.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  یادواره سرداران و ۴۳۲ شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی در روز نوزدهم فروردین ( یکشنبه ) ساعت 15 در مصلی شهرستان نکا برگزار خواهد شد ..... یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی برگزار می شود
شمال نیوز : یادواره سرداران و ۴۳۲ شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی در روز نوزدهم فروردین ( یکشنبه ) ساعت 15 در مصلی شهرستان نکا برگزار خواهد شد .....(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حمایت از کالای ایرانی، پاتک ایران به تحریم کنندگان کشور است و همه باید در این راستا گام بردارند.
حمایت از کالای ایرانی پاتک جمهوری اسلامی به تحریم‌کنندگان است(خبر)
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حمایت از کالای ایرانی، پاتک ایران به تحریم کنندگان کشور است و همه باید در این راستا گام بردارند. (ادامه)
ضرورت ارتقای کیفی در برگزاری مراسم یادمان شهدا
شمال نیوز: رییس ستاد راهیان نور بر ضرورت ارتقای کیفیت بخشی برگزاری یادمان ها و گرامی داشت شهدا تاکید کرد.(ادامه)
یادواره های شهدا ثبت ملی شود
استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خواستار ثبت ملی مراسم ها و یادواره های شهید در میراث کشور شد.(ادامه)
واقعاً تصوّر من این است که اگر ما این چیزها را به چشم خودمان در عرصه‌ی واقعیّت و در زندگی نمی دیدیم، آدم سختش بود باور کند؛ این‌همه [غیرت]؛ جوانِ کارگرِ علاقه‌مندِ مؤمن، از اندک درآمد زندگی خود بگذرد و به امید خدا رها کند، برود به‌ سمت میدان جنگ برای جنگ! وقتی هم حرف می زنند با او، با منطق جواب می دهد، می گوید من باید بروم از کشورم دفاع کنم. کارگران ما همیشه مقاومت کرده‌اند؛ همیشه ایستاده‌اند؛ همیشه با بصیرت، دست دشمن را رد کرده‌اند؛ اینها خیلی مهم است(خبر)
واقعاً تصوّر من این است که اگر ما این چیزها را به چشم خودمان در عرصه‌ی واقعیّت و در زندگی نمی دیدیم، آدم سختش بود باور کند؛ این‌همه [غیرت]؛ جوانِ کارگرِ علاقه‌مندِ مؤمن، از اندک درآمد زندگی خود بگذرد و به امید خدا رها کند، برود به‌ سمت میدان جنگ برای جنگ! وقتی هم حرف می زنند با او، با منطق جواب می دهد، می گوید من باید بروم از کشورم دفاع کنم.(ادامه)
امنیت مهمترین دستاورد شهدای مدافع حرم است
رهبر حزب الله عراق از امنیت به عنوان مهمترین دستاورد شهدای مدافع حرم در دفاع از جبهه های مقاومت یاد کرد که باید قدردان این دستاورد گرانبها باشیم.(ادامه)
یادواره 110 شهید پاسدار کمیته انقلاب اسلامی مازندران
(ادامه)
شمال نیز : دبیر ستاد دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران  در ایام خجسته دهه فجر از افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی ورزشی سرپوشیده و روباز در بخش خصوصی و دولتی خبر داد..... تشریح برنامه های ورزشی دهه فجر 97 در مازندران
شمال نیز : دبیر ستاد دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در ایام خجسته دهه فجر از افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی ورزشی سرپوشیده و روباز در بخش خصوصی و دولتی خبر داد.....(ادامه)
سخنرانی وزیرکار در یادواره شهدای روستای ازباران فریدونکنار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه امنیت ایران در منطقه بی‌نظیر است، گفت: رئیس جمهور امریکا با نگاه کاسب‌کارانه درکی از روحیه شهادت‌طلبانه ملت ایران ندارد. (ادامه)
اورژانس بیمارستان بوعلی نکا راه‌اندازی شد
مرکز اورژانس سرپایی بیمارستان بوعلی نکا در شرق مازندران با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي صبح امروز به بهره‌برداری رسید.(ادامه)
وزیر کار فردا به مازندران سفر می‌کند+ جزئیات برنامه‌ها
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
تصاویر/ یازدهمین همایش رزمندگان اطلاعات و عملیات در گرگان
یازدهمین یادواره شهدا و همایش رزمندگان اطلاعات و عملیات لشکر 25کربلا دوران دفاع مقدس با حضور "سردار مهری"رییس پلیس راهور ناجا و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد .(ادامه)
