.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قابلیت مقابله با انواع خاص موشک‌های هایپرسونیک را داریم/ سامانه باور ۳۷۳ پاسخگوی تهدیدات فضایی است/ امکانات ویژه‌ای برای مقابله با موشک‌های بالستیک داریم/ با دفاع لیزری بعضی از تهدیدات را ناکام می‌گذاریم ....(خبر)
(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
سرهنگ پیمان کرمی رییس پلیس راه البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج، آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران به دلیل ترافیک سنگین خبر داد. ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
سرهنگ پیمان کرمی رییس پلیس راه البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج، آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران به دلیل ترافیک سنگین خبر داد.(ادامه)
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند. نقش ایلان ماسک در جنگ اوکراین فاش شد!
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند.(ادامه)
سازمان ملل متحد از تبادل سفرا میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی و عادی شدن روابط میان تهران و ریاض استقبال کرد. استقبال سازمان ملل از عادی شدن روابط میان ایران و عربستان
سازمان ملل متحد از تبادل سفرا میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی و عادی شدن روابط میان تهران و ریاض استقبال کرد.(ادامه)

رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در آزادراه‌های تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند ترافیک فوق سنگین در آزادراه تهران - شمال
رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در آزادراه‌های تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند(ادامه)
یک استاد دانشگاه پیش‌بینی کرده است اگر دونالد ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، پیمان ناتو از هم می پاشد. ناتو ممکن است تا سال ۲۰۲۵ سقوط کند
یک استاد دانشگاه پیش‌بینی کرده است اگر دونالد ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، پیمان ناتو از هم می پاشد.(ادامه)
دولت چین به اقدام آمریکا در ارسال یک بسته کمکی نظامی جدید به تایوان واکنش نشان داد و گفت واشنگتن از خط قرمزها عبور کرده است. چین: آمریکا از خط قرمزها عبور کرده و این تبعات مرگباری خواهد داشت
دولت چین به اقدام آمریکا در ارسال یک بسته کمکی نظامی جدید به تایوان واکنش نشان داد و گفت واشنگتن از خط قرمزها عبور کرده است.(ادامه)
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است. استقلالی‌ها باید ۵ میلیارد تومان به وکیل این بازیکن جریمه بدهند!
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است.(ادامه)
خاندوزی با بیان اینکه فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی و نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال شده گفت: در مجموع برای ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است. خبر خوش وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت
خاندوزی با بیان اینکه فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی و نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال شده گفت: در مجموع برای ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است.(ادامه)
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد. اخاذی از مرد خانواده‌دار با تصاویر زننده!
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد.(ادامه)
وزارت خارجه فرانسه جمعه شب در واکنش به تعیین ضرب الاجل ۴۸ ساعته برای خروج سفیر این کشور از سوی کودتاچیان نیجر، اعلام کرد که آنها صلاحیت چنین درخواستی را ندارند. واکنش فرانسه به ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته نیجر
وزارت خارجه فرانسه جمعه شب در واکنش به تعیین ضرب الاجل ۴۸ ساعته برای خروج سفیر این کشور از سوی کودتاچیان نیجر، اعلام کرد که آنها صلاحیت چنین درخواستی را ندارند.(ادامه)
سرگیجه برای افراد بسیاری علامتی نه چندان جدی است، اما این شرایط می تواند به تجربه یک حمله قلبی اشاره داشته باشد. باور نمی کنید این علائم ساده هشدار دهنده حمله قلبی است
سرگیجه برای افراد بسیاری علامتی نه چندان جدی است، اما این شرایط می تواند به تجربه یک حمله قلبی اشاره داشته باشد.(ادامه)
بهزاد نبوی : بسیاری از این سیاستمداران وقتی در قدرت نیستند، جامعه را دارای مشکلات فراوانی می‌بینند، اما به محض آنکه خودشان در راس کار قرار گرفتند و کمی از زمان مسئولیتشان سپری شد، ناگهان همه چیز به چشمشان گل و بلبل می‌آید. اعتراف جالب پیر اصلاح طلبان؛ سیاستمداران لوچ که چشم‌هایشان تابه‌تا می‌بیند!
