.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ... اين مازندرانی ها!
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ...(ادامه)
این مساله به ویژه در میان اصلاح طلبان نگرانی های بیشتری را به دنبال دارد چه آنکه بیم آن دارند احمدی نژاد در واکنش به برکناری وزیرش، فردی تندرو و غیرقابل مذاکره را بر رأس وزارت کشور بگمارد به گونه ای که بعدها بگویند صد رحمت به کردان! مجلس بر سر دو راهی کارنامه اجرایی و مدرک کردان
این مساله به ویژه در میان اصلاح طلبان نگرانی های بیشتری را به دنبال دارد چه آنکه بیم آن دارند احمدی نژاد در واکنش به برکناری وزیرش، فردی تندرو و غیرقابل مذاکره را بر رأس وزارت کشور بگمارد به گونه ای که بعدها بگویند صد رحمت به کردان!(ادامه)
بازتاب بین المللی ضرب و شتم مدیرکل پارلمانی دولت
(ادامه)
چهار هزار میلیارد دلار برای کسب رتبه اول اقتصادی
(ادامه)
يادداشتي از علي اکبرجوانفکر،مشاور رييس جمهوري خدایا تو شاهد باش(ديدگاه)
يادداشتي از علي اکبرجوانفکر،مشاور رييس جمهوري(ادامه)
بازی برد - برد احمدی نژاد با مجلس و قرباني شدن کردان
(ادامه)
اسامی نمایندگانی که طرح استیضاح کردان را امضا کرده اند
(ادامه)
یکی از مراکز معتبر نظر سنجی در کشور،در اقدامی پیرامون مهمترین موضوعات و اخبار کشور دست به نظرسنجی زده است که بر اساس این نظرسنجي: 73% پاسخگویان ، سعه صدر ، مقاومت و صداقت وزیر کشور را متناسب با مشی و روحیات احمدی نژاد، چاوز و فیدل کاسترو اعلام نمودند. کردان به مثابه چاوز و کاسترو
یکی از مراکز معتبر نظر سنجی در کشور،در اقدامی پیرامون مهمترین موضوعات و اخبار کشور دست به نظرسنجی زده است که بر اساس این نظرسنجي: 73% پاسخگویان ، سعه صدر ، مقاومت و صداقت وزیر کشور را متناسب با مشی و روحیات احمدی نژاد، چاوز و فیدل کاسترو اعلام نمودند. (ادامه)
حمایت شخص احمدی نژاد از کردان به حدی قوی است که اگر مجلس به استیضاح او رأی دهد و برکنارش کند ، رئیس جمهور ، همچنان از کردان استفاده خواهد کرد و احتمالاً وی را به سمت ... سمت احتمالی کردان در صورت برکناری توسط مجلس
حمایت شخص احمدی نژاد از کردان به حدی قوی است که اگر مجلس به استیضاح او رأی دهد و برکنارش کند ، رئیس جمهور ، همچنان از کردان استفاده خواهد کرد و احتمالاً وی را به سمت ...(ادامه)
نماینده ساری: زمستان امسال قطعی گاز نداریم
(ادامه)
رییس جمهور به من گفتند که «اگر فرضاً مدرک آقای کردان جعلی باشد، مسئله ی مهمي نيست زيرا ده ها نمونه از اين امر در كشور وجود دارد» ...
احمدی نژاد به مطهری: مثل کردان در مملکت زیاد است، این موضوع را رها کنید!
رییس جمهور به من گفتند که «اگر فرضاً مدرک آقای کردان جعلی باشد، مسئله ی مهمي نيست زيرا ده ها نمونه از اين امر در كشور وجود دارد» ... (ادامه)
شرایط چندان تغییری نکرده است و وضعیت شبیه زمان رأی اعتماد است ، اگر استیضاح تقدیم شود و امضاها پس گرفته نشود می توان نسبت به موضوع اظهار نطر کرد.
