.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راهپيمايي حاميان حجاب برتر در فومن
(ادامه)
حاشيه هاي روز جهاني قدس در مازندران
(ادامه)
مهدی علیپور رضاخان باني جوك‌سازي عليه شماليها (گزارش)
مهدی علیپور(ادامه)
هر سياستمداري كه به دنبال تسليحات هسته‌اي باشد از نظر سياسي دچار عقب ماندگي ذهني است. پس از اين اظهارات احمدي نژاد حاضران در اين نشست كف زدند و اظهارات رييس جمهور را تاييد كردند. متن سخنراني احمدي‌نژاد در جمع دانشگاهيان دانشگاه كلمبيا بهمراه جلسه پرسش و پاسخ
هر سياستمداري كه به دنبال تسليحات هسته‌اي باشد از نظر سياسي دچار عقب ماندگي ذهني است. پس از اين اظهارات احمدي نژاد حاضران در اين نشست كف زدند و اظهارات رييس جمهور را تاييد كردند. (ادامه)
متلاشي شدن 14 باند فساد وفحشا در قائمشهر
(ادامه)
لباس ترکمن برای حداد عادل
(ادامه)
اجرای طرح رحمت در 16 شهر مازندران
مشاور امور زنان و خانواده استانداری مازندران گفت : طرح حجاب همزمان با 30 استان کشور در 16 شهرستان مازندران به اجرا در آمد.(ادامه)
در هفته گذشته دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري يك جلسه براي بررسي مسائل صنفي گذاشتند كه در اين جلسه رئيس دانشگاه مازندران و مسئولان مجتمع ... خبرهاي شنیدنی از دانشگاه مازندران
در هفته گذشته دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري يك جلسه براي بررسي مسائل صنفي گذاشتند كه در اين جلسه رئيس دانشگاه مازندران و مسئولان مجتمع ...(ادامه)
آغاز بکار ستاد تسهيلات گردشگري مازندران
سازمان ميراث فرهنگي،گردشگري و صنايع دستي مازندران از تشكيل و آغاز فعاليت ستاد تسهيلات گردشگري و توسعه سفرهاي مازندران درقالب شش كميته خبر داد.(ادامه)
براي نخستين بار در كشور طرح حجاب در سواحل مازندران اجرایی میشود.اين طرح با هدف تأمين امنيت و آسايش مسافران و ايجاد محيط سالم براي گردشگران با تأكيد بر حفظ ... طرح حجاب در سواحل مازندران
براي نخستين بار در كشور طرح حجاب در سواحل مازندران اجرایی میشود.اين طرح با هدف تأمين امنيت و آسايش مسافران و ايجاد محيط سالم براي گردشگران با تأكيد بر حفظ ...(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر توضيحي بر مسئله عدالت و اهليت (مقاله آقاي زارع در مورد ورزش)(يادداشت)
دکتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
توصيه‌هاي پليس راه‌آهن كشور به خانواده‌ها و مسافران قطار(يادداشت)
(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
بى حجابىريشه بسيارى از طلاقها در خانواده ها
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اين كه حجاب زندگى طيبه است و انقلاب اسلامى براى گسترش فرهنگ حجاب تلاشهاى زيادى را انجام داده است گفت : ريشه بسيارى از طلاقها در خانواده ها ازبى حجابى نشات مى گيرد .(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ... اشك خشكيده مادر شهيد و رقص آواز در ستاد انتخاباتي كانديداي مدعي حفظ ارزشها
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ...(ادامه)
ابراز تاسف نماينده ساري از تغييردرمديريت راه و ترابري مازندران
نماينده ساري درمجلس شوراي اسلامي ورييس مجمع نمايندگان مازندران از تغيير در مديريت سازمان راه وترابري استان انتقاد كرد و گفت: در جواب مردم نسبت به چرايي جابجايي اين مديركل فقط مي‌توانم بگويم، متاسفم.(ادامه)
مراسم روز ملي دختران در گرگان
فرماندار گرگان با اشاره به روز ملي دختران گفت: اين قشر با الگوگيري از شخصيت بانوي گرامي حضرت معصومه (س) در زندگي مي‌توانند مادران موفقي در آينده براي تربيت نسلي متعهد و پويا در جامعه باشند.(ادامه)
بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش ... افزایش40 درصدی آمار طلاق در مازندران
بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش ...(ادامه)
محمد تیموری بی توجهی مسئولان نسبت به ناهنجاریهای مجالس عروسی و عدم نظارت اماکن(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
کشف 5 هزار ليتر مشروبات الكلي در استان گيلان
معاون اطلاعات پليس گيلان از كشف 4 هزار و 979 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز و 6 هزار و 152 حلقه سي.‌دي مبتذل در مرداد‌ماه سال جاري در گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جواد حسيني افزود: در مرداد امسال، 193 نفر از عاملان و توزيع‌كنندگان اقلام منكراتي شناسايي و دستگير شده و از (ادامه)
طرح‌ آموزش‌ جوانان‌ قبل‌ از ازدواج
(ادامه)
شاعري: عفاف با تو سعه مغايرتي ندارد
(ادامه)
گردهمايي ائمه‌جمعه 10استان درمحموداباد
(ادامه)
دغدغه هاي مشترك دولت هاي ايران(ديدگاه)
جعفرخاندوزي(ادامه)
امر‌به‌معروف و نهي‌ازمنکر در جامعه امروز(گزارش)
 دکتر سيد عباس نبوى(ادامه)
سالاد قهرماني با سس مارتينتي!
شايد وقتي ديويد موسل بز قهرمان المپيك سيدني در سنگين وزن كه حالا سرمربي تيم ملي روسيه را يدك مي‌كشد، كمكش را غرق بوسه مي‌كرد و پيروزمندانه لبخند فاتحانه نسبت به شكست ايران در كشتي‌هاي نفر به نفر به تماشاگران مغموم سالن سيد رسول حسيني ميزد هيچگاه فكرش را نمي‌كرد كه اين شادي‌ها دقايقي (ادامه)
انگيزه هاي توهين به ساحت مقدس پيامبراسلام(بخوانيد)
دکتر غلامعلي رنجبر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.