.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساری تنها مرکز استانی است که حتی یک سهمیه مدیریتی در سطح مدیریت ارشد استان ندارد، دانشگاه جامع ندارد، گمرک استان ندارد، شیلات استان ندارد، مخابرات استان ندارد، موزه ندارد، نمایشگاه بین المللی ندارد، منطقه آزاد تجاری و اقتصادی ندارد و......!!!!!! دردهای کهنه ساری و حرفهای تازه استاندار!
ساری تنها مرکز استانی است که حتی یک سهمیه مدیریتی در سطح مدیریت ارشد استان ندارد، دانشگاه جامع ندارد، گمرک استان ندارد، شیلات استان ندارد، مخابرات استان ندارد، موزه ندارد، نمایشگاه بین المللی ندارد، منطقه آزاد تجاری و اقتصادی ندارد و......!!!!!!(ادامه)
لغو مکرر پروازهای فرودگاه نوشهر
(ادامه)
لغو مکرر پروازهای نوشهر و نارضایتی مسافران
(ادامه)
واکنش استانداری مازندران به درج یک مقاله در شمال نیوز
(ادامه)
بکارگیری واژه نامانوس فرودگاه دشت ناز میاندورود، بجای فرودگاه بین المللی ساری، تعجب برانگیزترین اقدام استاندار محترم مازندران در طول زمان مسئولیتش در این سمت بوده که می توان آن را یکی دیگر از تازیانه های بی مهری بر پیکره ناتوان ساری به عنوان مرکز استان... همه از فرودگاه می پرند و فرودگاه از ساری!!!
بکارگیری واژه نامانوس فرودگاه دشت ناز میاندورود، بجای فرودگاه بین المللی ساری، تعجب برانگیزترین اقدام استاندار محترم مازندران در طول زمان مسئولیتش در این سمت بوده که می توان آن را یکی دیگر از تازیانه های بی مهری بر پیکره ناتوان ساری به عنوان مرکز استان...(ادامه)
اعضای شورای اسلامی شهر ساری الان قریب به دو سال است که دردمندانه فریاد می زنند: "ساری را دریابید"! چرا که آنها مدعی اند ساری بخاطر نارسائیها و فقدان بودجه کافی در زیر چرخهای بی توجهی و بی اولویتی مسئولین ارشد استان در حال له شدن است، این شهر فراموش شده به همه چیز شباهت دارد، مگر به مرکز استان! چرا مدیریت ارشد استان پاسخگوی مشکلات مرکز استان نیست ؟
اعضای شورای اسلامی شهر ساری الان قریب به دو سال است که دردمندانه فریاد می زنند: "ساری را دریابید"! چرا که آنها مدعی اند ساری بخاطر نارسائیها و فقدان بودجه کافی در زیر چرخهای بی توجهی و بی اولویتی مسئولین ارشد استان در حال له شدن است، این شهر فراموش شده به همه چیز شباهت دارد، مگر به مرکز استان! (ادامه)
اعزام نخستین گروه زائران عمره مازنی به سرزمین وحی
(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی معتقد است: هنوز تعدادی مدیران کم کار در استان وجود دارد که از تعدادشان کاسته نشده است. این مدیران که ذاتا بی تکفل و کم کار هستند هنوز در مازندران ... انتقاد نماینده ساری از مدیران کم کار
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی معتقد است: هنوز تعدادی مدیران کم کار در استان وجود دارد که از تعدادشان کاسته نشده است. این مدیران که ذاتا بی تکفل و کم کار هستند هنوز در مازندران ... (ادامه)
پرواز فوکر 100 که متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود باید در ساعت 16 و 50 دقیقه وارد فرودگاه دشت ناز ساری می شد که به دلیل وضعیت بد جوی فرودگاه ساری، ساعت 21 امشب وارد فرودگاه ساری شد و در ساعت 21 و 35 دقیقه ساری را به مقصد بندرعباس ترک کرد. فرود اضطراری پرواز ساری - بندرعباس
پرواز فوکر 100 که متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود باید در ساعت 16 و 50 دقیقه وارد فرودگاه دشت ناز ساری می شد که به دلیل وضعیت بد جوی فرودگاه ساری، ساعت 21 امشب وارد فرودگاه ساری شد و در ساعت 21 و 35 دقیقه ساری را به مقصد بندرعباس ترک کرد.(ادامه)
پایان نمایشگاه توانمندیهای ایران در تاشکند
(ادامه)
عدم اجرای تعهدات شرکت ماهان در فرودگاه ساری
(ادامه)
رفع موانع پروازي فرودگاه بين المللي ساري
(ادامه)
خط آهن ساحلی شرق و غرب خزر را به هم وصل می‌کند
(ادامه)
مازندرانی های فرا مازندرانی!!!
