.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس جالب از مواجهه ارتش عراق با داعش
شمال نیوز: انتشار عکس زیر از روش برخورد انسانی یک سرباز ارتش عراق با یک بازداشتی گروهک تروریستی تکفیری ـ بعثی داعش، افکار عمومی را به واکنش واداشته است.(ادامه)
تازه‌ترین فتوای آیت‌الله سیستانی درباره عراق
آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر تشیع اعلام کرد همه کسانی (عراقی هایی) که در راه دفاع از وطن کشته می شوند، از جمله شهدای درجه اول محسوب شده و نیازی به غسل دادن و کفن کردن ایشان نیست.(ادامه)
قاضی صدام اعدام شد
یک رسانه عرب زبان از اعدام قاضی صادر کننده حکم اعدام صدام دیکتاتور سابق عراق به دست گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام خبر داد در حالی که مقامات عراقی آن را تایید نکرده‌اند.(ادامه)
عروس عراقی آماده نبرد با داعش+عکس
یک تازه عروس عراقی ضمن پشتیبانی از شوهر خود که با فتوای مراجع وارد میدان نبرد با داعش شده است، آمادگی خود را برای مقابله با این گروهک تروریستی اعلام کرد.(ادامه)
اعلام جهاد آیت الله مکارم شیرازی
این مرجع تقلید تصریح کرد: همه می دانیم بعد از آنکه تروریست های تکفیری و حامیان آنها از کشورهای عربی و آمریکا و اسراییل غاصب گرفتار شکست خفت باری در سوریه شدند، تصمیم گرفتند آن را در عراق جبران کنند.(ادامه)
قاضی صدام اعدام شد
(ادامه)
پیغام «داعش» به مسی: تو امیر داعش در آمریکای جنوبی هستی! + عکس
توییتر منتسب به گروهک تروریستی داعش پس از پیروزی این تیم مقابل ایران، پیام تبریکی خطاب به لیونل مسی منتشر کرد.داعش در این پیام، لقب «ابومهداف آرژانتینی» را به فوق‌ستاره آرژانتینی داده و از او خواسته تا به صف جهادگران داعش بپیوندد!(ادامه)
اظهارنظر «ظریف» درباره داعش
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) تهدیدی برای همه جهان است.(ادامه)
اعدام 300 زندانی شیعی در زندان موصل
فرمانده عملیات سامراء با اعلام هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش در تکریت، از دستگیری یک تروریستی داعشی فراری از زندان موصل خبر داد که طی بازجویی از وی به اعدام 300 شیعی در زندان موصل به دست داعش اعتراف کرد.(ادامه)
امام جمعه نوشهر: مشکل زنان با رفتن به ورزشگاه حل نمی‌شود
(ادامه)
داعش به دنبال تغییر کتاب های درسی
(ادامه)
بازگشت جنگنده های آمریکا به آسمان
(ادامه)
فکر می کنید چه کسی مبارزه علیه داعش را هدایت می کند؟ آن سه ژنرال بلندپایه که فرار کردند؟ نه! مردی که کابوس "داعش" شده... قاسم سلیمانی، مرد اول خاورمیانه و کابوس داعش/ ماجرای تلاش آمریکا برای دستگیری او
فکر می کنید چه کسی مبارزه علیه داعش را هدایت می کند؟ آن سه ژنرال بلندپایه که فرار کردند؟ نه! مردی که کابوس "داعش" شده...(ادامه)
درگیری داخلی داعش بر سر زنان جهاد نکاح
تروریست ها بر سر دختران و زنان «جهاد نکاح» به اختلاف افتاده اند.(ادامه)
هشدار عربستان سعودی به ایران/آشتی تهران و ریاض متوقف شد
عربستان سعودی هشداری آشکار به ایران داد و گفت که قدرت های خارجی نباید در عراق دخالت کنند!(ادامه)
داعشی ها ایران را هم تهدید کردند!
گروهک تروریستی داعش اعلام کرد: «رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.(ادامه)
واکنش معاون ظریف به اظهارات کلینتون
(ادامه)
حاشیه ختم پدر همسر فرمانده سپاه
(ادامه)
رضایی: داعش نتیجه طرح اسرائیل است
(ادامه)
درخواست رسمی عراق از آمریکا
(ادامه)
عده اي از تکرار شعار « فتنه» نان مي خورند
(ادامه)
رضایی: ایران حاضر نیست در کنار آمریکا قرار بگیرد
(ادامه)
شبکه المیادین لبنان، از انتخاب "عزت ابراهیم الدوری" به عنوان فرمانده کل داعش خبر داد. جانشین صدام فرمانده کل داعش شد
شبکه المیادین لبنان، از انتخاب "عزت ابراهیم الدوری" به عنوان فرمانده کل داعش خبر داد.(ادامه)
عکس/دستگیری یک داعشی با لباس زنانه
نیروهای عراقی چند تن از تروریستهای داعش را درحالی دستگیر کردند که لباس زنانه به تن داشتند. (ادامه)
نفت به نزدیک ۱۱۴ دلار رسید
(ادامه)
شمال نیوز:بنا دارم امروز از جوانان بگویم، بگویم خیلی مظلوم واقع شدند، بگویم در لابلای مسائل سیاسی گم شدند، بگویم سهم حدود 25 میلیون نفری آنها در نظر گرفته نشده است، بگویم فقط شعار جوان باوری و جوان یاوری داده ایم، اما در عمل اینگونه نبوده ایم. قلیان‌سراها مملو از جوانان شده است/ نرخ بیکاری جوانان به مرز هشدار رسیده است
شمال نیوز:بنا دارم امروز از جوانان بگویم، بگویم خیلی مظلوم واقع شدند، بگویم در لابلای مسائل سیاسی گم شدند، بگویم سهم حدود 25 میلیون نفری آنها در نظر گرفته نشده است، بگویم فقط شعار جوان باوری و جوان یاوری داده ایم، اما در عمل اینگونه نبوده ایم. (ادامه)
درگیری‌ها در بعقوبه در 60 کیلومتری بغداد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
یادگاری پسر اردوغان با داعش! (عکس)
ترکیه آنلاین، عکس زیر مربوط به دیدار بلال اردوغان (پسر نخست وزیر ترکیه) با دو عضو گروه تروریستی داعش در سه ماه گذشته است که در رستورانی واقع در استان آکسارای ترکیه به ثبت رسیده است. این عکس به سرعت در شبکه های اجتماعی ترکیه منتشر و بازتاب فراوانی یافته است.(ادامه)
قیمت نفت به بالاترین سطح 9 ماه اخیر رسید
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.