.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتخاب رئیس جدید مجمع نمایندگان استان گیلان
نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد. (ادامه)
معاون سیف استعفا داد
در پی استعفای علی کرمانشاه ، رییس کل بانک مرکزی ناصر حکیمی را به سرپرستی معاونت فناوری‌های نوین این بانک تعیین کرد. (ادامه)
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید.
کدامیک از وزیران با صندلی وزارت خداحافظی می‌کنند + اسامی
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید. (ادامه)
برای حسین فریدون روز گذشته قرار تامین صادر شد و چون این قرار تامین وثیقه است و تامین نشده، وی به زندان معرفی شده و اگر این قرار وثیقه را تامین کند، آزاد می شود.

حسین فریدون به زندان منتقل شد/ وثیقه تامین شود، آزاد می‌شود
برای حسین فریدون روز گذشته قرار تامین صادر شد و چون این قرار تامین وثیقه است و تامین نشده، وی به زندان معرفی شده و اگر این قرار وثیقه را تامین کند، آزاد می شود. (ادامه)
ماشین تشریفاتی اشرف پهلوی +عکس
رولزرویس فانتوم ۵ موجود در کاخ موزه سعد آباد یکی از لوکس ترین ماشین های کلاسیک دنیاست که متعلق به اشرف پهلوی بوده است.(ادامه)
کشف گوشی‌های تلفن همراه قاچاق در ساری
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۴۰۰ میلیون ریالی گوشی‌های تلفن همراه قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
سطح مراودات اقتصادی مازندران و ارمنستان مطلوب نیست
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با توجه به تعامل ۲۰۰ میلیون دلاری بین ایران و ارمنستان سهم مازندران از این مقدار کمتر از ۱۰ درصد است.(ادامه)
۱۲ هزار بیکار مازندران مستمری تامین اجتماعی دریافت می‌کنند
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به خدمات تامین اجتماعی به جامعه هدف، گفت: ۱۲ هزار بیکار مازندران مستمری تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.(ادامه)
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید علیجانی و شب وداع شهدا گمنام در بابلسر
فرمانده بسیج ناحیه بابلسر چگونگی برگزاری مراسم شهید علیجانی وشب وداع شهدا گمنام در این شهرستان را تشریح کرد.(ادامه)
یک محموله قاچاق در قائم‌شهر توقیف شد
به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت امام رضا(ع)سپاه قائم‌شهریک محموله قاچاق ازکولراسپلیت ومشروبات الکلی، توسط گشت و ایست بازرسی بسیج کشف و توقیف شد.(ادامه)
رئیس دانشگاه آزاد انتخاب شد
هیئت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرد.(ادامه)
مجتمع های اقامتی دولتی در سواحل مازندران به عموم خدمات ارائه دهند
مشاور و دستیار رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور و معاون ریس جمهور گفت: مجتمع های اقامتی- دولتی ساحلی موظفند به شکل واقعی به عموم مردم خدمت رسانی کنند. (ادامه)
شمال نیوز : این نماینده حامی دولت با اشاره به اینکه ما نمی‌گوییم باید با ما مشورت و نظر ما را اعمال کنند، گفت: حرف ما این است شاخص‌‌هایی که ما بر اساس نیازهای مردم احساس و تعیین کردیم باید در انتخاب کابینه رعایت شود که در غیر این‌صورت نه تنها رای نمی‌دهیم بلکه در جایگاه مخالف هم بلند خواهیم شد..... به وزرای اشرافی و پیر رأی نمی‌دهیم / دولت به شاخص‌های ما در کابینه توجه نکند در جایگاه مخالف بلند می‌شویم
شمال نیوز : این نماینده حامی دولت با اشاره به اینکه ما نمی‌گوییم باید با ما مشورت و نظر ما را اعمال کنند، گفت: حرف ما این است شاخص‌‌هایی که ما بر اساس نیازهای مردم احساس و تعیین کردیم باید در انتخاب کابینه رعایت شود که در غیر این‌صورت نه تنها رای نمی‌دهیم بلکه در جایگاه مخالف هم بلند خواهیم شد.....(ادامه)
عکس: طراح بناهای قدیمی تهران و مجلس که بود؟
مهندس میرزا مهدی خان شقاقی (ممتحن الدوله) درزمان ناصرالدین شاه به اروپا رفت ودررشته ساختمان به تحصیل پرداخت خیلی ازبناهای قدیمی تهران ازجمله ساختمان مجلس شورای ملی بدست ایشان طراحی شد.(ادامه)
لبخند، از ۶ طریق سلامت شما را تضمین می کند!