بهزاد نبوی : بسیاری از این سیاستمداران وقتی در قدرت نیستند، جامعه را دارای مشکلات فراوانی می‌بینند، اما به محض آنکه خودشان در راس کار قرار گرفتند و کمی از زمان مسئولیتشان سپری شد، ناگهان همه چیز به چشمشان گل و بلبل می‌آید.(ادامه)
بامداد امروز دو زلزله ۴/۹ و ۵/۵ ریشتری، جمهوری آذربایجان، استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل را لرزاند. زلزله جمهوری آذربایجان در اردبیل احساس شد
بامداد امروز دو زلزله ۴/۹ و ۵/۵ ریشتری، جمهوری آذربایجان، استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل را لرزاند.(ادامه)
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب در این کمیسیون و ارسال آن به شورای نگهبان خبر داد. لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال شد
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب در این کمیسیون و ارسال آن به شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: پاوربانک یکی از اقلامی است که امسال دولت عراق اعلام کرده که زائران اربعین در سفر‌های هوایی به این کشور نباید همراه خود داشته باشند ممنوعیت جدید عراق برای زائران اربعین: «پاوربانک» به فرودگاه نیاورید
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: پاوربانک یکی از اقلامی است که امسال دولت عراق اعلام کرده که زائران اربعین در سفر‌های هوایی به این کشور نباید همراه خود داشته باشند(ادامه)
کمیسر اکوواس در امور سیاسی در تازه‌ترین موضع این سازمان درباره جدول زمانی دخالت نظامی احتمالی در نیجر برای بازگرداندن «بازوم» به قدرت گفت: امروز موعد مداخله نظامی ضد نیجر تعیین شد. موعد دقیق حمله نظامی به نیجر مشخص شد
کمیسر اکوواس در امور سیاسی در تازه‌ترین موضع این سازمان درباره جدول زمانی دخالت نظامی احتمالی در نیجر برای بازگرداندن «بازوم» به قدرت گفت: امروز موعد مداخله نظامی ضد نیجر تعیین شد.(ادامه)
با نزدیک شدن به شهریور و آغاز سفرهای تابستانی، بسیاری از خانواده، گروه ها و دوستان راهی شمال کشور می شوند. اقامت و کمپ زدن در جنگل ها و کوه های گیلان و مازندران می تواند سبب آرامش خاطر مسافران شود اما نباید از خاطر خطرناک ترین مارهای شمال/ در کدام شهر گیلان و مازندران احتمال مارگزیدگی بیشتر است؟/ مارهای سمی این ویژگی های ظاهری را دارند
با نزدیک شدن به شهریور و آغاز سفرهای تابستانی، بسیاری از خانواده، گروه ها و دوستان راهی شمال کشور می شوند. اقامت و کمپ زدن در جنگل ها و کوه های گیلان و مازندران می تواند سبب آرامش خاطر مسافران شود اما نباید از خاطر(ادامه)
کره شمالی اعلام کرد سرباز ارتش آمریکا که ماه ژوئیه وارد کره شمالی شد، اعتراف کرد به صورت غیرقانونی این کار را انجام داده است. سرباز فراری آمریکایی به دنبال پناهندگی در کره شمالی
کره شمالی اعلام کرد سرباز ارتش آمریکا که ماه ژوئیه وارد کره شمالی شد، اعتراف کرد به صورت غیرقانونی این کار را انجام داده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق خشن عابربانک در ساری خبر داد. دستگیری سارق خشن کارت‌های عابربانک در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق خشن عابربانک در ساری خبر داد.(ادامه)
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند. چطور تشخیص دهیم به غلظت خون مبتلا هستیم یا نه؟
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از بازداشت شبکه گسترده خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو خبر داد. بازداشت شبکه گسترده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از بازداشت شبکه گسترده خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو خبر داد.(ادامه)
اسامی و عکس زندانی‌هایی که ۶ میلیارد دلار برای آمریکا آب خوردند!
یورونیوز از توافق ایران و امریکا، کارشکنی کره‌ای‌ها و آینده مذاکرات تهران-واشنگتن روایت متفاوت و همراه با جزئیاتی منتشر کرده است.(ادامه)
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگارهای الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند. بلای عجیبی که سیگار‌های الکترونیک سر شما می‌آورد!
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگارهای الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند.(ادامه)
رانش زمین در منطقه حصار کرج
شهردار کرج گفت: حادثه رانش زمین در محدوده‌ای از اراضی موسوم به تپه الله اکبر منطقه حصار، تلفات جانی نداشته است.(ادامه)
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای احمدی نژاد کجاست ؟ دیدار های مخفیانه هفتگی با این دو نفر
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای(ادامه)
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد.

حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش به دلیل ایستادگی در مقابل متقلبین کنکور
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد. (ادامه)
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند. هشدار پلیس فتا به زائران اربعین/مراقب کلاهبرداران سایبری باشید
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 194 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.