.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
احمد توكلی: از جابجايی لاريجانی متاسف شدم
(ادامه)
حسين برزگر به شايعات دامن نزنيد !(ديدگاه)
حسين برزگر(ادامه)
مراسم تجليل از پروفسور رضا در بندر انزلي
(ادامه)
انتقاد شهردارساري از پيمانكاران آب وفاضلاب مازندران
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
سفر نماينده ‌كميسارياي عالي سازمان ملل به استان گلستان
(ادامه)
يونس رنجكش از عبدالهي تا قهرماني/دولت نهم در گيلان به دنبال چيست؟ (يادداشت)
يونس رنجكش (ادامه)
بابائيان پس از دوسال حكم سرپرستي دانشگاه مازندران در اعتراض به اينكه حكم رياست وي صادر نشده است استعفاء داد و از دانشگاه مازندران خداحافظي كرد...با اينكه 12 نماينده مجلس از رئيس جمهور در مورد حكم رياست بنده پيگيري وسفارش ... شكايت سرپرست از رئيس جمهور ؟
بابائيان پس از دوسال حكم سرپرستي دانشگاه مازندران در اعتراض به اينكه حكم رياست وي صادر نشده است استعفاء داد و از دانشگاه مازندران خداحافظي كرد...با اينكه 12 نماينده مجلس از رئيس جمهور در مورد حكم رياست بنده پيگيري وسفارش ...(ادامه)
پاسخگوي تغييرات يك شبه كيست؟
فاطمه رشيدی(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي مجلس اصولگرا؛ یادش بخير
رشيد غريبي اندبيلي (ادامه)
مازندران استاني براي آزمودن مديران
مازندران از جمله استانهايي است كه شايد بتوان گفت: متاسفانه در طول سالهاي گذشته درصد ماندگاري مديران لايق وقوي در آن بسيار پايين بوده است. شايد اين مطلب موجب رنجش خاطر برخي مديران فعلي استان شود ولي چه مي توان گفت كه حقيقت همواره تلخ بوده وخواهد بود ...(ادامه)
پروفسور بهزاد به خاک سپرده شد
(ادامه)
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، فرمانده كل قوا طي حكمي سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري را به عنوان فرمانده كل سپاه منصوب كرد.همچنين طي حكمي سردار سرلشگر پاسدار سيديحيي صفوي را به عنوان دستيار و مشاور عالي فرماندهي كل قوا در امور مرتبط با نيروهاي مسلح منصوب فرمودند. 

فرمانده كل سپاه پاسداران منصوب شد
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، فرمانده كل قوا طي حكمي سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري را به عنوان فرمانده كل سپاه منصوب كرد.همچنين طي حكمي سردار سرلشگر پاسدار سيديحيي صفوي را به عنوان دستيار و مشاور عالي فرماندهي كل قوا در امور مرتبط با نيروهاي مسلح منصوب فرمودند. (ادامه)
دانشجويان مازندراني آب سرد‌ كن اتومبيل ساختند
(ادامه)
حسينعلي جلال شاهكويي نگاهي به‌اولين مركز ‪ ICT‬روستايي كشور در قرن‌آباد گرگان(بخوانيد)
حسينعلي جلال شاهكويي(ادامه)
ايرج نيازآذري مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران همايش تجليل از فرزانگان مازندران و ياداشت روز(ديدگاه)
ايرج نيازآذري مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران(ادامه)
شفقت:روابط عمومي‌ها را دريابيم
(ادامه)
اين نوشته ی روي بنر بود  اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود» گردان مسلم لشكر 25 كربلا زبانزد همه بود
اين نوشته ی روي بنر بود اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود»(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
دانشگاه مازندران در رديف‪۳۰۰‬دانشگاه برتر جهان
(ادامه)
انتصاب سرپرست ميراث فرهنگي گلستان
(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
ايجاد رشته كشاورزي هسته‌اي در گرگان
(ادامه)
به بهانه گراميداشت سالروز شهادت آيت الله رباني املشي(بخوانيد)
(ادامه)
در نخستين جلسه‌ شوراي اسلامي مازندران امروز با رأي‌گيري 16 عضو شوراي استان، رضا محسن پور از حوزه انتخابيه بابلسر با 12 رأي به عنوان رئيس شوراي اسلامي، فرامرز نقيبي از ... انتخاب اعضاي هيئت رئيسه شوراي اسلامي مازندران
در نخستين جلسه‌ شوراي اسلامي مازندران امروز با رأي‌گيري 16 عضو شوراي استان، رضا محسن پور از حوزه انتخابيه بابلسر با 12 رأي به عنوان رئيس شوراي اسلامي، فرامرز نقيبي از ...(ادامه)
نگاهي به زندگينامه مرحوم آيت‌الله‌العظمي فاضل لنكراني (بخوانيد)
(ادامه)
سالها بود كه چشم انتظار تحقق آرمانهاي والاي نظام مقدس جموري اسلامي به رفع تبعيض و نگاه هاي دوگانه در جامعه نشسته بوديم كه به لطف حق، سايه عدالت گستر و مهرورزانه ... نامه مستمري بگيران مازندران به رييس جمهور
سالها بود كه چشم انتظار تحقق آرمانهاي والاي نظام مقدس جموري اسلامي به رفع تبعيض و نگاه هاي دوگانه در جامعه نشسته بوديم كه به لطف حق، سايه عدالت گستر و مهرورزانه ...(ادامه)
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم عالم ربانی مهدوی و يكسالی که گذشت
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم(ادامه)
روز گذشته در ملأعام حكم اعدام محكوم عليه عباس بخشنده، فرزند اسماعيل به دليل ارتكاب تجاوز به عنف و قتل دختر 7 ساله به اجرا درآمد. وي به شغل ... اعدام قاتل دختر 7 ساله
روز گذشته در ملأعام حكم اعدام محكوم عليه عباس بخشنده، فرزند اسماعيل به دليل ارتكاب تجاوز به عنف و قتل دختر 7 ساله به اجرا درآمد. وي به شغل ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.