استعداد منابع انسانی مازندران در هر عرصه مدیریتی، مهارتی و فعالیتی،غرورانگیز، موثر و بسیار قابل اعتناست و به همین خاطر سهم مازندرانی ها از مواهب مدیریتی کشور،ستودنی و نیز حتی می توان گفت که دست نیافتنی است ولی این همه در حالیست که مازندرانیها،فرامازندرانی(ادامه)
ساری مظلوم ترین شهر استان در مقایسه با مراکز استانهای کشور است!فرصتهای شغلی گذشته غالباً با پدیده تعطیلی مواجه شده و فرصتهای جدید نیز ایجاد نشده اند! غیر از پالایشگاه نیم بند کیاسر عملاً پروژه های بزرگی در این سالها به ساری اختصاص نیافته و امروز می توان گفت که ساری یک شهر سنتی فلک زده ای ... مازندران محروم است و ساری محروم تر!
ساری مظلوم ترین شهر استان در مقایسه با مراکز استانهای کشور است!فرصتهای شغلی گذشته غالباً با پدیده تعطیلی مواجه شده و فرصتهای جدید نیز ایجاد نشده اند! غیر از پالایشگاه نیم بند کیاسر عملاً پروژه های بزرگی در این سالها به ساری اختصاص نیافته و امروز می توان گفت که ساری یک شهر سنتی فلک زده ای ...(ادامه)
راه اندازی پروازهای شیراز - ساری - مشهد در فرودگاه ساری
(ادامه)
سهم ایران از ذخایر خزر ناچیز است
(ادامه)
رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاهی سرسبز طبرستان گفت: در سال جاری 23 عنوان نمایشگاه تخصصی در ساری برگزار می شود. برپایی 23 عنوان نمایشگاه تخصصی در ساری
رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاهی سرسبز طبرستان گفت: در سال جاری 23 عنوان نمایشگاه تخصصی در ساری برگزار می شود.(ادامه)
راه اندازی خط هوایی یزد و شیراز از فرودگاه ساری
(ادامه)
موافقت وزارت بازرگاني با احداث نمايشگاه بين‌المللي ساري
(ادامه)
راه اندازی خط پروازی ساری به نجف اشرف
(ادامه)
استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مدیون رشادتهای جوانان این مرز و بوم است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با مشی سلطه گری دم ساز نیست. حفظ ارزشهای انقلاب وظیفه همه خدمتگزاران نظام
استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مدیون رشادتهای جوانان این مرز و بوم است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با مشی سلطه گری دم ساز نیست.(ادامه)
ورود اولین گروه از حجاج مازندرانی به استان
(ادامه)
مهندس بهزاد پورمحمد طوفان اخیر در مازندران و نکات قابل توجه(ديدگاه)
مهندس بهزاد پورمحمد(ادامه)
سيد رمضان شجاعي در مجلس هم رسانه اي شد
(ادامه)
500 میلیارد ريال برای تقویت زیرساخت های حمل و نقل مازندران
(ادامه)
قرار است مطالبات فرهنگيان بازنشسته به صورت نقدی به آنان  پرداخت می شود.درصورتی که وزارت آموزش وپرورش به تعهد خود نسبت به فرهنگیان بازنشته عمل نکند نمایندگان به وظیفه قانونی خود عمل خواهند کرد... سيد رمضان شجاعی، درکمیسیون امنیت ملی
قرار است مطالبات فرهنگيان بازنشسته به صورت نقدی به آنان پرداخت می شود.درصورتی که وزارت آموزش وپرورش به تعهد خود نسبت به فرهنگیان بازنشته عمل نکند نمایندگان به وظیفه قانونی خود عمل خواهند کرد...(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.