.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگيري سارقان در شهرستان رشت
ماموران يگانهاي انتظامي شهرستان رشت موفق شدند تعداد 3 سارق و اخاذ را حين اخاذي و سرقت دستگير کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران كلانتري شهرستان 13رشت (ادامه)
صبح امروز اعضاي باند غرب وحشي مازندران در شهرستان نور با حضور مسئولان قضايي و جمعي از مردم اين شهر به دار مجازات آويخته شدند. سركرده اين باند به نام اسكندر مقصودي و 2 نفر از همدستانش از اعضاي اصلي... اعضاي باند غرب وحشي مازندران اعدام شدند
صبح امروز اعضاي باند غرب وحشي مازندران در شهرستان نور با حضور مسئولان قضايي و جمعي از مردم اين شهر به دار مجازات آويخته شدند. سركرده اين باند به نام اسكندر مقصودي و 2 نفر از همدستانش از اعضاي اصلي...(ادامه)
کشف 400 کيلو سيم مخابراتى مسروقه در بندرانزلى
پليس بندرانزلى موفق شد، از يک ضايعات فروشى مقدار 400 کيلو سيم مخابراتى سرقتى را کشف و ضبط کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، ماموران معاونت آگاهى شهرستان بندرانزلى در پى کسب گزارشات مردمى از طريق تلفن 110 مطلع شدند، مقاديرى ‌ (ادامه)
دستگيری عاملان سرقت‌هاي مسلحانه آمل
دادستان شهرستان آمل اعلام كرد: با تلاش ماموران انتظامي و دستگاه قضايي 4 نفر از عاملان سرقت‌هاي مسلحانه و تهيه و توزيع كنندگان سلاح جنگي در اين شهر دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،حسن ميري گفت: در پي دستگيري يك شرور معروف در آمل كه در سطح استان مازندران (ادامه)
دستگيري باند صيد غيرمجاز ماهيان در گيلان
فرمانده يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات گيلان از دستگيري يک باند صيد غيرمجاز ماهيان در استان گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ حميد پير قديمي در اين‌باره گفت: اين باند غير مجاز با اجير کردن 4 نفر کارگر و ساخت کومه صيادي در کنار (ادامه)
قاتلان راننده پژو در مازندران پس از دو هفته دستگير شدند
(ادامه)
سرقت كابل برق در شهرستان قائمشهر حادثه آفريد
(ادامه)
دستگيري سارق سابقه دار دراستان گلستان
(ادامه)
قاتلان راننده آژانس تنكابني، پس از يك هفته دستگير شدند
قاتلان راننده آژانسي كه چند روز قبل به طرز فجيعي به قتل رسيده و جسد وي در كنار رودخانه چشمه كيله كشف شده بود با تلاش ماموران دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز سرهنگ حبشي فرمانده انتظامي شهرستان تنكابن در گفت و گو با خبرنگار سايت پليس گفت: ماموران آگاهي شهرستان تنکابن در پي كسب خبري مبني بر كشف جسد راننده آژانس تنكابني كه در كنار رودخانه "چشمه كيله" رها شده بود، باخبر و سريعاً وارد عمل شدند. (ادامه)
آتش سوزي در بازار نرگسيه ساري /گزارش تصویری
5 باب مغازه طلافروشي بازار نرگسيه شهر ساري دچار حريق شد.به گزارش شمال نيوز به نقل ازفارس ، نيروهاي امدادي و آتش‌نشاني مركز استان مازندران در حال خاموش كردن آتش و تخليه مغازه‌ها هستند. (ادامه)
دستگير ي سارقان كابلهاي مخابراتي در بندرانزلي
در پي گزارشهاي واصله مبني بر سرقت كابلهاي مخابراتي در سطح شهرستان انزلي ، سه نفر به اتهام اين سرقتها دستگير شدند. فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بندرانزلي به خبرنگار ايرنا گفت: يكي از سارقان كه قبلا نيز به اين اتهام دستگير شده و ماه گذشته از زندان آزاد شده بود به همراهي دو نفر ديگر اقدام به انجام اين سرقتها مي‌كردند. (ادامه)
دستگيري سارقان150راس گوسفند درمينودشت
طي يك عمليات غافلگيرانه توسط ماموران انتظامي مينودشت ،سارقان 150 راس گوسفند دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،فردي به نام \"ابوالفضل\" ساكن روستاي دوزين به كلانتري شهرستان مينودشت در استان گلستان (ادامه)
سرقت بیش از‪ ۳۷‬تن سيم مسي شركت برق مازندران
روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران اعلام كرد: از ابتداي سال تاكنون ‪ ۳۷‬هزار و ‪ ۷۴‬كيلو گرم سيم مسي مربوط به اين شركت به سرقت رفته است. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران : علاوه بر آن چند دستگاه ترانس و تابلو برق در محدوده جغرافيايي شركت توزيع برق مازندران به سرقت رفته است .(ادامه)
دستگيری سارق حرفه‌اي ‪ ۱۴‬ساله در رشت
"رحمان"، سارق حرفه‌اي ‪ ۱۴‬ساله اهل و ساكن خمام شهرستان رشت درشهر رشت شناسايي و دستگير شد. (ادامه)
عباس پورعلی اکبر
دست درازی به حریم خصوصی در اینترنت(يادداشت)
عباس پورعلی اکبر (ادامه)
مرد بابلي از دست سارقان جان سالم به در برد
مرد 36 ساله بابلي در حالي از دست سارقان جان سالم به در برد كه 4 سارق مبلغ 47 ميليون ريال اين فرد را به سرقت بردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، «ح- قاسمي» كه بزاز است در مورد چگونگي اين حادثه گفت: چند روز گذشته اين مبلغ پول را از بانك گرفتم، خواستم (ادامه)
دستگيري سارق كابلهاي برق در رودسر
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان اعلام كرد، عليرضا ـ م، 23 ساله به اتهام 3 فقره سرقت سيم برق در ساحل درياي رودسر، يك فقره سرقت در روستاي تميجان، يك فقره سرقت در روستاي وليسه، دو فقره سرقت در كلاچاي، يك فقره سرقت در رحيم‌آباد و 4 فقره سرقت در(ادامه)
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند... 141 نفر از اعضاي شركت‌هاي هرمي در‌ ساري دستگیر شدند
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند...(ادامه)
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ... برق النگوهاي طلا قاتل جان پيرزن قائم شهري
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ...(ادامه)
دو باند حفاري غير مجاز آثار تاريخي در منطقه شمال كشور متلا‌شي شد، با متلا‌شي شدن اين دو باند در استانهاي گيلا‌ن و مازندران 10 نفر از مجرمان و متجاوزان به آثار تاريخي كشور دستگير شدند... دستگيری حفاران غيرمجاز در شمال كشور
دو باند حفاري غير مجاز آثار تاريخي در منطقه شمال كشور متلا‌شي شد، با متلا‌شي شدن اين دو باند در استانهاي گيلا‌ن و مازندران 10 نفر از مجرمان و متجاوزان به آثار تاريخي كشور دستگير شدند...(ادامه)
قاتلان پيرمرد بابلي امروز اعدام میشوند
دادستان شهرستان بابل اعلام كرد: دو قاتل كه پيرمردي را در سال 1382 در منزلش به قتل رسانده بودند روز پنجشنبه مجازات مي‌شوند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،فضل‌الله وكيلي‌راد گفت: قاتلان پيرمرد بابلي (ادامه)
دستگير ی سارقين شيرآلات آب‌وفاضلاب آستارا
فرمانده انتظامي شهرستان مرزي آستارا از دستگيري 7 نفر از سارقين شيرآلات انبار آب و فاضلاب استان خبر داد. به گزارش فارس،مهدي شهيدي افزود: اين افراد اقدام به سرقت انواع شيرآلات، شير فلكه، زانويي و انواع نوار تفلون به ارزش 150 ميليون ريال از انباري اداره (ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)
به دام افتادن سارقین مسلح در علی آباد کتول
معاون اجتماعي و ارشاد نيروي انتظامي استان گلستان گفت: اعضاي باند چندين فقره سرقت مسلحانه توسط مديريت آگاهي شهرستان علي‌آبادكتول دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
معرفی رئيس كل دادگستري گلستان
رئيس كل جديد دادگستري استان گلستان در مراسمي با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين "سيدابراهيم رئيسي" معاون اول قوه قضائيه معرفي شد. طي حكمي ازسوي آيت‌الله "شاهرودي" رياست قوه قضائيه كشور، "احمدفاضليان" به عنوان رئيس كل جديد دادگستري گلستان انتخاب شده‌است. (ادامه)
طوايف مقدس در ميان ترکمنها (بخوانيد)
رضا میاندره(ادامه)
مهندس خدادادي  دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان  استان مازندران اشتغال در مازندران، چالشها و راهكارها (يادداشت)
مهندس خدادادي دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان استان مازندران(ادامه)
سرقت 6 ميلياردي كابل برق در گيلان
(ادامه)
دستگيري يك سارق حرفه‌اي در رشت
(ادامه)
دستگيري پنج سارق حرفه اي در علي آباد کتول
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.