.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پيام استاندار گیلان به مناسبت روز دانشجو
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
متکی وزیر خارجه در تازه ترین اقدام انتصابی خود، برادر همسرش را که یک دندان پزشک است با اعمال نفوذ بعنوان وابسته کار به بحرین فرستاده است. انتصاب فامیلی دیگر در وزارت خارجه!
متکی وزیر خارجه در تازه ترین اقدام انتصابی خود، برادر همسرش را که یک دندان پزشک است با اعمال نفوذ بعنوان وابسته کار به بحرین فرستاده است.(ادامه)
رويارويي دو رئيس به نفع كيست؟(يادداشت)
رشيد غريبي اندبيلي(ادامه)
مردی که هیبت دریا را خواب می دید(يادداشت)
(ادامه)
انتخاب هیئت رییسه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گلستان در حالی شکل گرفت که پیشتر فعالان سیاسی استان تشکیل این ائتلاف را براساس تجربیات گذشته غيرممکن تلقی می کردند و یا در ... ائتلاف اصلاح طلبان گلستان تشکیل شد
انتخاب هیئت رییسه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گلستان در حالی شکل گرفت که پیشتر فعالان سیاسی استان تشکیل این ائتلاف را براساس تجربیات گذشته غيرممکن تلقی می کردند و یا در ...(ادامه)
بخشداران ضعیف بر کنار می شوند
(ادامه)
نصب حفاظهای کابلی در محور هراز
(ادامه)
بازدید سرزده رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاهها
(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
راه اندازي رشته علوم ارتباطات در يكي از واحدهاي دانشگاه‌ آزاد مازندران
(ادامه)
آداب عید بزرگ اسلامی در میان مسلمان جهان(ديدگاه)
(ادامه)
استان مازندران‌ ، قطب‌ امدادی‌ کشور
‌براساس‌ طرح ستاد حوادث‌ غیرمترقبه‌ ،‌ ‌9‌ قطب‌ امدادی در کشور مشخص‌ شد که مازندران‌ به علت‌ پرحادثه‌ خیز بودن‌ و نزدیکی‌ به‌ پایتخت‌ از میان استانهای‌ شمالی‌، به عنوان قطب‌ امدادی‌ شمال ‌ایران انتخاب‌ شد. (ادامه)
بر اساس بررسی عملکرد شش ماهه مخابرات استان ها نام استانهای مازندران، همدان و گلستان درردیف ضعیف ترین استانهای کشور از لحاظ ارتباطات روستائی به چشم می خورد.اما از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه بعد از استان تهران رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد... نمره مخابرات مازندران در ارتباطات روستائی صفر
بر اساس بررسی عملکرد شش ماهه مخابرات استان ها نام استانهای مازندران، همدان و گلستان درردیف ضعیف ترین استانهای کشور از لحاظ ارتباطات روستائی به چشم می خورد.اما از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه بعد از استان تهران رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد...(ادامه)
وي محصل کلاس چهارم دبستان و جرم این نوجوان قتل است که به صورت اتفاقی در حین بازی و درگیری های بچه گانه چاقویی که برای لایه زدن توپهای پلاستیکی در دست داشت را بر سینه مقتول زد و اکنون در ... کم سن ترین زندانی مازندران 11سال دارد
وي محصل کلاس چهارم دبستان و جرم این نوجوان قتل است که به صورت اتفاقی در حین بازی و درگیری های بچه گانه چاقویی که برای لایه زدن توپهای پلاستیکی در دست داشت را بر سینه مقتول زد و اکنون در ...(ادامه)
ترکیب هیئت رئیسه اتحادیه دانشگاههای مازندران
(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
پس ازشنیدن خبر ثبت نام علی آبادی، احساس کردم ایشان بهترین شخص برای اداره فدراسیون فوتبال است. به همین دلیل انصراف خود را برای حضور در انتخابات اعلام داشته و کناره گیری خود را به اطلاع کمیته محترم انتقالی فدراسیون ... انصراف علوی از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال
پس ازشنیدن خبر ثبت نام علی آبادی، احساس کردم ایشان بهترین شخص برای اداره فدراسیون فوتبال است. به همین دلیل انصراف خود را برای حضور در انتخابات اعلام داشته و کناره گیری خود را به اطلاع کمیته محترم انتقالی فدراسیون ...(ادامه)
واقعیت اینست که شاید تغییر تعدادی از نیروها در صدا و سیمای مرکز مازندران با استقبال روبرو شد ولی برکناری معاون فعال و برتر صدای مرکز مازندران ، عزل و نصب نیروها در صدا و سیمای مازندران را زیر سئوال خواهد برد معاونت برتر صدا و اقدام عجیب آقای مدیر کل