لبخند، ساده ترین و در عین حال بی هزینه ترین کاری است که شما می توانید برای سلامتی تان انجام دهید. جالب است بدانید که عمل لبخند زدن، به خودی خود باعث تولید بیشتر آندورفین، دوپامین و سروتونین می شود. (ادامه)
۲ تصویر دیده نشده از کودکی مریم میرزاخانی
مریم میرزاخانی نابغه‌ی ریاضی ایران و جهان، عضو آکادمی ملی علوم آمریکا و استاد دانشگاه استنفورد کالیفرنیا به دلیل بیماری سرطان در آمریکا فوت کرد. عکس دیده نشده از کودکی مریم میرزاخانی را مشاهده می کنید.(ادامه)
سربازانی که برای سلامت قلب مبارزه می‌کنند!
شکل اصلی چربی که در منطقه مدیترانه مصرف می شود، روغن زیتون فوق بکر است که سرشار از اسیدهای چرب تک غیر اشباع است. این اسیدهای چرب به تنهایی فواید محافظت از قلب را ارائه می کنند، اما جدا از آن، روغن زیتون حاوی بیش از 36 پلی فنول است که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قدرتمند دارند.(ادامه)
ادویه‌هایی که به جنگ سرطان می‌روند
اصلاحات سبک زندگی، از جمله ورزش، و یک رژیم غذایی سالم سرشار از میوه ها و سبزیجات قوی‌ترین موانع در برابر سرطان هستند. مطالعات نشان داده اند که برخی ترکیبات که در ادویه جات یافت می شوند دارای قدرت مبارزه با سرطان هستند. (ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
دستگیر چهار صیاد غیرمجاز در آمل
ماموران حفاظت محیط زیست آمل چهار صیاد غیرمجاز را به همراه ۸۴ قطعه ماهی و یک رشته تور ماهیگیری سالیک دستگیر کردند.(ادامه)
درگیری مرگبار داماد و برادرزن در خیابان مرتضوی
مقتول در یک درگیری با برادرزنش با ضربه چاقو مجروح شده، پس از انتقال به بیمارستان لقمان به علت شدت جراحات جان خودش را از دست داده و ضارب که در صحنه درگیری حضور داشت توسط مأموران بازداشت شده بود. (ادامه)
پرداخت سود به مشمولان دریافت سود سهام عدالت در مازندران
رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در مازندران گفت: مشمولانی که برگه‌های سهام عدالت آنها در دفاتر تعاونی‌های دولت تأیید شد مشمول دریافت سود سهام خود هستند.(ادامه)
خبرهای جدید از «پایتخت۵» + عکس
(ادامه)
چه کسانی در معرض خطر ابتلا به آنمی هستند؟
کم‌خونی یا آنمی، علائم و نشانه‌هایی دارد که آشنایی با آن، می‌تواند شما را در برابر ابتلای به آن بیمه نگاه دارد.(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ تیر ۹۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.(ادامه)
مصاف تیم خونه به خونه با تیم‌های لیگ برتری
تیم خونه به خونه با تیم‌های لیگ برتری دیدار می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : جنگ انتقال آب دریای خزر بار دیگر توسط استاندار سمنان آغاز شد و مسئول این استان به جای پرداختن به موضوعات اصلی این استان و رفع نیازمندی‌های به آب به صورت منطقی، دوباره بحث انتقال آب دریایی خزر را پیش کشید..... جنگ انتقال آب دریای مازندران ، بازهم شروع شد !
شمال نیوز : جنگ انتقال آب دریای خزر بار دیگر توسط استاندار سمنان آغاز شد و مسئول این استان به جای پرداختن به موضوعات اصلی این استان و رفع نیازمندی‌های به آب به صورت منطقی، دوباره بحث انتقال آب دریایی خزر را پیش کشید.....(ادامه)
حمل ۷۲ هزار تن گندم با خطوط ریلی
حمل ریلی گندم از مازندران به ۷۲ هزار تن رسید.(ادامه)
یک ادعاي عجيب درباره كابينه احمدی‌نژاد
(ادامه)
بازگشت رضا یزدانی به میدان کشتی+ تصویر
رضا یزدانی پلنگ جویبار بعد از ماه‌ها دور بودن از میادین ورزشی دوباره به روی تشک بازگشت.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.