.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامه علی لاریجانی به مردم قم
(ادامه)
شمال نیوز: جلسات شوراي اسلامي شهر رشت به دليل از حدنصاب افتادن كه ناشي از دستگيري‌هاي اخير تعدادي از اعضاي اين شورا مي‌باشد تا اطلاع ثانوي برگزار نخواهد شد. بازداشت پنجمین عضو شورای شهر رشت و لغو جلسات شورا
شمال نیوز: جلسات شوراي اسلامي شهر رشت به دليل از حدنصاب افتادن كه ناشي از دستگيري‌هاي اخير تعدادي از اعضاي اين شورا مي‌باشد تا اطلاع ثانوي برگزار نخواهد شد.(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
معترضان، جاده آمل به بابل را مسدود کردند
(ادامه)
شمال نیوز: این عضو شورا که یکی از مجیزگویان و افراطیون در دفاع از عملکرد شهردار جوان ساری در جلسات معروف است،با بیان اینکه خواسته 95 درصد از مردم شهر ساری برکناری شهردار سابق بوده است،گفت: شهرداری که کارایی در مدیریت شهری نداشت برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاده شد. مجیز گویی برای شهردار فعلی و هتاکی به شهردار سابق
شمال نیوز: این عضو شورا که یکی از مجیزگویان و افراطیون در دفاع از عملکرد شهردار جوان ساری در جلسات معروف است،با بیان اینکه خواسته 95 درصد از مردم شهر ساری برکناری شهردار سابق بوده است،گفت: شهرداری که کارایی در مدیریت شهری نداشت برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاده شد.(ادامه)
شمال نیوز: ما در سطح كلان شاهدحركتي خلاف شرع از مسئول رده بالايي هستيم كه در مورد آن پافشاري هم مي شود و هنوز هم توجيه مي كنند،در حالي كه كار خلاف شرعي انجام شده است. مسئولان به دهان زيپ زده و حرفي نمي زنند!
شمال نیوز: ما در سطح كلان شاهدحركتي خلاف شرع از مسئول رده بالايي هستيم كه در مورد آن پافشاري هم مي شود و هنوز هم توجيه مي كنند،در حالي كه كار خلاف شرعي انجام شده است.(ادامه)
ندیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق شد
(ادامه)
شمال نیوز: این هواپیمای بدون سرنشین، سریع‌السیر و جستجوگر است و می‌تواند با سرعت 210 کیلومتر در ساعت پرواز کند و عملیات جستجو را انجام دهد و موتور آن در پشت ... پرواز موفقیت آمیز پهپاد فرید در فضای مازندران
شمال نیوز: این هواپیمای بدون سرنشین، سریع‌السیر و جستجوگر است و می‌تواند با سرعت 210 کیلومتر در ساعت پرواز کند و عملیات جستجو را انجام دهد و موتور آن در پشت ...(ادامه)
وزیران هاشمی در ستاد انتخاباتی روحانی
همچنین قرار است در جلسه امروز روسای کمیته های مختلف ستاد انتخاباتی حسن روحانی انتخاب شوند. با این احتساب باید رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عنوان یکی از کاندیداهای قطعی انتخابات ریاست جمهوری آینده دانست.(ادامه)
كوبیده با گوشت الاغ سرقتی!
(ادامه)
استقلال با شکست العین صدرنشین شد
(ادامه)
شمال کشور 10درجه سردتر می‌شود
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا کاهش 10 درجه ای دما در شمال کشور رخ می دهد گفت: از جمعه تا یکشنبه جوی آرام در اغلب نقاط کشور حاکم است. (ادامه)
پاسخ مشایی به انتقادات شورای نگهبان و قوه قضائیه
مشاور رییس‌جمهور و رییس جنبش عدم تعهد، شخصیت محمود احمدی‌نژاد را پر از نقاط مثبت دانست و تاکید کرد که سخن گفتن از نقاط منفی وی کار آسانی نیست.(ادامه)
اولین واکنش احمدی نژاد به عکسش با مادر چاوز
(ادامه)
تغییر تصویر‌ حاشیه‌ساز احمدی‌نژاد+عکس
(ادامه)
خط تولید خودروسازان بزرگ در مسیر تعطیلی
(ادامه)
محجوب: هاشمي و خاتمي گفتند نمي آيند
(ادامه)
نورزاد رسماً فرماندار بهشهر شد
(ادامه)
هر نماینده می‌تواند ۵ کارمند داشته باشد!
(ادامه)
تذکر کتبی 56 نماینده به 3 وزیر
(ادامه)
کاندیداتوری حسن روحانی قطعی شد
(ادامه)
اظهارات رئیس پیام‌ نور درباره تحصیل‌ مشایی
(ادامه)
موسوی وکروبی را عمله آمریکا می‌دانم
(ادامه)
قیمت امروز ارز، طلا و سکه در بازار امروز
(ادامه)
بهره برداری بزرگترین پارک موزه دفاع مقدس کشور در ساری
(ادامه)
ابراهيمي: سیمرغ نماد شهرهای مازندران
(ادامه)
سورپرایز شبکه 3 برای تحویل سال
(ادامه)
انتصابات فامیلی جاسبی در دانشگاه آزاد
(ادامه)
رئیس کمیسیون تلفیق انتخاب شد
(ادامه)
الهام: کاندیداتوریم را تایید نمی‌کنم
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.