.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کسر حقوق وزیر به دستور مستقیم احمدی نژاد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
شناسایی19هزارواحدصنفی متخلف درمازندران
(ادامه)
قبل از سفر به شمال بخوانید
(ادامه)
مطالبات 1500 میلیارد ریالي تامین اجتماعی مازندران
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
مشترکان پرمصرف گاز جریمه میشوند
(ادامه)
شرط قطع نشدن گاز استان های شمالی
(ادامه)
انتقاد استاندار از بی کیفیتی نان در مازندران
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز شنبه
(ادامه)
کیوان کاشفی/ دبیر شورای اصناف نقدی بر نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده(ديدگاه)
کیوان کاشفی/ دبیر شورای اصناف (ادامه)
خاویار، مشمول قانون قاچاق كالا می‏شود
(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر مرز بین نقد و تخریب (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
کشف20 هزار پودر شوینده از انباری در گرگان
(ادامه)
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت. طرح آزاد سازی سواحل خزر و گزارش مرکز پژوهش ریاست جمهوری
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت.(ادامه)
افزایش واردات گاز ایران از ترکمنستان
(ادامه)
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ... حاتم بخشی به ترکمنستان به پاس قطع گاز در زمستان!
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ...(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آغاز دوباره صادرات گاز ترکمنستان به ایران خبر داد و گفت: ایران افزایش قیمت گاز وارداتی از این کشور را پذیرفت.وی همچنین از اعلام میزان افزایش قیمت گاز وارداتی ایران از ترکمنستان به دلیل محرمانه بودن آن خودداری کرد و گفت: صادرات گاز ترکمنستان به ایران طی روز ... ایران افزایش قیمت گاز ترکمنستان را پذیرفت
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آغاز دوباره صادرات گاز ترکمنستان به ایران خبر داد و گفت: ایران افزایش قیمت گاز وارداتی از این کشور را پذیرفت.وی همچنین از اعلام میزان افزایش قیمت گاز وارداتی ایران از ترکمنستان به دلیل محرمانه بودن آن خودداری کرد و گفت: صادرات گاز ترکمنستان به ایران طی روز ...(ادامه)
برخورد چکشی با تولید کنندگان گرانی را افزایش خواهد داد
(ادامه)
شناسایی829 واحد متخلف عرضه سیمان در مازندران
(ادامه)
ملوان انزلی در کرمان شکست خورد
(ادامه)
جرایم انتخاباتی از نگاه قوانین ایران(ديدگاه)
(ادامه)
برد صبا باتری مقابل پگاه گیلان
(ادامه)
این فرد در سال 77 به جرم حمل 50 کیلو مورفین و 18 کیلو تریاک در گناباد دستگیر و با تخفیف در مجازات به حبس ابد محکوم شد که از زندان به مرخصی رفته و سپس ... اعدام قاچاقچی حرفه ای در ساري
این فرد در سال 77 به جرم حمل 50 کیلو مورفین و 18 کیلو تریاک در گناباد دستگیر و با تخفیف در مجازات به حبس ابد محکوم شد که از زندان به مرخصی رفته و سپس ...(ادامه)
از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!» فرهنگ کیلویی چند؟!(ديدگاه)
از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!»(ادامه)
اخیرا قوطی‌های وارد شده از یكی از كشور‌های همسایه كشف شد كه قاچاقچیان با استفاده از آنها می‌توانند 400 كیلوگرم خاویار را به صورت غیرمجاز صادر كنند.عوامل داخلی در كشور با باند قاچاق خاویار در تركیه ... مجازات 10كیلوخاویار قاچاق فقط 100هزار تومان!
اخیرا قوطی‌های وارد شده از یكی از كشور‌های همسایه كشف شد كه قاچاقچیان با استفاده از آنها می‌توانند 400 كیلوگرم خاویار را به صورت غیرمجاز صادر كنند.عوامل داخلی در كشور با باند قاچاق خاویار در تركیه ...(ادامه)
جریمه 2 جایگاه سوخت در مازندران
(ادامه)
دستگیری هزار شکارچی متخلف در مازندران
مدیر کل حفاظت از محیط زیست مازندران از دستگیری تعداد هزار و 76 شکارچی متخلف صید پرندگان در سال گذشته خبر داد و افزود : این افراد تحویل مقامات قضایی شده و مبلغ 440 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شدند.(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
نرخ جدید نان در استان مازندران
استان مازندران بر مبنای تصمیم شورای اقتصاد نسبت به تعیین قیمت جدید نان اقدام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق در جلسه تعزیرات حکومتی گندم ، آرد و نان استان در محل استانداری افزود: بیش از 60 درصد قیمت نان تمام شده هزینه های سربار و حقوق و دستمزد به شمار می رود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.