.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام. واکنش "مهران مدیری" به حواشی اخیر: از مهران مدیری بودن خسته‌ام
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
علی کریمی برای اولین‌بار پس از ترک ایران یک تصویر منتشر کرد+ عکس
نکته قابل توجه در این عکس چهره علی کریمی است و به نظر می‌رسد گرد پیری روی صورت بازیکن اسبق پرسپولیس و بایرن مونیخ نشسته است.(ادامه)
طارمی برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شد
طارمی با دبل دیشب در بازی پورتو مقابل کلوب بروژ برترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا شد.(ادامه)
علی کریمی پیشکسوت فوتبال کشورمان به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز واکنش نشان داد. واکنش علی کریمی به حادثه تروریستی شاهچراغ | تصویر
علی کریمی پیشکسوت فوتبال کشورمان به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز واکنش نشان داد.(ادامه)
اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ
اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اعلام شد.(ادامه)
سخنگوی دولت در جمع دانشجویان استان قم به یک شعار درباره علی کریمی واکنش نشان داد.

خبر مهم سخنگوی دولت درباره بازگشت علی کریمی به کشور
سخنگوی دولت در جمع دانشجویان استان قم به یک شعار درباره علی کریمی واکنش نشان داد. (ادامه)
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.


جزئیات پروژه خطرناک؛ جان علی کریمی در خطر است | مراقب علی کریمی باشید!
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود. (ادامه)
پارسینه: مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که این تیم به دنبال جذب یک بازیکن خط میانی برای نیم فصل است. بازگشت علی کریمی به تهران؟
پارسینه: مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که این تیم به دنبال جذب یک بازیکن خط میانی برای نیم فصل است.(ادامه)
وعده بزرگ فتح‌الله‌زاده؛ دو سال دیگر مسی را می‌خرم!
علی فتح‌الله‌زاده وعده جالبی روی آنتن زنده داد.(ادامه)
شمال نیوز: ویدئوی پخش شده، تقطیع شده است. رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به او شلیک شده است. روایت رئیس پلیس آگاهی مازندران از درگذشت دختر آملی / ماجرای شلیک به غزاله چلابی
شمال نیوز: ویدئوی پخش شده، تقطیع شده است. رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به او شلیک شده است.(ادامه)
رقابت هراز آمل و ایفا سرام اردکان
تیم لبنیات هراز آمل در بازی معوقه خود از لیگ برتر والیبال امروز به مصاف ایفا سرام اردکان می‌رود.(ادامه)
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد. ببینید| علی دایی: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.(ادامه)
ببینید | واکنش مردم به کارزار حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی
یکی دو روز است که کارزاری برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به راه افتاده است. کارزاری که سی‌ان‌ان در یک گاف عجیب، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را هم جزو امضاکنندگان آن اعلام کرد. اما واکنش مردم به این کارزار را ببینید.(ادامه)
روزنامه جوان: کاش علی دایی به حرف آیت الله بهجت گوش می کرد
(ادامه)
 نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مهدی هاشمی شب حادثه آتش سوزی در زندان اوین نبوده است. ...