واقعیت اینست که شاید تغییر تعدادی از نیروها در صدا و سیمای مرکز مازندران با استقبال روبرو شد ولی برکناری معاون فعال و برتر صدای مرکز مازندران ، عزل و نصب نیروها در صدا و سیمای مازندران را زیر سئوال خواهد برد(ادامه)
نامه فرزند شهيد سبطي به آيت الله نورمفيدي
پدرم ،همان کسی که در زمان تبعید شما در مریوان در سال های سیاه استبداد و غربت و تنهایی شما به اتفاق پدربزرگم به دیدارتان آمدند دیداری که به قول شما در آن شرایط سیاسی و اجتماعی برایتان مغتنم بود( کتاب خاطرات شما ص 249) "...(ادامه)
قاسم جند دايره خالي توريسم مجازي(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
امنیت شغلی بزرگترین دغدغه مطبوعات
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران گفت :خبرنگاران به لحاظ تمكن مالي از محروم ترین افراد جامعه هستند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) منطقه مازندران محمداسماعیل امامزاده بااظهار مطلب فوق درآیین گرامیداشت روزخبرنگار دردانشگاه مازندران بیان کرد: خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی در جامعه هستند و قلم آنها برگرفته از اخلاص وطهارت نفس است . امامزاده یادآور شد:کسانی که مولدان خبر و اطلاع رسانی هستند باید در فرآیند تولید و انعكاس به موقع خبر دقت نظر داشته باشند . این مسئول اذعان داشت:در نگاه اسلامی نگارندگان خبر مظاهر اصلی سوگند الهی محسوب می شوند . وی ادامه داد:با تحقق آیین نامه خبرنگاران حرفه ای امید است در حل مشکلات اقتصادی خبرنگاران تحولي ايجاد شود. وی گفت: برای تقویت نشریات استان به 26 نشریه مبلغ 5 میلیارد و پانصد میلیون ریال یارانه کاغذ داده و از محل بنگاه های زودبازده 3 میلیارد و 670 میلیارد ریال وام در اختیار مطبوعات محلی مازندران قرار گرفته است . امامزاده گفت : از 118 نفری که به آنان وام داده شده 60 نفر خبرنگار بوده اند . وی تحلیل محتوای نشریات استانی را یکی از اقدامات اساسی در سطح استان عنوان کرد و گفت : نشریات محلی در 53 محور و 200 مولفه تحلیل می شوند كه تا کنون موجب ارتقای محتوای نشریات شده است . وی گفت : عدم امنیت شغلی و تمکین مالی بزرگترین دغدغه مطبوعات است . معاون آموزشی دانشگاه مازندران نيز در مراسم گرامی داشت 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: استراتژی اتحاد ملی و انسجام اسلامی که در کشور ترسیم شده با تلاش اصحاب رسانه به روشنی محقق خواهد شد. دکتر قاسم علیزاده افروزی با اشاره به فعالیت تعداد بسیاری از خبرنگاران در جامعه گفت: پیشرفت علم و فن آوری ارتباطات از طریق اطلاع رسانی به عنوان یک دانش شناخته شده است زیرا بدون اطلاع رسانی درست جامعه دچار رکود خواهد شد. وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد تفرقه قصد شکستن وحدت بین مسلمانان را دارد ، خاطر نشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید جلوی اين فتنه ها را که منجر به جنگهای فرقه ای و مذهبی مي شود بگیرند. وی تولید علم ، جنبش نرم افزاری ، ترسیم نقشه علمی کشور را از اولویت های اصلی برنامه چهارم توسعه عنوان كرد گفت : انتظار می رود مطبوعات با تدوین راهکارهای عملی مناسب به سوي تبدیل علم و دانش به گفتمان مسلط در جامعه حرکت نمایند. همچنین محمد علی مینایی فر رئیس خانه مطبوعات استان در این مراسم در سخنانی گفت: پیوند میان اصحاب قلم و علم، توسعه جامعه را رقم خواهد زد از اینرو همواره از فعالیتهای عالمان و فرهیختگان استان برای رشد و توسعه علمی و استان استقبال می نماییم.(ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، اين يك كودتاي رسانه‌اي ... قابل توجه برخي نشريات محلي:ويزيتوری عمل نكنيد
اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، اين يك كودتاي رسانه‌اي ...(ادامه)
آمار غرق شدگان دریای مازندران
(ادامه)
گلوگاه ركورد دار بیکاري در مازندران
(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ... ترکمنستان و ساخت دهکده توریستی در سواحل خزر
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.335 seconds.