.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتصاب جدید مشایی در سازمان میراث فرهنگی!
(ادامه)
طنز/هشت دلیل ناکامی ایران در المپیک پکن
(ادامه)
یشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود...
ناطق نوری:مشایی حرف بی‌ربطی زده است
یشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود... (ادامه)
استعفا یا برکناری مشایی منتفی‌ است
(ادامه)
جمع آوری امضا برای ابقای رحیم مشایی
(ادامه)
سید مهدی هاشمی جایگزین داود احمدی‌نژاد؟
(ادامه)
اسفندیار رحیم مشایی به همراه تیم مشاوران و معاونان خود، از سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری استعفا داده است.در همین حال، در برخی محافل سیاسی شنیده می شود، جایگزین اسفندیار رحیم مشایی تعیین شده است. مشایی استعفا کرد/ جایگزین مشایی کیست؟
اسفندیار رحیم مشایی به همراه تیم مشاوران و معاونان خود، از سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری استعفا داده است.در همین حال، در برخی محافل سیاسی شنیده می شود، جایگزین اسفندیار رحیم مشایی تعیین شده است.(ادامه)
پاسخ منفی آیت‌الله نوری‌ همدانی به درخواست مشایي
(ادامه)
مشاور مشایی استعفا کرد
(ادامه)
برخلاف تکذیبیه ی اخیر سازمان میراث فرهنگی کشور مبنی بر «عدم اسعفا یا برکناری مشایی»، خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» کسب اطلاع کرد: رییس جمهور پس از واکنش برخی مراجع تقلید، قرار شده در صورت پذیرش مشایی، «رییس سازمان میراث فرهنگی» را برکنار کند و احتمالاً (به زودی) وی استعفای خود را تقدیم رییس جمهور کند. آیا احمدی نژاد، مشایی را برکنار کرده؟
برخلاف تکذیبیه ی اخیر سازمان میراث فرهنگی کشور مبنی بر «عدم اسعفا یا برکناری مشایی»، خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» کسب اطلاع کرد: رییس جمهور پس از واکنش برخی مراجع تقلید، قرار شده در صورت پذیرش مشایی، «رییس سازمان میراث فرهنگی» را برکنار کند و احتمالاً (به زودی) وی استعفای خود را تقدیم رییس جمهور کند.(ادامه)
تصویر: رحیم مشایی جبران کرد!
(ادامه)
سخنی با نمایندگان مجلس/جعفر محمدی مشکلات، نمک زندگی است،خودتان را ناراحت نکنید!(ديدگاه)
سخنی با نمایندگان مجلس/جعفر محمدی(ادامه)
حاشیه‌هایی از جلسه علنی دیروز مجلس
(ادامه)
نامه 200 نماينده به احمدی‏نژاد علیه مشایی
(ادامه)
احضار مشایی به کمیسیون ویژه در مجلس
(ادامه)
در پی فشارهای برخی افراد پر نفوذ در محافل سیاسی و مذهبی بر دکتر احمدی نژاد بخاطر عملکرد مشایی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این اقدام صورت گرفت... استعفای غیر منتظره مشایی !
در پی فشارهای برخی افراد پر نفوذ در محافل سیاسی و مذهبی بر دکتر احمدی نژاد بخاطر عملکرد مشایی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این اقدام صورت گرفت...(ادامه)
رحیم مشایی حرف هایش را تکرار کرد
(ادامه)
درخواست یک امام جمعه برای تغییر مشايي
(ادامه)
گفته‌اند كه بنده گفته‌ام، ما با ملت اسراييل دوست هستيم كه من اصلا چنين حرفي را نزده‌ام. اصلا بحث من اين نبود؛ شما خبرنگاران هميشه به‌دنبال چيزهاي خاصي هستيد و شما اين چيزها را منتقل مي‌كنيد. رژيم اسراييل اصلا مرده است و تنها تشييع جنازه‌ي آن‌را عقب انداختند، چطور اين‌را نمي‌نويسيد؟ ‌مشايي: من این حرف ها را نزدم
گفته‌اند كه بنده گفته‌ام، ما با ملت اسراييل دوست هستيم كه من اصلا چنين حرفي را نزده‌ام. اصلا بحث من اين نبود؛ شما خبرنگاران هميشه به‌دنبال چيزهاي خاصي هستيد و شما اين چيزها را منتقل مي‌كنيد. رژيم اسراييل اصلا مرده است و تنها تشييع جنازه‌ي آن‌را عقب انداختند، چطور اين‌را نمي‌نويسيد؟(ادامه)
مشایی : ايران با مردم اسرائيل دوست است
(ادامه)
دبیر ستاد پیگیری ایجاد استان جدید در غرب مازندران با ارسال نامه اي خطاب به معاون رئیس جمهور  و به عنوان فرزند شایسته و غیرتمند غرب مازندران خواستار تعیین راه‌های عملی برای تحقق این خواسته مهم شده است ... نامه دبير ستاد پیگیری استان جديد به معاون رئیس جمهور
دبیر ستاد پیگیری ایجاد استان جدید در غرب مازندران با ارسال نامه اي خطاب به معاون رئیس جمهور و به عنوان فرزند شایسته و غیرتمند غرب مازندران خواستار تعیین راه‌های عملی برای تحقق این خواسته مهم شده است ...(ادامه)
عروسی خبرساز
(ادامه)
رئيس سازمان گردشگري كشور در ادامه سفر يك روزه خود از پروژه ساماندهي سواحل شهرستان ساري واقع در فرح آباد ساري بازديد مي‌كند و عصر امروز نيز هم در همايش سرمايه‌گذاري كه قرار است در شهرستان محمود آباد برگزار شود شركت خواهد كرد. مشایی امروز در مازندران کلنگ می زند
رئيس سازمان گردشگري كشور در ادامه سفر يك روزه خود از پروژه ساماندهي سواحل شهرستان ساري واقع در فرح آباد ساري بازديد مي‌كند و عصر امروز نيز هم در همايش سرمايه‌گذاري كه قرار است در شهرستان محمود آباد برگزار شود شركت خواهد كرد.(ادامه)
احمدی نژاد و عروس شمالی
مراسم عقد پسر دکتر احمدی نژاد و .... شب گذشته برگزار شد.این مراسم در مشهد و به صورت ساده و صمیمی ...(ادامه)
رحیم مشایی: سهمیه بنزین نوروزی کافی نیست
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با بيان اينكه 100 ليتر بنزين پاسخگوي سفرهاي نوروزي مردم نيست، گفت: پيش‌بيني مي‌شود مردم نوروز امسال رغبت بيشتري به سفرهاي كم مسافت داشته باشند(ادامه)
وليمه حج رحيم مشايي با گارسون‌هاي زن
(ادامه)
رشید غریبی اندبیلی بنزین ؛ از100 لیترسفر تا 1200 لیترنمایندگان!(ديدگاه)
رشید غریبی اندبیلی(ادامه)
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت....
فکر می کنم محکم ترینم
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت.... (ادامه)
تاکید مشایی بر توسعه گردشگري مازندران
استاندار مازندران به اتفاق جمعي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، مديران ستادي استانداري و رئيس سازمان گردشگري استان با رحيم مشايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي وگردشگري ديدار كردند.(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.