.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قائمشهر قطب بزرگ نساجی می شود
(ادامه)
سوء مدیریت باعث ورشکستگی واحد های تولیدی در مازندران
(ادامه)
صدور پنج فقره استخراج معدنی در مازندران
(ادامه)
ماموريت جديد استاندار مازندران به مدیران دستگاههای اجرایی
(ادامه)
شکایت باشگاه صنعت مس از نساجی مازندران
(ادامه)
هزار و 630 میلیارد ریال مطالبات معوقه بانکهای مازندران
(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
طالبی سرمربی نساجی مازندران شد
(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
ناصرحجازی:هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت : اگر به مشکلات این تیم رسیدگی می شد ، نساجی به لیگ برتر صعود می کرد ولی هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود .(ادامه)
رئیس جمهور در بسیاری از مواقع شوخی می کنند
در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران واحد بهشهر با مسئولین این دانشگاه که در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد دانشجویان در مورد قول رئیس جمهور در زمینه کاهش شهریه دانشجویان سئوال ...(ادامه)
بهره برداری از 45 واحد صنعتی ومعدنی درمازندران
درایام ا... دهه مبارک فجر 25 واحد صنعتی و معدنی با اشتغالزایی 850 نفر وسرمایه گذاری 390000 میلیون ریال دراستان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .(ادامه)
احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری؛ معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران در محل استانداری افزود: برای رفع مشکل درون شهری کارخانجات باید از شهرها خارج شود.(ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
جدال تیمهای شمالی جهت صعود به لیگ برتر
پس از انجام قرعه کشی رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای کشور و همگروه شدن تیمهای پگاه گیلان و شموشک نوشهر، تمامی چشمها به جدال این دو تیم شمالی کشور جهت صعود به مرحله حذفی رقابتهای لیگ برتر است.(ادامه)
استارت حجازی با تیم فوتبال نساجی مازندران
تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور ناصر حجازی سرمربی این تیم در زمین اختصاصی باشگاه نساجی در قائم شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از مهر، مسئولان تیم دسته اولی نساجی پس از آنکه مهدی مناجاتی را به دلیل عضویت وی در تیم ملی همراه نداشتند با ناصر حجازی مربی نام آشنای فوتبال کشور وارد مذاکره شدند و توانستند نظر حجازی را برای هدایت یکساله نساجی در رقابتهای این فصل دسته اول فوتبال کشور جلب کنند. بر اساس این گزارش ناصر حجازی در جمع مسئولان و بازیکنان نساجی مازندران گفت: با شرایط موجود و بضاعت فعلی باشگاه نخستین هدف ما درسالجاری قرارگرفتن درجمع چهار تیم بالای جدول است. به گفته سرمربی تیم نساجی، برای رسیدن به این هدف برنامه های دراز مدت و خوبی برای صعود تیم نساجی به لیگ برتر وجود دارد که با تلاش بازیکنان و همچنین تمایل مسئولان باشگاه برای ادامه کار این مهم تحقق خواهد شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 79 80 81 82 83 84

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.