.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه خواندنی احمد توکلی به احمدی نژاد
(ادامه)
واریز سهمیه جدید بنزین خودروها از امشب
(ادامه)
اشتغال 6400نفر در مازندران با تسهیلات بانک تجارت
(ادامه)
کمبود جایگاههای گاز و سرگرداني رانندگان آملی
(ادامه)
عرضه بنزین سوپر 150 تومانی از اول مهر
(ادامه)
ویژگی مهم احمدی نژاد اقتدار در مدیریت است
(ادامه)
تبدیل واحدهای خبازی مازندران به شرک تعاونی
(ادامه)
اولتیماتوم فرماندار جوان
(ادامه)
آخرین وضعیت بازار خودرو
(ادامه)
تصمیم تازه درباره سهمیه بنزین خودروها
(ادامه)
گزینه های اقلیت برای ریاست مجلس هشتم
(ادامه)
موارد طرح استیضاح وزیر بازرگانی
(ادامه)
دلایل هشت‌گانه استیضاح وزیر بازرگانی
(ادامه)
طرح تحول بزرگ اقتصاد چیست؟ چه باید باشد؟(ديدگاه)
(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ... بررسی شعارها و رفتارهای کاندیداها
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ...(ادامه)
35 هزار ایثــارگـر در کشور بیکار هستند
(ادامه)
صرفه جویی 193 میلیون لیتر بنزین در مازندران
(ادامه)
نماینده انزلی : دولت چاره ای جز اعلام نرخ آزاد برای بنزین ندارد
(ادامه)
حسن کربلائی پاسخی کوتاه به دغدغه هائی بلند (ديدگاه)
حسن کربلائی(ادامه)
رحیم مشایی: سهمیه بنزین نوروزی کافی نیست
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با بيان اينكه 100 ليتر بنزين پاسخگوي سفرهاي نوروزي مردم نيست، گفت: پيش‌بيني مي‌شود مردم نوروز امسال رغبت بيشتري به سفرهاي كم مسافت داشته باشند(ادامه)
هدف نمایندگان از ارائه ایده های جدید بنزینی چیست؟
(ادامه)
افتتاح پنجمین جایگاه ‪ CNG‬در مازندران
(ادامه)
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ... مشكل بنزين و برهنه شدن در وزارت كشور !
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ...(ادامه)
رشید غریبی اندبیلی بنزین ؛ از100 لیترسفر تا 1200 لیترنمایندگان!(ديدگاه)
رشید غریبی اندبیلی(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
صرفه‌جویی21میلیاردي مصرف بنزین درمازندران
(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.