.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بهداد سلیمی:جلود جلاد سرم را برید و مدالم را دزدید
(ادامه)
اینگونه دچار سکته مغزی نمی شوید!
(ادامه)
آیا زرده تخم مرغ برای شما خوب است؟
تخم مرغ، یک منبع عالی و ارزان پروتئین و مواد مغذی گوناگون محسوب می شود و از طرفی دیگر هم، خیلی ها اعتقاد دارند زرده تخم مرغ می تواند ریسک بیماری قلبی را افزایش دهد. بنابراین تخم مرغ برای سلامتی خوب است یا بد؟ (ادامه)
شمال نیوز : وزير خارجه بروندي و هيات همراه ملاقات با دكتر عمادي را از آن جهت كه يك فرد صاحب به علم و دانش تخصصي برجسته جهاني به همراه سوابق خدمات انساني را به كشورش دعوت مي نمايد بسيار مهم و .... ضیافت شام وزير خارجه بروندي برای پزشک بدون مرز مازنی
شمال نیوز : وزير خارجه بروندي و هيات همراه ملاقات با دكتر عمادي را از آن جهت كه يك فرد صاحب به علم و دانش تخصصي برجسته جهاني به همراه سوابق خدمات انساني را به كشورش دعوت مي نمايد بسيار مهم و ....(ادامه)
چه بلایی بر سر این تیم آمده است؟
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در دوره گذشته المپیک با کسب سه مدال طلا تاریخ‌ساز شده بود چهار سال بعد هر سه مرد طلایی‌اش را ناکام دید تا کابوس محمد بنا کامل شود و مردانش به طلا نرسند.(ادامه)
روز بازگشت، اشک و بوسه بر خاک وطن(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: بهداد سلیمی نتوانست برای دومین مرتبه قهرمان المپیک شود و عنوان قوی ترین مرد المپیک را به دست آورد. او سه بار وزنه 245 کیلوگرم را انداخت و ناباورانه حذف شد. حذف ناباورانه هرکول مازندرانی/ ناداوری طلا را از بهداد گرفت /واکنش تند همسر سلیمی
شمال نیوز: بهداد سلیمی نتوانست برای دومین مرتبه قهرمان المپیک شود و عنوان قوی ترین مرد المپیک را به دست آورد. او سه بار وزنه 245 کیلوگرم را انداخت و ناباورانه حذف شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی به مشکلاتی که انبوه‌سازان با شرکت توزیع برق استان در زمینه تامین زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: به دلیل بدهی دولت به پیمانکاران برای پروژه 20 واحدی باید دو سال در نوبت دریافت کنتور باشیم و مسؤولان شرکت توزیع برق به صراحت اعلام می‌‏کنند که از عهده آنها خارج است..... برای دریافت کنتور برق باید دو سال منتظر بمانیم !
شمال نیوز : وی به مشکلاتی که انبوه‌سازان با شرکت توزیع برق استان در زمینه تامین زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: به دلیل بدهی دولت به پیمانکاران برای پروژه 20 واحدی باید دو سال در نوبت دریافت کنتور باشیم و مسؤولان شرکت توزیع برق به صراحت اعلام می‌‏کنند که از عهده آنها خارج است.....(ادامه)
آقای وزیر ورزش! لطفا استعفا دهید
حمید سوریان و اسطوره هایی مثل او باید فرو بریزند؛ تنها به این دلیل که دستگاه حمید سوریان سازی ما خراب است. ستاره ها در اوج نمی توانند خداحافظی کنند چون جانشینانی بهتر از خود ندارند.(ادامه)
عکس الناز شاکردوست در شمال ایران
عکس الناز شاکردوست در شمال ایران(ادامه)
وجود برنج تایلندی و مرکبات مصری در بازار مازندران
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: تولیدات مرکبات و لبنیات استان از بهترین‌های جهان بوده، ولی این سؤال است چرا برنج تایلندی و یا مرکبات مصری در بازار مازندران وجود دارد.(ادامه)
رئیس برزیلی سابق فیفا درگذشت
رئیس سابق فدراسیون جهانی فوتبال امروز در سن ۱۰۰ سالگی درگذشت.(ادامه)
با ازدواج دانشجویی مخالفم | ازدواج باید دبیرستانی باشد
