.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تشییع پیکرهای پاک هشت شهید گمنام در مازندران
(ادامه)
اين پرچم در ابعاد 22 × 12 متر به مساحت 264 مترمربع و از پارچه مخصوص تهيه شده که در مقابل رطوبت هوا و بارندگي مقاوم بوده و داراي حدود 30 کيلوگرم وزن است... اهتزاز بزرگترين پرچم ايران در انزلي
اين پرچم در ابعاد 22 × 12 متر به مساحت 264 مترمربع و از پارچه مخصوص تهيه شده که در مقابل رطوبت هوا و بارندگي مقاوم بوده و داراي حدود 30 کيلوگرم وزن است...(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
این روزها و شب‌ها نقطه عطفی در تاریخ ملت ما در حال شکل گرفتن است. مردم از یکدیگر و درمیان جمعشان از اینجانب سوال می‌کنند که چه باید کرد و به چه سو باید رفت. بر عهده خویشتن می‌بینم که آنچه را باور دارم با شما در میان بگذارم، با شما بگویم و از شما بیاموزم، باشد كه رسالت تاریخی‌مان را از یاد نبریم و شانه از بار مسئولیتی که سرنوشت نسل‌ها و عصرها بر دوش ما گذاشته است خالی نکنیم بیانیه مهم میر حسین موسوی خطاب به مردم
این روزها و شب‌ها نقطه عطفی در تاریخ ملت ما در حال شکل گرفتن است. مردم از یکدیگر و درمیان جمعشان از اینجانب سوال می‌کنند که چه باید کرد و به چه سو باید رفت. بر عهده خویشتن می‌بینم که آنچه را باور دارم با شما در میان بگذارم، با شما بگویم و از شما بیاموزم، باشد كه رسالت تاریخی‌مان را از یاد نبریم و شانه از بار مسئولیتی که سرنوشت نسل‌ها و عصرها بر دوش ما گذاشته است خالی نکنیم(ادامه)
قدردانی احمدی‌نژاد از مقام معظم رهبری
(ادامه)
حامیان احمدی نژاد در ميدان ولی عصر چه شعارهایی دادند؟
(ادامه)
بحث داغ انتخابات در مجلس
(ادامه)
احمدی نژاد: رقيب عرصه را باخته و به دنبال ايجاد تنش است
(ادامه)
رضایی،حتی در صورت رأی نیاوردن،اگر آرای بالای اصولگرایان را کسب کند،خواهد توانست با پشتوانه همین آرای ارزشی،چهره لطمه دیده اصولگرایی را ترمیم کند و با عقل اندیشی و ارزش محوری ، آن را به گفتمان عمومی جامعه بدل کند و ارزش این،هرگز کمتر از ریاست جمهوری نیست. روز قیامت از تکلیف می پرسند ، نه از نتیجه
رضایی،حتی در صورت رأی نیاوردن،اگر آرای بالای اصولگرایان را کسب کند،خواهد توانست با پشتوانه همین آرای ارزشی،چهره لطمه دیده اصولگرایی را ترمیم کند و با عقل اندیشی و ارزش محوری ، آن را به گفتمان عمومی جامعه بدل کند و ارزش این،هرگز کمتر از ریاست جمهوری نیست.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: توصيه مي‌كنيم افراد با خودكار خود به محل اخذ راي مراجعه كنند و با خودكاري بيايند كه مي‌دانند نامريي نيست. از خودكارهايي كه در اطراف شعب توزيع مي‌شود و يا روي ميزهاي شعب ريخته شده است استفاده نكنند. با خودكار خود به محل اخذ راي مراجعه كنيد
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: توصيه مي‌كنيم افراد با خودكار خود به محل اخذ راي مراجعه كنند و با خودكاري بيايند كه مي‌دانند نامريي نيست. از خودكارهايي كه در اطراف شعب توزيع مي‌شود و يا روي ميزهاي شعب ريخته شده است استفاده نكنند.(ادامه)