اظهارات عجیب نماینده مجلس: می خواستند مهدی هاشمی را در زندان اوین بکشند؟
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مهدی هاشمی شب حادثه آتش سوزی در زندان اوین نبوده است. ... (ادامه)
ببینید | توضیحات محمود کریمی درباره حضور برخی بانوان کم‌حجاب در هیئت
توضیحات محمود کریمی درباره حضور برخی بانوان کم‌حجاب در هیئت را ببینید و بشنوید. (ادامه)
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است. ۳ برابر شدن سالمندان کشور تا ۳۰ سال آینده / رشد پرشتاب سالمندی در مازندران
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است.(ادامه)
مهر نوشت: علی کریمی به‌دلیل هم‌صدایی با دشمن و «تشویق به اغتشاش» تحت تعقیب قضائی قرار گرفت. بر اساس این گزارش؛ در حال حاضر تحقیقات قضائی در خصوص اقدامات علی کریمی در جریان اغتشاشات اخیر تحت نظر مقام قضائی در حال انجام است. علی کریمی تحت تعقیب قضائی قرار گرفت
مهر نوشت: علی کریمی به‌دلیل هم‌صدایی با دشمن و «تشویق به اغتشاش» تحت تعقیب قضائی قرار گرفت. بر اساس این گزارش؛ در حال حاضر تحقیقات قضائی در خصوص اقدامات علی کریمی در جریان اغتشاشات اخیر تحت نظر مقام قضائی در حال انجام است.(ادامه)
دادستان مرکز مازندران گفت: شروین حاجی آقاپور از خوانندگان موسیقی پاپ و از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در استان آزاد شد.
«شروین حاجی آقاپور» آزاد شد/ اولین استوری شروین پس از آزادی
دادستان مرکز مازندران گفت: شروین حاجی آقاپور از خوانندگان موسیقی پاپ و از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در استان آزاد شد. (ادامه)
شعارهای رکیک تجمع دانشجویان شریف لکه ننگ ساحت دانشگاه
تجمع دانشجویان دانشگاه شریف با شعارهای رکیک و الفاظ شنیعی همراه شد که بسیاری از دانشجویان و اساتید خود این دانشگاه نسبت به آن موضع‌گیری کردند. اساتید و دانشجویان معتقدند این افراد هیچ نسبتی با جریان دانشجویی ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند. ۹۰ درصد بازداشت شدگان حوادث اخیر دوست پسر و دوست دختر بوده اند!
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند.(ادامه)
مجسمه علی کریمی سرنگون شد +عکس
افرادی ناشناس در وردآورد کرج مجسمه علی کریمی را سرنگون کردند. (ادامه)
براندازان چگونه از «کروبی» به «کریمی» رسیدند؟
عجیب نیست که براندازان و طراحان سناریو‌های اخیر، به جای امثال مهدی کروبی، روی امثال علی کریمی سرمایه گذاری کنند. زیرا چنانکه گفته شد، اثرگذاری روی آن‌ها ساده‌تر است.(ادامه)
خانه علی کریمی در لواسان پلمب شد
بنری روی در خانه علی کریمی از قول "دادستانی لواسانات" نصب شده که نوشته شده است: "بنا به دستور مقام محترم قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمب می‌باشد. "(ادامه)
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور بنابر دلایل مختلف در جریان دیدار این تیم مقابل گیرسون اسپور حضور نداشتند. ابهام درمورد وضعیت علی کریمی
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور بنابر دلایل مختلف در جریان دیدار این تیم مقابل گیرسون اسپور حضور نداشتند.(ادامه)
(عکس) واکنش حسن یزدانی به آنفالو کردن علی کریمی
حسن یزدانی، نایب قهرمان مسابقات جهانی بلگراد به شایعه آنفالو کردن علی کریمی واکنش نشان داد.(ادامه)
فیلم منتشر شده از صحبت های جنجالی حسن عباسی درباره نقش علی کریمی و فوتبالیست ها در ترویج بی حجابی زنان که در مراسم سخنرانی در آستانه امامزاده قاسم بابل ، بازتاب گسترده ای داشته است. سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول / چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟ که زنانشان را بی حجاب کنند در اینستاگرام
فیلم منتشر شده از صحبت های جنجالی حسن عباسی درباره نقش علی کریمی و فوتبالیست ها در ترویج بی حجابی زنان که در مراسم سخنرانی در آستانه امامزاده قاسم بابل ، بازتاب گسترده ای داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان مرکز استان مازندران از دستگیری چند عضو داعش و کومله در اعتراضات اخیر در این استان خبر داد. دستگیری چند عضو داعش و کومله در اغتشاشات اخیر مازندران/ بازداشت ۴۵۰ آشوبگر در استان
شمال نیوز: دادستان مرکز استان مازندران از دستگیری چند عضو داعش و کومله در اعتراضات اخیر در این استان خبر داد.(ادامه)
دستگیری چند عضو داعش و کومله در اغتشاشات اخیر مازندران
چند عضو داعش و گروهک کومله در اغتشاشات اخیر مازندران با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 99 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.