.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسین امیرعبداللهیان، ابوالفضل عمویی و فریدون عباسی به ترور محسن فخری زاده واکنش نشان داد.
پس لرزه های ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند ایرانی
حسین امیرعبداللهیان، ابوالفضل عمویی و فریدون عباسی به ترور محسن فخری زاده واکنش نشان داد. (ادامه)
اخاذی با گرفتن عکس از تماس تصویری
فردی که حین صحبت‌کردن با طعمه‌ خود ضمن گرفتن عکس از صفحه گوشی خود اقدام به تهدید و اخاذی ‌کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
بازداشت جاعل و کلاهبردار شش میلیارد ریالی در ساری
فرمانده انتظامی استان مازندران از وقوع جعل و کلاهبرداری شش میلیارد ریالی با اسناد و مدارک هویتی جعلی در ساری خبر داد.(ادامه)
اپلیکیشن هایی که باید از گوشی موبایل خود حذف کنید
محققان امنیتی ۲۱ برنامه تبلیغاتی مخرب را در گوگل پلی کشف کردند که خود را در قالب اپ بازی پنهان کرده‌اند. مرکز افتا از کاربران خواست در صورت وجود این برنامه ها، آنها را از گوشی خود حذف کنند.(ادامه)
شمال نیوز : محمد هاشمی رفسنجانی گفت: گروه‌هایی که می‌دانند نزد مردم مقبولیت ندارند، می‌خواهند با مشارکت پایین مردم خود پیروز انتخابات شوند که نگاه و تصمیمی بسیار خطرناک و نادرست است .... محمد هاشمی رفسنجانی: گروه‌هایی که تمایل به مشارکت حداقلی دارند، خلاف اندیشه امام رفتار می‌کنند/ آیت‌الله هاشمی همیشه خود را در معرض رأی مردم قرار می‌داد/ مشارکت حداکثری توطئه را خنثی می‌کند
شمال نیوز : محمد هاشمی رفسنجانی گفت: گروه‌هایی که می‌دانند نزد مردم مقبولیت ندارند، می‌خواهند با مشارکت پایین مردم خود پیروز انتخابات شوند که نگاه و تصمیمی بسیار خطرناک و نادرست است ....(ادامه)
کشف جسد مرد ناشناس در بابلسر
پیکر بی‌جان یک مرد با هویت نامعلوم در ساحل رودخانه بابلسر کشف شد.(ادامه)
واکنش ظریف به ادعای پولیتیکو درباره تلاش ایران برای ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی: دروغگوی همیشگی ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور کند / حالا هم تلاش می‌کند تا ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند / زمان بیدار شدن است ....(خبر)
(ادامه)
هشدار پلیس به خریداران دارا دوم
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: با توجه به تمدید مهلت پذیره نویسی واحدهای صندوق دارا دوم پالایشی کلاهبرداران سایبری از فرصت استفاده و اقدام به سرقت اطلاعات بانکی می کنند.(ادامه)
هشدار پلیس به خریداران دارا دوم در مورد کلاهبرداری
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا از اخاذی کلاهبرداران از مردم به بهانه انجام معاملات در بازار سرمایه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: یک پژوهشگر حوزه رسانه با انتقاد از طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی تاکید کرد: در این طرح، همه رسانه‌های اجتماعی باید ... احتمال مسدود شدن همه پلتفرم‌های خارجی
شمال نیوز: یک پژوهشگر حوزه رسانه با انتقاد از طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی تاکید کرد: در این طرح، همه رسانه‌های اجتماعی باید ...(ادامه)
فاجعه هشتم شهریور؛ بمب‌گذار دفتر نخست‌وزیری که بود و چه شد؟
هشتم شهریور ۱۳۶۰ انفجاری در دفتر نخست‌وزیری رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت را به شهادت رساند. (ادامه)
دستگیری فردی که حساب بانکی ۳۰۰ نفر را در کشور خالی کرد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی که حساب بانکی ۳۰۰ نفر را در کشور خالی کرد خبر داد.(ادامه)
کلاهبردار میلیاردی در چالوس دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای ۱۵ میلیارد ریالی در شهرستان چالوس خبر داد.(ادامه)

فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.» یک عضو « شاجا» از تدوین فهرست ۸ نفره کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد/ این ۸ نفر می‌خواهند رئیس جمهور شوند؟ | یک مینی‌بوس اصولگرا ؛ دو مرد بهاری و یک مرد متفاوت(خبر)
فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.»(ادامه)
۶ روش کلیدی برای بالا بردن امنیت تلفن همراه
سرهنگ رجبی بر ارتقای امنیت تلفن‌های همراه هوشمند تأکید کرد.(ادامه)
علی مطهری گفت: ما باید بدانیم که فرزند انقلاب ما هستیم و ما هستیم که انقلاب را به مسیر اصلی خودش باز می‌گردانیم. من شخصاً معتقدم که برخی افراد فرصت‌طلب در نظام نفوذ کرده‌اند. اظهارنظر متفاوت علی مطهری درباره حجاب، نظام پارلمانی و...