اطلاعات و عملیات "دست راست و چشم فرماندهی"(يادداشت)
(ادامه)
نخستین یادواره آیت الله هاشمی رفسنجانی (عکس)
(ادامه)
پشتیبانی از جبهه مقاومت باعث ‌ارتقا قدرت دیپلماسی ایران شد
استاندار مازندران گفت: جمهوری اسلامی ایران حامی و پشتیبان جبهه مقاومت بود و این حمایت باعث‌شد که قدرت دیپلماسی ایران ارتقا یابد. (ادامه)
جمع‌آوری وصیت‌نامه بیش از پنج هزار شهید در مازندران
مشاور فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه استان مازندران 10 هزار و 400 شهید دارد، از جمع‌آوری وصیت‌نامه 5 هزار و 600 شهید این استان خبر داد. (ادامه)
کنایه احمد خاتمی به احمدی نژادی‌ها
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان غیرقابل قبول است گفت: دولتمردان فعلی و قبلی هیچگاه در حاشیه امن نیستند و هر عملی که انجام داده‌اند باید پاسخگو بوده و با شارلاتان بازی جلوی قانون گرفته نمی‌شود. (ادامه)
برگزاری اولین یادواره 20 جانباز شهید و 220 جانباز آمل
دادستان عمومی و انقلاب ساری گفت: دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی هستند. (ادامه)
تصاویر/ یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری
یادواره شهدای دهستان اسفیورد و شوراب بخش مرکزی ساری با حضور مردم ،خانواده های شهدا و با سخنرانی مهندس اسلامی استاندار مازندران برگزار شد.(ادامه)
مادر شهیدان ذبیحی به فرزندان شهیدش پیوست
مادر شهیدان سعید و محمدرضا ذبیحی پس از سال‌ها فراق از فرزندان شهیدش، دار فانی را وداع گفت و رهسپار حق شد.(ادامه)
پرداخت تسهیلات 5میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در ساری
فرمانده سپاه ناحیه ساری از پرداخت تسهیلات 5میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبرداد. (ادامه)
کنایه‌های سردار نقدی به بست‌نشینان
(ادامه)
يادواره 25 شهيد مسجد امام رضا(ع) نكا برگزار مي‌شود
همزمان با دهه آخر ماه صفر و شب شهادت امام رضا(ع)، يادواره 25 شهيد مسجد امام رضا(ع) نكا با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد موحد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت و امنیت سپاه کشور برگزار مي‌شود.(ادامه)
بیست ‌و چهارمین یادواره شهدای مهدیه بهشهر برگزار‌ می‌شود
بیست ‌و چهارمین یادواره شهدای مهدیه بهشهر با حضور خانواده شهید محسن حججی در این شهرستان برگزار می‌شود.(ادامه)
سومین یادواره ۳۷۰ شهید روحانی مازندران با محوریت شهید روحانی ولی الله سلیمانی فرد، نخستین شهید روحانی دفاع مقدس در ساری برگزار شد.
سومین یادواره شهدای روحانی مازندران برگزار شد
سومین یادواره ۳۷۰ شهید روحانی مازندران با محوریت شهید روحانی ولی الله سلیمانی فرد، نخستین شهید روحانی دفاع مقدس در ساری برگزار شد. (ادامه)
فعالیت قرآنی در مازندران نیازمند تحرک و پویایی
فعالیت قرآنی در مازندران نیاز به تحرک و نشاط بیش از پیش دارد.(ادامه)
یادواره شهدای روحانی مازندران برگزار می شود
مدیر حوزه علمیه مازندران از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری خبر داد. (ادامه)
برگزاری یادواره شهدا با محوریت اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور
یادواره شهدای روحانی مازندران با محوریت حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد در ساری برگزار می شود.(ادامه)
شانزدهمین سالگرد ارتحال علامه ایازی و یادواره 112 شهید روحانی برگزار شد
همزمان با ایام محرم حسینی، شانزدهمین سالگرد ارتحال علامه ایازی، دو فرزندش و یادواره 112 تن از شهدای روحانی حوزه علمیه جعفریه رستمکلا شهرستان بهشهر روز پنجشنبه با حضور جمعی از علما، فضلای کشور، مسئولان و مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد. (ادامه)
بزرگداشت علامه ایازی و شهدای روحانی رستمکلا برگزار می‌شود
بزرگداشت علامه حاج شیخ ابوالحسن ایازی و ۱۰۰ شهید روحانی رستمکلای مازندران برگزار خواهد شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.