مردم باید به دولت کمک کنند نه دولت به مردم
(ادامه)
محمدعلی روحانی تصمیم شجاعانه برای نجات اصولگرایان (ديدگاه)
محمدعلی روحانی(ادامه)
حمله فاطمه رجبی به رنگ سبز میرحسین
(ادامه)
سخنگوي اعتماد ملي: اصولگرايي خط قرمز كروبي
قطب سوم جناح چپ كساني هستند كه از كروبي حمايت مي‌كنند كه اولويت آنها اصلاحات است كه همه اصلاح طلب واقعي و تكرار كننده شعار آن هستند.(ادامه)
رژه تاكسي‌ها در آستارا
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 1 شنبه
(ادامه)
خدمات دولت نهم از ذهن مردم پاك نمي شود
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
افزایش سرانه فضای ورزشی دانشگاههای کشور
(ادامه)
رحلت آیت الله بهجت؛ فومن هم سیاه پوش شد
(ادامه)
آيت الله العظمي محمد بهجت فومني در اواخر سال 1334 ه.ق. در خانواده اي ديندار و تقوا پيشه، در شهر مذهبي فومن واقع دراستان گيلان، چشم به جهان گشود. هنوز 16 ماه از عمرش نگذشته بود كه مادرش را از دست داد و از اوان كودكي طعم تلخ يتيمي را چشيد. زندگي‌نامه آيت‌الله العظمي محمد‌تقي بهجت فومني(ره)
آيت الله العظمي محمد بهجت فومني در اواخر سال 1334 ه.ق. در خانواده اي ديندار و تقوا پيشه، در شهر مذهبي فومن واقع دراستان گيلان، چشم به جهان گشود. هنوز 16 ماه از عمرش نگذشته بود كه مادرش را از دست داد و از اوان كودكي طعم تلخ يتيمي را چشيد.(ادامه)
بی‌حرمتی به حضرت زهرا(س) و سکوت رسانه‌های داخلی
(ادامه)
موسوی: وزیر میلیاردر نخواهم داشت
(ادامه)
بخشی از 300 میلیارد دلار جنجالی پیدا شد
(ادامه)
هادی غفاری: کروبی کیسه بوکس شده
(ادامه)
مجيد آرايي مباني گفتمان اصولگرايي(ديدگاه)
مجيد آرايي(ادامه)
وی تأکید کرد: امروز جامعه ما بیشتر از گذشته به مرجعیت و روحانیت نیاز دارد. در آغاز نقلاب جامعه به روحانیت نیاز داشت که دولت اسلامی را تشکیل دهد، امروز دولتمردان ما و مردمان ما، نیازمند روحانیت و مرجعیت هستند که با آن دولت اسلامی را تشکیل دهند که این موضوع از اهمیت بیشتر برخوردار است. برای مشورت با مراجع به قم آمده‏ام
وی تأکید کرد: امروز جامعه ما بیشتر از گذشته به مرجعیت و روحانیت نیاز دارد. در آغاز نقلاب جامعه به روحانیت نیاز داشت که دولت اسلامی را تشکیل دهد، امروز دولتمردان ما و مردمان ما، نیازمند روحانیت و مرجعیت هستند که با آن دولت اسلامی را تشکیل دهند که این موضوع از اهمیت بیشتر برخوردار است.(ادامه)
فقط عزرائیل می تواند کروبی را از کاندیداتوری حذف کند
(ادامه)
او در همین چهار سال، کاری را که باید، کرده است. دوره او همانند شهابی در آسمان سرنوشت ملت ایران اگر چه عبوری برق‌آسا داشته، اما خاطره این جهش نورانی از ذهن و دل مردم هرگز پاک نخواهد شد. اگراحمدی نژادرای نیاوردجای نگرانی نیست
او در همین چهار سال، کاری را که باید، کرده است. دوره او همانند شهابی در آسمان سرنوشت ملت ایران اگر چه عبوری برق‌آسا داشته، اما خاطره این جهش نورانی از ذهن و دل مردم هرگز پاک نخواهد شد.(ادامه)
اقدام ناشیانه مسئولان ورزشگاه آزادی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.