علی مطهری گفت: ما باید بدانیم که فرزند انقلاب ما هستیم و ما هستیم که انقلاب را به مسیر اصلی خودش باز می‌گردانیم. من شخصاً معتقدم که برخی افراد فرصت‌طلب در نظام نفوذ کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله اکبری سابقه حضور در هیئت رئیسه کمیسیون صنایع در مجلس پنجم و نیز ریاست کمیسیون صنایع در مجلس هشتم را در کارنامه خود دارد. ریاست سازمان صنایع و معادن استان تهران نیز .... یک مازندرانی، گزینه اصلی ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس / توصیه مهم به نمایندگان شمالی +سوابق
شمال نیوز : عزت الله اکبری سابقه حضور در هیئت رئیسه کمیسیون صنایع در مجلس پنجم و نیز ریاست کمیسیون صنایع در مجلس هشتم را در کارنامه خود دارد. ریاست سازمان صنایع و معادن استان تهران نیز ....(ادامه)
دستگیری ۲ زن دوچرخه دزد در ساری
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری ۲ زن سارق دوچرخه در ساری خبر داد.(ادامه)
جامعه تلکه کردن مردم با جعل عنوان مسئولان و نهادهای اجرایی
(ادامه)
کشف ۸۷ درصدی جرایم اینترنتی در مازندران
مازندران رئیس پلیس فتای مازندران از کشف ۸۷ درصدی جرایم اینترنتی در این استان خبر داد. (ادامه)
حقایقی از زندگی بن‌سلمان؛ از بیماری پنهان تا زنی که محرم اسرارش است/ عکس
(ادامه)
برنج در کرمان نایاب شد؛ افزایش بی‌سابقه قیمت حبوبات
(ادامه)
شمال نیوز: برای نخستین بار در طی حدود چهار سال و برای سومین بار در تاریخ 11 ساله بیت‌کوین، قرار است در بنیان‌های فناوری آن دگرگونی زلزله‌‌واری رخ دهد. باید در انتظار انفجار بهای بیت‌کوین بود
شمال نیوز: برای نخستین بار در طی حدود چهار سال و برای سومین بار در تاریخ 11 ساله بیت‌کوین، قرار است در بنیان‌های فناوری آن دگرگونی زلزله‌‌واری رخ دهد. (ادامه)
هشدار پلیس فتا راجع به کلاهبرداری در پوشش کمک‌های مردمی
شمال نیوز: پلیس فتا مازندران به شهروندان راجع به کلاهبرداری در پوشش کمک‌های مردمی در روز‌های کرونایی هشدار داد.(ادامه)
امام حسین (ع) نام زیبای «علی» را برای او برگزید تا نام و یاد پدرش علی مرتضی در خاطره‌ها زنده بماند و فروغ پر نور امامت تداوم یابد. امام زین العابدین (ع) در دورانی به امامت رسید که جامعه، روزگار پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذاشت و همه ارزش‌های....(خبر)
(ادامه)
دستگیری قاتل و کشف راز قتل جسدی مجهول الهویه در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری قاتل و کشف راز قتل جسدی مجهول الهویه در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  اظهار داشت: در حالی‌که تعداد زیادی از اتوبوس‌های درون شهری در پارکینگ‌های شهر رشت وجود دارد مردم و شهروندان در خیابان‌ها سرگردان بوده و هیچ‌کسی هم پاسخگوی آنان نیست..... برای مدیران کم‌کار در بحران برف پرونده قضایی تشکیل می‌شود
شمال نیوز : اظهار داشت: در حالی‌که تعداد زیادی از اتوبوس‌های درون شهری در پارکینگ‌های شهر رشت وجود دارد مردم و شهروندان در خیابان‌ها سرگردان بوده و هیچ‌کسی هم پاسخگوی آنان نیست.....(ادامه)
احضار الهامی، دژاگه و خانزاده به کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فدراسیون آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.(ادامه)
پشت پرده حملات مشکوک راکتی و خمپاره‌ای به پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در خاک عراق/ آیا کاخ سفید عملیات انتقام حشدالشعبی را متوقف می‌کند؟ + نقشه میدانی و عکس(خبر)
(ادامه)
بهای خون تو چیست؟(يادداشت)
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.