نمایندگان شمالی در حمایت از وزیر کشور تغییر موضع نداده اند
شرایط چندان تغییری نکرده است و وضعیت شبیه زمان رأی اعتماد است ، اگر استیضاح تقدیم شود و امضاها پس گرفته نشود می توان نسبت به موضوع اظهار نطر کرد. (ادامه)
جمعي از فعالان اصول گراي کشور در نامه اي به مجلس هشتم از علي کردان-وزير کشور-حمايت کردند.متن نامه ... چشم ها را بايد شست
جمعي از فعالان اصول گراي کشور در نامه اي به مجلس هشتم از علي کردان-وزير کشور-حمايت کردند.متن نامه ...(ادامه)
تهیه لیست مدیران کشور برای بررسی مدارک تحصیلی
(ادامه)
باهنر : نتیجه جلسه کمیته سه نفره با کردان خبری نیست
(ادامه)
استیضاح کردان در دستور نیست
(ادامه)
فضاسازی ایسنا علیه وزیر کشور
(ادامه)
حمله شدید فاطمه رجبی به وزیر کشور و مشائی
(ادامه)
یک منبع نزدیک به رییس جمهور  گفت که رییس جمهور با تمام توان از وزیر کشور حمایت میکند. وکردان به هیچ قیمتی حاضر به استعفا نیست روي مين سياسي استعفا برويد
یک منبع نزدیک به رییس جمهور گفت که رییس جمهور با تمام توان از وزیر کشور حمایت میکند. وکردان به هیچ قیمتی حاضر به استعفا نیست(ادامه)
اگر همین دولت بماند، احتمال عمل به برنامه پنجم زیاد است
هزینه های دولت بسیار بالا رفته است. در حال حاضر آموزش و پرورش با هشت هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است. وزارت نیرو بالای سه هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد و جمع کل کسری های دولت بیش از 20 هزار میلیارد تومان است. و همه اینها در حالی است که دولت در اوج درآمدهای نفتی بوده است. این نکات بیانگر آن است که دولت باید هر چه سریعتر حجم خود را کاهش دهد وگرنه در سالهای آینده این اصلاحات با هزینه به مراتب بیشتری انجام خواهد گرفت.(ادامه)
پرداخت وام با دستورالعمل جديد از چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
سخنان بی پرده مصطفی تاج زاده در نشست "کابینه متزلزل"
(ادامه)
مجموعه نمایندگان مردم در شمال کشور با تمام توان از وزیر کشور دفاع کرده و می کنند و تاکنون هیچیک از نمایندگان شمالی پیگیر استیضاح نبوده و نیستند...
نمایندگان شمالی با تمام توان از وزیر کشور دفاع میکنند
مجموعه نمایندگان مردم در شمال کشور با تمام توان از وزیر کشور دفاع کرده و می کنند و تاکنون هیچیک از نمایندگان شمالی پیگیر استیضاح نبوده و نیستند... (ادامه)
برداشتن گام‏های رسمی انتخاباتی با جلسات در شمال کشور
حضور این مقام ارشد سابق و پرحاشیه در جمع کاندیداهای ریاست جمهوی قطعی شده و احتمال ائتلاف و کناره گیری وی از این فعالیت ها تاکنون منتفی به نظر می رسد...(ادامه)
برکناری چند فرماندار،حاصل جلسه نمایندگان استان با وزیر کشور
(ادامه)
بنگاه های زودبازده دروازه ای به سوی اشتغالزایی
(ادامه)
اگر احمدی‌نژاد طی چند ماه آینده در عمل نشان دهد که نقص‌هایی که در روش مدیریتش وجود دارد را اصلاح کرده، این احتمال وجود دارد که اصول‌گرایان در انتخابات پیش رو بر روی وی اجماع کنند... مطهری : امیدی به استعفا یا عزل کردان نیست
اگر احمدی‌نژاد طی چند ماه آینده در عمل نشان دهد که نقص‌هایی که در روش مدیریتش وجود دارد را اصلاح کرده، این احتمال وجود دارد که اصول‌گرایان در انتخابات پیش رو بر روی وی اجماع کنند...(ادامه)
دیدار رهبر انقلاب و میهمانان عالیرتبه خاتمی
(ادامه)
استعفای وزیر کشور تکذیب شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.866 seconds.