ماه یکجا واریز می شود
بر اساس برنامه‌های موجود پیش‌بینی می‌شود که یارانه آبان‌ماه هم بیستم همین ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز شود.(ادامه)
آغاز ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۲
فرآیند ثبت نام در اولین نوبت کنکور سراسری ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آغاز شد.(ادامه)
کاپیتان تیم ملی کشورمان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ مصدوم شد. شوک جدید به تیم ملی ایران
کاپیتان تیم ملی کشورمان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ مصدوم شد.(ادامه)
آغاز کنکوری متفاوت از هفته آینده
کنکور 1402 متفاوت‌تر از کنکورهایی که تا کنون برگزار شده است، از هفته آینده کلید می خورد، این کنکور ویژگی‌هایی دارد که جرئیات آن را برایتان آورده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود. آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها ابلاغ شد / اصلاح آیین‌نامه انعقاد قراردادهای تسهیلات و تعهد مالی
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 141 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.503 seconds.