.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: در صورت مواجهه با هرگونه تهدید، حمله یا تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی که امنیت و منافع ملی کشورمان را به خطر اندازد، پاسخ قاطع خواهیم داد. در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی، پاسخ قاطع خواهیم داد
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: در صورت مواجهه با هرگونه تهدید، حمله یا تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی که امنیت و منافع ملی کشورمان را به خطر اندازد، پاسخ قاطع خواهیم داد.(ادامه)
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند! نمایندگان وزارت ارشاد: جای خالی مهران مدیری در تلویزیون احساس می‌شود
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند!(ادامه)
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران ... ۳ تن از مدیران بهداشت و درمان آمل برکنار شدند
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران ...(ادامه)
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است. ماجرای جا‌زدن یک ورزشکار بینا ایرانی به جای یک ورزشکار نابینا
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است.(ادامه)
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد. جزئیات اقدامات غیراخلاقی میلاد حاتمی در شبکه‌های قمار
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
فرزند اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو علیه مادرش به شدت انتقاد کرد. اعتراض اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو
فرزند اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو علیه مادرش به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F۵۶ پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت. طلا و نقره ۲ ورزشکار ایران پس گرفته شد
با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F۵۶ پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت.(ادامه)
سرمربی نوبهار ازبکستان به انتقادهای همتای ایرانی‌اش در نساجی از عملکرد داور در بازی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. سرمربی نوبهار خطاب به رحمتی: به جای انتقاد از داور دنبال اشتباهات خودت باش!
سرمربی نوبهار ازبکستان به انتقادهای همتای ایرانی‌اش در نساجی از عملکرد داور در بازی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.(ادامه)
آلبانی به کشتی‌گیران کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی ویزا نداد. آلبانی به کشتی‌گیران ایران ویزا نداد
آلبانی به کشتی‌گیران کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی ویزا نداد.(ادامه)
مشاور معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدل دهک‌بندی از ماه آینده به احتمال زیاد ارتقاء یافته و تغییر خواهد کرد. بروزرسانی دهک‌‌بندی‌ها با اطلاعات جدید/ چگونه به دهک‌بندی خود اعتراض کنیم؟
مشاور معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدل دهک‌بندی از ماه آینده به احتمال زیاد ارتقاء یافته و تغییر خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. نام‌نویسی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
شمال نیوز : داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.(ادامه)
انتخابات فدراسیون کشتی ابطال شد
با حکم اولیه دادگاه، انتخابات فدراسیون کشتی که تیرماه سال جاری برگزار شده بود، ابطال شد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد. رهبر انقلاب: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد / آمریکا سیاست هفته اخیر رژیم صهیونیستی را تنظیم می‌کند / بمباران‌ها باید فوراً متوقف شود(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.(ادامه)
این فرد حدود ۶۰ ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند. ماجرای خودسوزی یک شهروند مقابل استانداری مازندران چه بود؟
این فرد حدود ۶۰ ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند.(ادامه)
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد. بریدن سر کودک فلسطینی در آمریکا
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد.(ادامه)
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود. درگیری و چاقوکشی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران!
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
کمیته استیناف آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد. رای استیناف پرسپولیس صادر شد
کمیته استیناف آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.(ادامه)
فیفا با یک دقیقه سکوت در بازی‌های جام ملت‌های اروپا برای کشته‌شدگان اسرائیلی مخالفت کرد. سکوت یک دقیقه ای فیفا بخاطر مخالفت با کشته‌شدگان اسرائیل
فیفا با یک دقیقه سکوت در بازی‌های جام ملت‌های اروپا برای کشته‌شدگان اسرائیلی مخالفت کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص انتشار کلیپ بسیار کوتاه و تقطیع شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس در ایست و بازرسی سهل آباد توضیح داد توضیح پلیس در مورد ضرب و شتم در ایست و بازرسی
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص انتشار کلیپ بسیار کوتاه و تقطیع شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس در ایست و بازرسی سهل آباد توضیح داد(ادامه)
نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد، برخی داوطلبان نسبت به نتیجه خود معترض هستند می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعتراض خود را ثبت کنند. چگونه به نتیجه کنکور اعتراض کنیم؟
نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد، برخی داوطلبان نسبت به نتیجه خود معترض هستند می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعتراض خود را ثبت کنند.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش گفت:۵۸۰۰ مدرسه در ۲ سال گذشته در کشور ساخته شده است و روند افزیش فضای آموزشی ادامه دارد. اعتراض‌ ها به آیین نامه رتبه بندی در حال رسیدگی است
وزیر آموزش و پرورش گفت:۵۸۰۰ مدرسه در ۲ سال گذشته در کشور ساخته شده است و روند افزیش فضای آموزشی ادامه دارد.(ادامه)
تغییر رمز گوشی و سایر رفتار‌های شوهر باعث شده همسرش به او بدبین شود و برای طلاق راهی دادگاه شود. تغییر رمز گوشی زوج جوان را به دادگاه کشاند
تغییر رمز گوشی و سایر رفتار‌های شوهر باعث شده همسرش به او بدبین شود و برای طلاق راهی دادگاه شود.(ادامه)
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال الاتحاد عربستان حاضر نشدند دیدار برابر سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کنند و بعد از گذشت دقایقی ورزشگاه را ترک کردند. الاتحاد ورزشگاه نقش جهان را ترک کرد/ جوسازی عربستانی‌ها شروع شد
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال الاتحاد عربستان حاضر نشدند دیدار برابر سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کنند و بعد از گذشت دقایقی ورزشگاه را ترک کردند.(ادامه)
معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وضعیت امنیتی این رژیم تا پیش از این هیچ گاه به این بدی نبوده است. هشدار مقام صهیونیستی نسبت به وضعیت امنیتی این رژیم
معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وضعیت امنیتی این رژیم تا پیش از این هیچ گاه به این بدی نبوده است.(ادامه)
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود. حاجی دلیگانی: دولت باید قانون مالیات هنرمندان و بازیگران را اجرایی کند
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
مرد جوانی ۲۴ ساعت پس از قتل همسرش؛ با کرایه خودرو دربستی در حالی که جسد همسرش داخل یک ساک همراهش بود از مشهد به تهران آمد و خود را به پلیس معرفی کرد. سفر ۹۰۰ کیلومتری با جسد همسر
مرد جوانی ۲۴ ساعت پس از قتل همسرش؛ با کرایه خودرو دربستی در حالی که جسد همسرش داخل یک ساک همراهش بود از مشهد به تهران آمد و خود را به پلیس معرفی کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 305 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.