.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. ماجرای توئیت رسایی علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
اولین واکنش آمریکا به خبر آشتی با ایران !
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری به سوالاتی درباره مطرح شدن موضوع ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اظهارات رسمی ایران درباره باز بودن کانال‌های دیپلماتیک در زمینه احیای برجام پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
مردم با صندوق رای قهر نیستند اما انتظار کارآمدی بیشتر دارند/ اگر وضع اقتصادی رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد ....(خبر)
(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
نماینده جنبش حماس در بیروت گفت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهان توافق نباشند ما نیز به دفاع از ملت خود ادامه می‌دهیم. حماس: از شروط خود کوتاه نمی‌آییم
نماینده جنبش حماس در بیروت گفت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهان توافق نباشند ما نیز به دفاع از ملت خود ادامه می‌دهیم.(ادامه)
پایگاه اینترنتی هیل وابسته به کنگره آمریکا تأکید کرد: مقامات آمریکایی از درک این واقعیت که گروه‌های مورد حمایت ایران توازن قدرت را در منطقه تغییر داده‌اند، ناتوانند. هیل: حامیان غزه سوئز را بستند آمریکا هم کاری نتوانست بکند
پایگاه اینترنتی هیل وابسته به کنگره آمریکا تأکید کرد: مقامات آمریکایی از درک این واقعیت که گروه‌های مورد حمایت ایران توازن قدرت را در منطقه تغییر داده‌اند، ناتوانند.(ادامه)
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد. فوت یک نفر بر اثر صاعقه در گیلانغرب
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
تحلیل‌گر سیاسی مطرح کرد: منتخبی در مجلس دوازدهم را می شناسم که خودرویی که سوار می شود ارزشش ۲۲ میلیارد است. این فرد در مجلس دوازدهم رای آورده است. افشاگری درباره خودرو ۲۲ میلیاردی یک منتخب مجلس دوازدهم
تحلیل‌گر سیاسی مطرح کرد: منتخبی در مجلس دوازدهم را می شناسم که خودرویی که سوار می شود ارزشش ۲۲ میلیارد است. این فرد در مجلس دوازدهم رای آورده است.(ادامه)
آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی در سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی قابل تفکیک است. آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته
آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی در سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی قابل تفکیک است.(ادامه)
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است. خشم نتانیاهو از سفر بنی گانتز به آمریکا
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است.(ادامه)
معاون سیاسی وزارت خارجه طالبان گفت متعهد به پرداخت حق‌آبه ایران مطابق معاهده سال ۱۳۵۱ هستیم. طالبان: متعهد به حقابه ایران هستیم
معاون سیاسی وزارت خارجه طالبان گفت متعهد به پرداخت حق‌آبه ایران مطابق معاهده سال ۱۳۵۱ هستیم.(ادامه)
محمد جلالی، عضو جبهه پایداری در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با کسب آرای ۵.۴۹۳ از مجموع ۲۱ هزار و ۴۶۱ رأی ماخوذه، به مجلس شورای اسلامی راه یافت. یک عضو جبهه پایداری فقط با ۵ هزار رای به مجلس رفت
محمد جلالی، عضو جبهه پایداری در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با کسب آرای ۵.۴۹۳ از مجموع ۲۱ هزار و ۴۶۱ رأی ماخوذه، به مجلس شورای اسلامی راه یافت.(ادامه)
عقیل امامی * انتخابات شگفتی ساز؛ ایرانیان در کانون توجه جهانیان(يادداشت)
عقیل امامی *(ادامه)
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد. ادعای العربیه: حماس پاسخ نهایی خود را برای برقراری آتش‌بس تا ساعتی دیگر اعلام می‌کند
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد.(ادامه)
ابطحی دلیل رای ندادن خاتمی را لو داد +عکس
ابطحی در توئیتی به عدم شرکت سیدمحمد خاتمی در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری واکنش نشان داد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی زنگ پایان شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ به صدا درآمد که یک پدیده به سپهر سیاسی این حوزه انتخابیه معرفی شد . پرواز «سیمرغ» در آسمان مازندران / فرزند شهید کشوری به مرحله دوم انتخابات راه یافت + اسامی چهار راه یافته به مرحله دوم
شمال نیوز : در حالی زنگ پایان شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ به صدا درآمد که یک پدیده به سپهر سیاسی این حوزه انتخابیه معرفی شد .(ادامه)
تصاویر ۳ چهره اصلاح طلب به همراه همسرانشان، پای صندوق رأی
چهره های سرشناس سیاسی چون عبدالناصر همتی، محمدرضا عارف و محمود واعظی به همراه همسران خود پای صندوق های رای حضور یافتند.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
عروس و داماد نکایی در انتخابات شرکت کردند +فیلم
زوج جوان نکایی، نخستین روز زندگی مشترک خود را با انداختن آراء در صندوق انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آغاز کردند.(ادامه)
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید. انتخابات عمل صالح است مراقب باشید از دست نرود
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد؛ همه ضربه می‌خورند/ انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است / من احدی را متهم نمی‌کنم اما..(خبر)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.(ادامه)
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد. برای این «رأی» رنج دوران برده‌ایم
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد.(ادامه)
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد. بررسی گزینه های احتمالی ریاست مجلس دوازدهم
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات است ....(خبر)
(ادامه)
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ... ۳۰ ویژگی مهم یک داوطلب شایسته مجلس
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ...(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 714 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.544 seconds.