.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصادف مرگبار در جاده فيروزکوه
(ادامه)
تصادف خونين و تجمع مردم رستمكلا
شماري از مردم شهر رستمكلا از توابع شهرستان بهشهر با اشاره به وقوع چندين فقره تصادف شديد دراين شهر ودر مسير اصلي گذرخودروهاي درمسير ساري به گرگان خواستار احداث پل زيرگذر در محور اصلي اين شهر شدند...(ادامه)
انهدام 460 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران
(ادامه)
بيش از يك ميليون مسافر وارد گيلان شدند
(ادامه)
نياز به ركوع و سجود نداشت چرا كه محراب و سجده‌گاه به احترام «رشادتها» و «اخلاصش» بالا مي‌آمدند.خداوند خواسته بود زحمت ركوع و سجود را هم از اين عبد صالحش گرفته باشد، همه چيز را مي شد در اختيار اينها ديد چرا كه در .... يا امام رضا اگر اينها خوابيده‌اند بي ادب نيستند "قطع نخاعند"
نياز به ركوع و سجود نداشت چرا كه محراب و سجده‌گاه به احترام «رشادتها» و «اخلاصش» بالا مي‌آمدند.خداوند خواسته بود زحمت ركوع و سجود را هم از اين عبد صالحش گرفته باشد، همه چيز را مي شد در اختيار اينها ديد چرا كه در ....(ادامه)
برخورد يك دختر دانشجو با قطار در سوادكوه
(ادامه)
تصادف در جاده هراز 10 مجروح بر جاي گذاشت
(ادامه)
واژگوني خودرو سمند در جويبار و كشته شدن دو نفر
(ادامه)
نگاهي به آتش سوزیهاي مرتبط با قطعی گاز در ساری
(ادامه)
محمد صادق زمانی ساعت به وقت بحران !!(ديدگاه)
محمد صادق زمانی(ادامه)
خواستگار جوان و قتل مادر و پدر دختر
اين جوان به علت علاقه‌اي كه به دختر اين خانواده داشت به خواستگاري او رفت و با جواب رد اين خانواده مواجه شد، اما جوان از اصرار دست برنداشت و چندين مرتبه به خواستگاري دختر رفت اما هر بار با ...(ادامه)
درگیری شديد بين تيمهاي شهرداری بهشهر و مقاومت مازندران
(ادامه)
آتش گرفتن يكدستگاه اتوبوس در جاده هراز
(ادامه)
علی اعظم مهدی پور، رئیس هیئت کشتی مازندران که براثر بیماری قلبی در بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل بستری بود، عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی درگذشت.وي مدت سه سال سکان دار ورزش کشتی مازندران بود که برگزاری مسابقات جهانی کشتی ... رئیس هیئت کشتی مازندران درگذشت
علی اعظم مهدی پور، رئیس هیئت کشتی مازندران که براثر بیماری قلبی در بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل بستری بود، عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی درگذشت.وي مدت سه سال سکان دار ورزش کشتی مازندران بود که برگزاری مسابقات جهانی کشتی ...(ادامه)
مدیر کل تربیت بدنی مازندران روانه بیمارستان شد
(ادامه)
برگزاری مسابقه "ميرزا كي بود و چه كرد؟" در گيلان
(ادامه)
حسين زكريايي عزيزي
سلاح پنهاني اما كشنده"نگاهي به كاربرد سلاح شيميايي توسط حزب بعث در طول جنگ تحميلي"(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
زينب مادر اين بچه 6 ساله در اظهاراتش راز قتل فرزندش را فاش كرد و گفت: مدتي است كه با فردي به نام هادي 26 ساله ارتباط نامشروع داشته و فرزندش فرد مورد نظر را در منزلش رويت و شناسايي كرده بود... مادر سنگدل ساروی فرزند شش ساله اش را کشت
زينب مادر اين بچه 6 ساله در اظهاراتش راز قتل فرزندش را فاش كرد و گفت: مدتي است كه با فردي به نام هادي 26 ساله ارتباط نامشروع داشته و فرزندش فرد مورد نظر را در منزلش رويت و شناسايي كرده بود...(ادامه)
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم... سرپناه جانبازان در تصرف نورچشمي‌ها !!
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم...(ادامه)
درگيري دو طايفه در مينودشت منجر به قتل شد
(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
۴ کشته در تصادف دیروز رودبار
(ادامه)
يك هفته 300 فقره تصادف در مازندران
(ادامه)
همزمان با افزايش گرماي هوا و رطوبت نسبي، حمله شبانه «دراكولا» صدها نفر از مردم مناطق مختلف استان گيلان را مجروح كرد.دراين فصل بسياري از ساكنان استان گيلان، از حمله خاموش غافلگيرانه اين موجود وحشتناك مجروح ... حمله «دراكولا» به مردم گيلان
همزمان با افزايش گرماي هوا و رطوبت نسبي، حمله شبانه «دراكولا» صدها نفر از مردم مناطق مختلف استان گيلان را مجروح كرد.دراين فصل بسياري از ساكنان استان گيلان، از حمله خاموش غافلگيرانه اين موجود وحشتناك مجروح ...(ادامه)
مرگ‪ ۱۳۳‬نفر در تصادفات جاده‌اي استان گلستان
(ادامه)
سه مسافر در آب هاي گيلان غرق شدند
(ادامه)
درگیری خانوادگی و مرگ دختر 9 ساله رشتی
(ادامه)
2کشته در اثرسقوط خودرو به دره در شاهكوه
واژگوني خودرو و سقوط آن به دره در منطقه شاهكوه گرگان در استان گلستان دو قرباني برجاي گذاشت .(ادامه)
وقوع ‪ ۲۱۶‬فقره تصادف در يك هفته
فرمانده قرارگاه پليس راه استان گلستان گفت: طي هفته گذشته براثر بي‌احتياطي تعدادي از رانندگان ‪ ۲۱۶‬فقره تصادف در سطح شهرها و جاده‌هاي استان بوقوع پيوست. سرهنگ محمدرضا كابوسي روز يكشنبه افزود: در اين حوادث ‪ ۶‬نفر جان خود را از دست داده و ‪ ۱۱۱‬نفر نيز مجروح شدند كه براي مداوا به مراكز درماني انتقال يافتند. سرپرست راهنمايي و رانندگي استان گلستان اضافه كرد: ‪ ۱۲۰‬فقره از اين تصادفات خسارتي بود كه توسط كارشناسان راهنمايي و رانندگي كروكي تهيه و تنظيم شد.(ادامه)
‪ ۲۴‬كشته در سانحه تصادف جاده‌هاي گيلان
رييس روابط عمومي پليس گيلان از كشته شدن ‪ ۲۴‬نفر در اثر سانحه تصادف در در جاده‌هاي استان در طول هفته جاري خبرداد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.