.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چند هفته از برکناری نصرالله خادم رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نگذشته بود که نصرت الله فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران نیز راهی تهران شد از نصرالله تا نصرت الله
چند هفته از برکناری نصرالله خادم رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نگذشته بود که نصرت الله فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران نیز راهی تهران شد(ادامه)
تلاش آقای رئیس برای ماندن !!؟؟
(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ... استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
محمود زارع ورزش ، سیاست و بازی(يادداشت)
محمود زارع(ادامه)
سفرهای خانوادگی با ماشینهای دولتی
برغم شعارهای ساده زیستی مسئولان دولت نهم و همچنین تاکید ویژه آنان به عدم استفاده از امکانات دولتی ، متاسفانه اخيراً در روزهای تعطیل برخي از مدیران کل دستگاههای اجرایی و حتی مدیران رده پایین تر به ...(ادامه)
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند... (ادامه)
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری... شورا سکوی پرش برای مجلس نیست
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری...(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
درحالیکه "خانه مطبوعات" یک تشکل کاملآ صنفی میباشد و پرهیز از صف بندی های سیاسی و حزبی یکی از لزومات اینگونه مجموعه ها است.و با توجه به اهمیت دوری نمودن خانه مطبوعات از ... "تدارک حزبی" برای خانه مطبوعات
درحالیکه "خانه مطبوعات" یک تشکل کاملآ صنفی میباشد و پرهیز از صف بندی های سیاسی و حزبی یکی از لزومات اینگونه مجموعه ها است.و با توجه به اهمیت دوری نمودن خانه مطبوعات از ...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار... جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...(ادامه)
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران اول شد
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران، به عنوان یکی از 6 مرکز برتر کشور در سال 85 انتخاب شد.(ادامه)
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود.  اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون... اخبار کاندیداها از اردوگاه اصلاح طلبان گیلان
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود. اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون...(ادامه)
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی... مازندران ،کلید استارت موتلفه برای مجلس هشتم
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی...(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
برخی شنیده ها از احتمال انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری یکی از استانهای همجواربه عنوان استاندار جدید گلستان حکایت دارد؛ گفته می شود این مدیر دولت نهم که قرار است جانشین استاندار سابق گلستان ... استاندر جديد گلستان چه كسي است!
برخی شنیده ها از احتمال انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری یکی از استانهای همجواربه عنوان استاندار جدید گلستان حکایت دارد؛ گفته می شود این مدیر دولت نهم که قرار است جانشین استاندار سابق گلستان ...(ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
نامه حسن کربلایی به سردبیر روزنامه نسیم (گیلان)
با عرض تبریک سال نو با شعار وحدت ملی و انسجام اسلامی محضر مردم شریف گیلان و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،امیدوارم روش و منش آن نشریه در سال 1386 با گذشته متفاوت باشد و به جای طرح مسائل اختلافی ، همه قوت و همت شما مصروف وحدت شود .(ادامه)
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ... آغاز جلسات انتخاباتی مجلس هشتم در گیلان
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ...(ادامه)
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم. اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره زنان گیلانی
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم.(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.761 seconds.