.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تعامل اتاق های بازرگانی همکاری های اقتصادی خزر را افزایش می دهد
نماینده اتاق بازرگانی جمهوری آذربایجان، تعامل بین اتاق های بازرگانی را در افزایش همکاری های اقتصادی حاشیه دریای خزر موثر دانست.(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۸/۰۲/۲۵
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۵ ارز نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۰ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت روز ارز‌ها ۹۸/۰۲/۲۳
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز از جمله پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۲۵ واحد پولی دیگر مانند یورو کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت روز ارز‌ها ۹۸/۰۲/۲۲
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۲/۲۱
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز از جمله یورو نسبت به روز پنج‌شنبه افزایش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
  رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: هیجدهمین نشست شورای بین المللی همکاری های تجاری اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر خرداد ماه امسال در ساری برگزار می شود. مازندران میزبان روسای اتاق بازرگانی و سفرای حاشیه خزر شد
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: هیجدهمین نشست شورای بین المللی همکاری های تجاری اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر خرداد ماه امسال در ساری برگزار می شود.(ادامه)
قیمت ارز‌های دولتی۹۸/۰۲/۱۸
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۴ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت ارز‌های دولتی ۹۸/۰۲/۱۷
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز مانند یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت ۱۷ واحد پولی دیگر از جمله پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
افزایش 14 درصدی صادرات از گمرکات مازندران
ناظر گمرکات مازندران از افزایش 14 درصدی صادرات از گمرکات استان خبر داد.(ادامه)


شمال نیوز:  رضا یزدانی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا مدال طلا را از آن خود کرد. هت‌تریک طلایی در چین با هنرنمایی پلنگ‌ جویبار
شمال نیوز: رضا یزدانی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا مدال طلا را از آن خود کرد.(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۸/۰۲/۰۳
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۲ ارز از جمله یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت ۱۳ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
۵ مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا به روی تشک می‌روند
رئیس هیت کشتی مازندران گفت: پنج کشتی گیر استان در ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران قرارگرفتند و در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا برابر حریفان به روی تشک خواهند رفت.(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۱/۲۵
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۱/۲۴
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۶ ارز از جمله یورو نسبت به روز پنجشنبه افزایش و قیمت ۲۰ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
مراسم جشن نوروز از سوی دفتر حفاظت منافع ایران در مصر و با حضور ایرانیان مقیم در قاهره برگزار شد.

جشن نوروز در قاهره
مراسم جشن نوروز از سوی دفتر حفاظت منافع ایران در مصر و با حضور ایرانیان مقیم در قاهره برگزار شد. (ادامه)
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به اهمیت کریدور شمال - جنوب گفت: برای بهره‌مندی اقتصادی از راه‌آهن قزوین - رشت و در راستای تکمیل این کریدور ، منطقه آزاد انزلی باید به راه‌آهن سراسری متصل شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهوری: منطقه آزاد انزلی سریع‌تر به راه‌آهن سراسری متصل شود
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به اهمیت کریدور شمال - جنوب گفت: برای بهره‌مندی اقتصادی از راه‌آهن قزوین - رشت و در راستای تکمیل این کریدور ، منطقه آزاد انزلی باید به راه‌آهن سراسری متصل شود.(ادامه)
کشتی‌گیر گیلانی تیم ملی کشتی زیر 23 سال کشورمان در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا به نشان برنز دست‌یافت. کشتی‌گیر گیلانی به نشان برنز قاره کهن دست‌یافت
کشتی‌گیر گیلانی تیم ملی کشتی زیر 23 سال کشورمان در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا به نشان برنز دست‌یافت.(ادامه)
پشت پرده دستور الهام علی‌اف؛ تقسیم دریای خزر آغاز شد؟/ ایران چه واکنشی نشان خواهد داد؟ / تحدید بستر و زیربستر در این کنوانسیون تعیین نشده است و تعیین آن به خود کشورها واگذار شده است....(خبر)
(ادامه)
صادرات گمرکات مازندران به 18 هزار میلیارد ریال رسید
ناظر گمرکات مازندران گفت: صادرات گمرکات مازندران تا پایان بهمن ماه امسال‌ به 18 هزار میلیارد ریال رسید.(ادامه)
جزئیات ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست + عکس
مریم کاویانی و رامین مهمانپرست با هم ازدواج کردند (ادامه)
شمال نیوز : چه کاری می توانم بکنم. من فقط می خواهم این را بدانم که چطور من که نفر چهارم بودم خط خوردم اما نفر نهم جانشین من شد.اگر قرار است من را به هر دلیلی کنار بگذارند باید.... « آرین غلامی » چگونه از تیم ملی شطرنج جاماند ؟!
شمال نیوز : چه کاری می توانم بکنم. من فقط می خواهم این را بدانم که چطور من که نفر چهارم بودم خط خوردم اما نفر نهم جانشین من شد.اگر قرار است من را به هر دلیلی کنار بگذارند باید....(ادامه)
رئیس سازمان صنعت: میزان صادرات از گمرکات مازندران ۴۸ درصد رشد یافته است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: صادرات کالاهای غیر نفتی از گمرکات استان طی ۱۰ ماهه نخست امسال از افزایش ۴۸ درصدی برخوردار بوده است.(ادامه)
شاعری:نقش تاثیرگذار بندر امیرآباد در موافقتنامه منطقه آزاد تجاری ایران و اوراسیا
نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این موافقتنامه بنادر مهمی مانند منطقه ویژه امیرآباد نقش اصلی و اساسی در مبادلات تجاری و اقتصادی ایران و 6 کشور اوراسیا ایفا خواهد کرد.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع ارز امروز ۹۷/۱۱/۰۲
قیمت دلار و قیمت ارز دولتی (ادامه)
استان گلستان باید استان وحدت اقوام و مذاهب نام بگیرد / دو ماهواره در روزهای آینده به فضا پرتاپ می‌شود / اختصاص ۱۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای گردشگری گلستان / برای پروژه راه آهن اینچه برون به گرمسار باید ۱۵ هزار میلیارد تومان خرج کنیم / (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : قبل از روحانی، محمود واعظی مسئول دفتر وی شامگاه یکشنبه وارد گلستان شد و پس از استقبال استاندار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کرد..... رئیس جمهور تا دقایقی دیگر وارد استان گلستان می شود + برنامه ها
شمال نیوز : قبل از روحانی، محمود واعظی مسئول دفتر وی شامگاه یکشنبه وارد گلستان شد و پس از استقبال استاندار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کرد.....(ادامه)
قیمت انواع ارز امروز ۹۷/۱۰/۲۲ /قیمت دلار
قیمت انواع ارز دولتی امروز که توسط بانک ملی اعلام شده است را مشاهده می کنید. (ادامه)
تعامل با کشورهای حاشیه خزر منجر به توسعه تجارت می شود
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران گفت: تعامل با کشورهای حاشیه خزر و عضو اکو به توسعه مناسبات و تجارت منجر خواهد شد.(ادامه)
وضعیت نقل و انتقالات استقلال
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در تهران مانده تا پیگیر نقل و انتقالات باشد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.