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، گفت: در مسئله ازدواج باید عجله کرد و دختر و پسر باید ازدواج کنند. البته من با ازدواج دانشجویی مخالفم، بلکه ازدواج باید دبیرستانی باشد. (ادامه)
خوشگذرانی بازیگران زن ایرانی در ونیز+ عکس
خوشگذرانی بازیگران زن ایرانی در ونیز(ادامه)
عکس/ پول‌های عجیب چینی
پول هاى شبيه به چاقو كه در چين بين سالهاى 770 تا 220 قبل ميلاد رايج بود.(ادامه)
مراقبت از پوست در گرما
عرق می‌تواند مسائلی همچون سوزش پوست را ایجاد کند، پس مبارزه با عرق در ماه‌های گرم نیز باید جزو اولویت‌های شما باشد. شستشوی مداوم، می‌تواند از تجمع عرق بر روی پوست که باعث سوختگی می‌شود پیشگیری کند، علاوه بر این می‌توانید از یک پاک کننده‌ی ملایم که نه خشک می‌شود و نه پوست را اذیت می‌کند نیز استفاده کنید.(ادامه)
برداشت برنج از شالیزارهای مازندران(خبر)
(ادامه)
دولت به توقف هیچ نشریه ای نمی اندیشد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: به توقیف هیچ نشریه‌ای نمی‌اندیشیم و به اصلاح فکر می کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: مرحله خاک‌برداری زائرسرا با هزینه‌ای حدود 70 میلیون تومان به پایان رسید و این پروژه باید حداکثر تا سه سال آینده به سرانجام برسد.
ساخت زائرسرای مازنی‌ها در مشهد مقدس آغاز شد
شمال نیوز: مرحله خاک‌برداری زائرسرا با هزینه‌ای حدود 70 میلیون تومان به پایان رسید و این پروژه باید حداکثر تا سه سال آینده به سرانجام برسد. (ادامه)
افزایش مصرف برق در غرب مازندران
میزان مصرف برق دو روز گذشته در غرب مازندران 20درصد افزایش‌یافت.(ادامه)
آزادگان ذخایر ارزشمند انقلاب هستند
نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران بر لزوم استفاده از ظرفیت آزادگان برای تبیین اهداف دفاع مقدس خبر داد.(ادامه)
قبل از حمام این قرص‌ها را نخورید!
یک داروساز گفت: مصرف قرص ژلوفن در بیماران قلبی و عروقی می تواند ریسک افزایش حملات قلبی را بالا ببرد. مصرف دراز مدت قرص ژلوفن و این دسته از داروها با دُز بالا می تواند منجر به خونریزی معده و زخم های گوارشی شود.(ادامه)
رودخانه‌های بابلسر آلوده‌اند
رئیس اداره محیط زیست بابلسر گفت:آلودگی رودخانه‌های بابلسر از معضلات جدی این شهرستان است.(ادامه)
شمال نیوز : دهمین روز بازی‌های المپیک 2016 ریو برای ایران بدون کسب مدال به پایان رسید و تیم ملی والیبال هم مقابل روسیه شکست خورد..... جدول توزیع مدال المپیک ریو تا امروز 26 مرداد+ جدول
شمال نیوز : دهمین روز بازی‌های المپیک 2016 ریو برای ایران بدون کسب مدال به پایان رسید و تیم ملی والیبال هم مقابل روسیه شکست خورد.....(ادامه)
ممنوعیت شنا در سواحل مازندران
با تقویت جریانات شمالی و استقرار سامانه ای ناپایدار دیروز و امروز در این استان؛ دریا مواج شود(ادامه)
همسر بازیگر مشهور سینما زندانی شد
دادستان تهران از صدور قرار وثیقه 29 میلیارد تومانی از بازداشت متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر خبر داد. (ادامه)
نجات نوجوان همدانی از مرگ حتمی در تنکابن
امدادگران جمعیت هلال احمر ؛ نوجوان همدانی را از مرگ حتمی نجات دادند.(ادامه)
شهروند ساری میزبان یاسین پیشرو قم است
تیم فوتسال شهروند ساری در یک بازی خانگی میزبان تیم یاسین پیشرو قم است.(ادامه)
پیش‌بینی هوای گرم و شرجی تا پایان هفته در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جو پایداری بر آسمان مازندران حاکم بوده و هوای استان عمدتاً به‌صورت صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
نجات جان 9 غریق
ناجیان غریق مستقر در آب های ساحلی مازندران 9 نفر را از مرگ حتمی نجات دادند .(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.