.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصادف خودروها جاده هراز را پنج ساعت مسدود كرد
(ادامه)
هيئت وزيران در نشست پنجشنبه شب خود كه به رياست دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري برگزار شد، بيش از 110 طرح و پيشنهاد كارشناسي شده را براي تسريع در پيشرفت و توسعه استان گلستان از تصويب گذراند كه مهمترين اين مصوبه‌ها ... 110 مصوبه دولت براي توسعه گلستان
هيئت وزيران در نشست پنجشنبه شب خود كه به رياست دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري برگزار شد، بيش از 110 طرح و پيشنهاد كارشناسي شده را براي تسريع در پيشرفت و توسعه استان گلستان از تصويب گذراند كه مهمترين اين مصوبه‌ها ...(ادامه)
محور هراز به مدت دو هفته مسدود ميشود
(ادامه)
متن كامل ضوابط اجرايي بودجه 87
(ادامه)
تصادف خونين و تجمع مردم رستمكلا
شماري از مردم شهر رستمكلا از توابع شهرستان بهشهر با اشاره به وقوع چندين فقره تصادف شديد دراين شهر ودر مسير اصلي گذرخودروهاي درمسير ساري به گرگان خواستار احداث پل زيرگذر در محور اصلي اين شهر شدند...(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
کاندیدای رد صلاحیت شده که جانباز 70% می باشد با سخنرانی در جمع معترضین در مقابل فرمانداري اين شهر ،خواستار ارائه اسناد رد صلاحیت خود شد و در این حین حاضران نیز با ... رد صلاحيت جانباز 70 درصد و تجمع هواداران
کاندیدای رد صلاحیت شده که جانباز 70% می باشد با سخنرانی در جمع معترضین در مقابل فرمانداري اين شهر ،خواستار ارائه اسناد رد صلاحیت خود شد و در این حین حاضران نیز با ...(ادامه)
محور کرج چالوس مسدود شد
(ادامه)
جاده کرج - چالوس همچنان مسدود است
(ادامه)
نجات 300خودرو از بهمن در جاده چالوس
(ادامه)
محور هراز مسدود شد
(ادامه)
تصادف در جاده هراز 10 مجروح بر جاي گذاشت
(ادامه)
سرما و نجات 43 مادر باردار از مرگ در استان گلستان
(ادامه)
از بروز حوادثي كه در برخي استانهای ديگر رخ داد در اين استان وجود نداشته و اين نتيجه تلاش و زحمات همه مسئولين و روي خوش و پختگي مردم بوده است... با يك يا حسين ديگر گيلان را به حالت طبيعي در خواهيم آورد
از بروز حوادثي كه در برخي استانهای ديگر رخ داد در اين استان وجود نداشته و اين نتيجه تلاش و زحمات همه مسئولين و روي خوش و پختگي مردم بوده است...(ادامه)
وزير كشور وارد استان گيلان شد
(ادامه)
محمد صادق زمانی ساعت به وقت بحران !!(ديدگاه)
محمد صادق زمانی(ادامه)
سيدمحمدسعيد مدنی شب اول قبر نامزدها !(يادداشت)
سيدمحمدسعيد مدنی(ادامه)
بحران بارش برف در شهرستان انزلي و مسدود شدن ‪۹۰‬درصد معابرمشكلات بسياري را براي مردم به ارمغان آورد ولي براي برخي به جز اين مشكل وديعه‌اي آسماني نيز به همراه داشت. تولد ‪ ۲۶‬نوزاد در بحران برف انزلي
بحران بارش برف در شهرستان انزلي و مسدود شدن ‪۹۰‬درصد معابرمشكلات بسياري را براي مردم به ارمغان آورد ولي براي برخي به جز اين مشكل وديعه‌اي آسماني نيز به همراه داشت.(ادامه)
مازندران در حالت فوق العاده، نان گران شد
(ادامه)
جاده هراز مجددآ بسته شد
(ادامه)
فشار گاز در گیلان به 240 پوند کاهش یافته است
(ادامه)
پگاه از سفر به امارات باز ماند
(ادامه)
6 محور ارتباطي در گيلان هنوز مسدود است
(ادامه)
مردم رشت از بيم تكرار تجربه زمستان 83 و ماندن بدون سوخت و تغذيه در ميان برف 2 متري، به مغازه‌ها و پمپ‌بنزين‌هاي رشت هجوم بردند. هجوم مردم رشت به مغازه‌ها و پمپ‌بنزين‌ها
مردم رشت از بيم تكرار تجربه زمستان 83 و ماندن بدون سوخت و تغذيه در ميان برف 2 متري، به مغازه‌ها و پمپ‌بنزين‌هاي رشت هجوم بردند.(ادامه)
كليه محورهای شمال کشور مسدود است
(ادامه)
علي‌رغم رأي هيأت پيگيري‌هاي رياست‌جمهوري بر احداث كنارگذر انزلي در مسير مورد نظر سازمان حفاظت محيط زيست، مسؤولان پروژه بنا را بر اصرار به پيشنهاد قبلي خود گذاشتند و آخرين خبرها حاكيست كه كميسيون زيربنايي دولت، قرار است مجددا ... 300هكتار اكوسيستم تالاب انزلي درمعرض نابودي!
علي‌رغم رأي هيأت پيگيري‌هاي رياست‌جمهوري بر احداث كنارگذر انزلي در مسير مورد نظر سازمان حفاظت محيط زيست، مسؤولان پروژه بنا را بر اصرار به پيشنهاد قبلي خود گذاشتند و آخرين خبرها حاكيست كه كميسيون زيربنايي دولت، قرار است مجددا ...(ادامه)
محدودیت های ترافیکی در جاده هراز
(ادامه)
محور هراز 10 شب مسدود است
(ادامه)
محور هراز هفته آینده مسدود است
(ادامه)
محور هراز تا دهم مهرماه مسدود است
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.