.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟! رفیقان می روند نوبت به نوبت! / حالا نوبت به آقا سعید رسید ....
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟!(ادامه)
300-400 اصولگرا در تهران مدعی ورود به لیست هستند
(ادامه)
مشاور سابق ولودیمیر زلنسکی فاش کرد، او به دلیل خودداری از پذیرش به بن‌بست خوردن ضدحمله اوکراین علیه روسیه با سران ارتش کشورش به اختلاف برخورده است. بالا گرفتن اختلاف بین زلنسکی و ارتش اوکراین
مشاور سابق ولودیمیر زلنسکی فاش کرد، او به دلیل خودداری از پذیرش به بن‌بست خوردن ضدحمله اوکراین علیه روسیه با سران ارتش کشورش به اختلاف برخورده است.(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست راهبردی صهیونسیت‌ها و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی فلسطینیان سنگ در دست داشتند، ولی امروز رزمندگان مقاومت موشک‌های نقطه‌زن به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند / زمانی مردم فلسطین سنگ داشتند ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک‌های نقطه‌زن شلیک می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
در تمرین روز گذشته پرسپولیس چهار بازیکن از آکادمی در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند. جزئیات حضور یک آقازاده در پرسپولیس | پدر این پسر برای پرسپولیس دردسرساز است!
در تمرین روز گذشته پرسپولیس چهار بازیکن از آکادمی در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است. پایان حسن یزدانی؟
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است.(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
هادی چوپان با کسب آرای لازم از سوی داوران بار دیگر به مرحله فینال رقابت‌های مسترالمپیا راه یافت.
هادی چوپان به فینال مسترالمپیا صعود کرد
هادی چوپان با کسب آرای لازم از سوی داوران بار دیگر به مرحله فینال رقابت‌های مسترالمپیا راه یافت. (ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : عمل جراحی بینی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی در ایران بیشتر است، جالب است بدانید که برعکس تصور غالب ،‌ مدت‌هاست که توجه به ظاهر مورد اقبال مردان هم قرار گرفته است، صابری با تایید این موضوع می‌گوید: «نسبت به ده سال گذشته مراجعه مردها برای انجام جراحی زیبایی بیشتر شده است. مثلاً ۱۵ الی ۲۰ درصد از مراجعه کننده‌ها به خودم مردها هستند.» چه شد که به پایتخت جراحی بینی جهان معروف شدیم؟ / ۲۰ درصد متقاضیان جراحی‌ های زیبایی مردان هستند
شمال نیوز : عمل جراحی بینی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی در ایران بیشتر است، جالب است بدانید که برعکس تصور غالب ،‌ مدت‌هاست که توجه به ظاهر مورد اقبال مردان هم قرار گرفته است، صابری با تایید این موضوع می‌گوید: «نسبت به ده سال گذشته مراجعه مردها برای انجام جراحی زیبایی بیشتر شده است. مثلاً ۱۵ الی ۲۰ درصد از مراجعه کننده‌ها به خودم مردها هستند.»(ادامه)
همایش سه روزه بین المللی و میاندوره‌ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در دانشگاه علوم پزشکی بابل آغاز شد. آغاز همایش بین المللی جراحان مغز و اعصاب در بابل
همایش سه روزه بین المللی و میاندوره‌ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در دانشگاه علوم پزشکی بابل آغاز شد.(ادامه)
سه چهره شاخص کشتی ایران در مراسمی رسما به استخدام یکی از بانک های دولتی درآمدند. حسن یزدانی، زارع و میرزازاده کارمند دولت شدند
سه چهره شاخص کشتی ایران در مراسمی رسما به استخدام یکی از بانک های دولتی درآمدند.(ادامه)
اداره‌کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در پی بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در استان بیانیه مشترک صادر کردند. ۱۹ عامل گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان بازداشت شدند
اداره‌کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در پی بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در استان بیانیه مشترک صادر کردند.(ادامه)
حمایت از رژیم صهیونیستی برای غرب به بحثی حیثیتی بدل شده است و این روز‌ها اساسا آمریکایی‌ها بحث جنگ در غزه را مدیریت می‌کنند، زیرا می‌دانند ارتش رژیم صهیونیستی از هم پاشیده و قادر به تفکر نیست. برای نمونه این رژیم ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره را فراخواند. اما حدود ۲۰ درصد از این افراد برگشته‌اند و رژیم صهیونیستی قادر نیست با این مقدار نیرو وارد نبردی زمینی شود. شرایط هرگز به پیش از ۷ اکتبر بر نمی‌گردد(يادداشت)
حمایت از رژیم صهیونیستی برای غرب به بحثی حیثیتی بدل شده است و این روز‌ها اساسا آمریکایی‌ها بحث جنگ در غزه را مدیریت می‌کنند، زیرا می‌دانند ارتش رژیم صهیونیستی از هم پاشیده و قادر به تفکر نیست. برای نمونه این رژیم ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره را فراخواند. اما حدود ۲۰ درصد از این افراد برگشته‌اند و رژیم صهیونیستی قادر نیست با این مقدار نیرو وارد نبردی زمینی شود.(ادامه)
سه چهره شاخص کشتی ایران در مراسمی رسما به استخدام یکی از بانک های دولتی درآمدند. حسن یزدانی، زارع و میرزازاده کارمند بانک شدند
سه چهره شاخص کشتی ایران در مراسمی رسما به استخدام یکی از بانک های دولتی درآمدند.(ادامه)
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد. جزئیات اقدامات غیراخلاقی میلاد حاتمی در شبکه‌های قمار
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد.(ادامه)
معاون اجتماعی پلیس فتا ضمن هشدار به معلم بلاگر‌ها نقض حریم خصوصی دانش آموزان در کلاس درس را قابل شکایت و پیگیری دانست. هشدار پلیس فتا به معلم بلاگرها
معاون اجتماعی پلیس فتا ضمن هشدار به معلم بلاگر‌ها نقض حریم خصوصی دانش آموزان در کلاس درس را قابل شکایت و پیگیری دانست.(ادامه)
انتشار کلیپی از مصی علینژاد در صفحه وزارت خارجه اسرائیل به زبان فارسی، واکنش طرفداران رضا پهلوی را به دنبال داشت. رقابت پهلوی و مصی علی‌نژاد بر سر پلیدی بیشتر
انتشار کلیپی از مصی علینژاد در صفحه وزارت خارجه اسرائیل به زبان فارسی، واکنش طرفداران رضا پهلوی را به دنبال داشت.(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از بازداشت بیش از ۱۰ نفر از سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور اینستاگرامی در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی خبر داد. دستبند پلیس بر دستان سلبریتی‌های قمارباز
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از بازداشت بیش از ۱۰ نفر از سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور اینستاگرامی در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
هکر‌ها داده‌های ژنتیکی میلیون‌ها کاربر از جمله اطلاعات ایلان ماسک را از یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه ژنتیک سرقت کردند. اطلاعات ژنتیکی ایلان ماسک به سرقت رفت
هکر‌ها داده‌های ژنتیکی میلیون‌ها کاربر از جمله اطلاعات ایلان ماسک را از یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه ژنتیک سرقت کردند.(ادامه)
اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت. اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 338 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.641 seconds.