.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فراخوان همایش قدردانی از چهره های ماندگار سوادکوه
(ادامه)
درگذشت شاعر پيشكسوت ساروي
(ادامه)
از شما به عنوان ریاست محترم جمهوری تقاضا داریم تا با بررسی دقیق بر عملکرد چند ساله و درخواست های مکتوب مرحله اول سفر ارزشمند شما به استان مازندران، پتانسیل توانمند و یگانه ی سرزمین علویان را به فعلیت شایسته ... آقای رئیس جمهورمیراث فرهنگی مازندران رانجات دهید
از شما به عنوان ریاست محترم جمهوری تقاضا داریم تا با بررسی دقیق بر عملکرد چند ساله و درخواست های مکتوب مرحله اول سفر ارزشمند شما به استان مازندران، پتانسیل توانمند و یگانه ی سرزمین علویان را به فعلیت شایسته ...(ادامه)
اسامی 18 چهره‌ ماندگار ایران
(ادامه)
بيانيه حزب اعتدال و توسعه بمناسبت 13 آبان
(ادامه)
به بهانه سالروز استقرار اولين حكومت اسلامي در ايران كه طي آن علويان در مازندران ، به حاكميت رسيده بودند ، 14 آبان را «روز ملي مازندران» نامگذاري كردند تا پيكان توجه ملي به مازندران رويكرد داشته باشد ... 14 آبان روز ملّي مازندران و هديه نمايندگان به اهالي ديار سبز !
به بهانه سالروز استقرار اولين حكومت اسلامي در ايران كه طي آن علويان در مازندران ، به حاكميت رسيده بودند ، 14 آبان را «روز ملي مازندران» نامگذاري كردند تا پيكان توجه ملي به مازندران رويكرد داشته باشد ...(ادامه)
سخنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
يادوارده 81 شهيد جويبار با سخنرانی مرتضی قربانی
(ادامه)
رئيس‌جمهور : گيلان ذخيره پايان‌ناپذير فرهنگ، ادب و معنويت ايران
(ادامه)
24مهر روز چهانی اعصای سفید
(ادامه)
مرتضي رضاييان فيروزآبادي داستان شيخ مرتضي انصاري و 100 ميليون نمايندگان مجلس(ديدگاه)
مرتضي رضاييان فيروزآبادي (ادامه)
حكايت دريافت 100ميليون توماني نمايندگان مجلس
(ادامه)
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که وجه تمایز چهارمین سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سفرهای گذشته چه بوده است و دستاوردهای آن چیست گفت... مشروح سخنان کامل رئیس جمهور با مردم
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که وجه تمایز چهارمین سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سفرهای گذشته چه بوده است و دستاوردهای آن چیست گفت...(ادامه)
براي استان مازندران كه با داشتن لشكري خط شكن و فرماندهاني باهوش و بازكاوت كه در دوران دفاع مقدس جزو اولين ها بودند جاي بسي تاسف است كه در برگزاري كنگره بزرگداشت مردان مرد ديروز آخرين باشد و جوانان تشنه و جوياي اسوه و الگوي آن حتي فرماندهان عالي و معروف استان خودشان دفاع مقدس و تداوم غفلتها
براي استان مازندران كه با داشتن لشكري خط شكن و فرماندهاني باهوش و بازكاوت كه در دوران دفاع مقدس جزو اولين ها بودند جاي بسي تاسف است كه در برگزاري كنگره بزرگداشت مردان مرد ديروز آخرين باشد و جوانان تشنه و جوياي اسوه و الگوي آن حتي فرماندهان عالي و معروف استان خودشان(ادامه)
برگزاری نوزدهمین سالگرد شهید دوامی در ساری
(ادامه)
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است. آبشخور تخريب كردان از كجاست ؟
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است.(ادامه)
نقش‌آفريني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بايد در كوچه و خيابان و مراكز عمومي و خصوصي ببينيم ، اين وزارتخانه‌ حتي در مجامع خاصي ظهور و بروزي ندارد. ظاهرا تنها براي دادن برخي مجوزها و نظارت‌ها فعلا ادامه كار مي‌دهد و اثر فاخر هنري در بخش‌هاي مختلف از آن كمتر ديده شده است... انتقاد شجاعی از عملكرد وزارت فرهنگ و ارشاد
نقش‌آفريني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بايد در كوچه و خيابان و مراكز عمومي و خصوصي ببينيم ، اين وزارتخانه‌ حتي در مجامع خاصي ظهور و بروزي ندارد. ظاهرا تنها براي دادن برخي مجوزها و نظارت‌ها فعلا ادامه كار مي‌دهد و اثر فاخر هنري در بخش‌هاي مختلف از آن كمتر ديده شده است...(ادامه)
برگزاري دومين جشنواره شعر دفاع مقدس در گرگان
(ادامه)
مسولیت ما و فرزندان شایسته استان
سید کریم هاشمی سنگتراشانی (ادامه)
تلاش فراكسيون نمایندگان شمالی و رأي اعتماد دو وزير مازندرانی
(ادامه)
دومین همایش سارویهای مقیم پایتخت برگزار شد
(ادامه)
زندگينامه و سوابق علمي و اجرايي دكتر كردان
(ادامه)
الناز پاك‌نيا فوتبال مازندران در آفسايد (يادداشت)
الناز پاك‌نيا (ادامه)
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز يكشنبه
(ادامه)
ملت همواره در آیین ها و مناسبت ها یارای دولت بوده بنابراین باید دولت نیز برای تامین رفاه جامعه چاره اندیشی کند. اصل نظارت و جدی گرفتن بر کارکردهای دولت از سوی نمایندگان و ضرورت صفت ماندگار ... دولت باید برای کاهش تورم چاره اندیشی کند
ملت همواره در آیین ها و مناسبت ها یارای دولت بوده بنابراین باید دولت نیز برای تامین رفاه جامعه چاره اندیشی کند. اصل نظارت و جدی گرفتن بر کارکردهای دولت از سوی نمایندگان و ضرورت صفت ماندگار ...(ادامه)
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است... نمایندگان مجلس پاک وارد میدان شوند و پاک بمانند
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است...(ادامه)
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد... مقيمي آغازگر اولین نطق مجلس هشتم
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد...(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
مسئولیت نظارتی مجلس هرگز نباید به دست اهمال سپرده شود،‌ اما هرگز هم نباید نظارت مجلس به معنای رقابت با دولت و نشنیدن نیازها و ضرورتها و تنگناهای آن شمرده شود. 6 توصیه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس هشتم
مسئولیت نظارتی مجلس هرگز نباید به دست اهمال سپرده شود،‌ اما هرگز هم نباید نظارت مجلس به معنای رقابت با دولت و نشنیدن نیازها و ضرورتها و تنگناهای آن شمرده شود.(ادامه)
به کجا چنین شتابان؟!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.