.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۷ تیر
روزنامه‌های امروز به مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر و بهره برداری از فاز دوم آزادراه تهران-شمال پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۵ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر فرار و عقب نشینی صهیونیست‌ها از جنین و برگزاری کنکور سراسری پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۴ تیر
روزنامه‌های امروز به عضویت رسمی ایران در سازمان شانگهای و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنین و پاسخ مقاومت پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۲ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه سرکوب معترضین فرانسوی توسط پلیس این کشور و چراغ سبز مسئولین به واردات خودرو پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۱ تیر
روزنامه‌های امروز به اعتراضات مردمی در فرانسه و محکومیت اهانت به قرآن کریم توسط اتحادیه اروپا پرداخته‌اند.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۱۰ تیرماه
رخ نمایی هیولای فرونشست ها، استقبال گرم در دیار کریمان افتتاح ۱۲ طرح با حضور رئیس جمهور، دوزخ آزادی شر، کارمای آتش، اعتراض جهان اسلام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد تیترهای برگزیده روزنامه‌های شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ است.(ادامه)
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد. توضیحات قوه قضائیه در رابطه با آزادی برخی از محکومان مشهور
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۰ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به کرمان و محکومیت جهانی اهانت به قرآن کریم در سوئد پرداخته اند.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه درباره وضعیت آزادی برخی از محکومان اطلاعیه ای صادر کرد. مرکز رسانه قوه قضاییه: بابک زنجانی و شهرام جزایری در زندان هستند/ وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی طبری برای آزادی
مرکز رسانه قوه قضاییه درباره وضعیت آزادی برخی از محکومان اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضائیه آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را اعلام کرد.


آخرین وضعیت اکبر طبری، بابک زنجانی، شهرام جزایری، مهدی هاشمی و محمدعلی نجفی/ اکبر طبری چرا آزاد است؟
مرکز رسانه قوه قضائیه آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را اعلام کرد. (ادامه)
ولادیمیر سدوف وزنه بردار قزاقستانی که به دلیل دوپینگ محروم شد، خودکشی کرد. اتفاق باورنکردنی برای قهرمان ورزش/ قهرمان جهان خودکشی کرد
ولادیمیر سدوف وزنه بردار قزاقستانی که به دلیل دوپینگ محروم شد، خودکشی کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۵ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب و رویکرد دولت به بازگشت تعامل در سیاست خارجی پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۴ تیر
روزنامه‌های امروز به شورش گروه واگنر در روسیه و پشت پرده مشروبات سمی پرداخته‌اند.(ادامه)
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله  وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند. تروریست‌های کومله چرا به جان هم افتادند؟
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند.(ادامه)
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد. مطهری: برخی در نساجی به من خیانت کردند
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه اول تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب و برنامه دولت برای تولید برق هسته ای پرداخته اند.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۳۱ خرداد
روزنامه‌های امروز به عملیات مبارزه با تروریسم پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین و رای اعتماد مجلس به محمدعلی نیکبخت برای وزارت جهاد کشاورزی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۸ خرداد
روزنامه‌های امروز به سفر وزیر خارجه عربستان به تهران و وصول کل بدهی گازی عراق توسط دولت سیزدهم پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۷ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر احیاء توافق و مذاکرات میان ایران و آمریکا و سفر ۵ روزه رئیس جمهور به آمریکای لاتین پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۵ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و ادامه سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین پرداخته اند.(ادامه)
عناوین روزنامه‌های ورزشی؛ پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲) را در ادامه مشاهده می‌کنید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۴ خرداد
روزنامه‌های امروز به هشدار دویست نماینده مجلس به طالبان در مورد حقابه ایران از هیرمند و رای اعتماد مجلس به وزیر جدید صمت پرداخته‌اند.(ادامه)
وزارت کشور در اطلاعیه ای اعلام کرده است که مقامات و مشاغل مورد تاکید قانون انتخابات مجلس در صورتی که قصد داوطلبی نمایندگی در قوه مقننه را دارند باید ۲۵ خرداد استعفای خود را اعلام کنند. چه مسئولانی باید برای داوطلبی در انتخابات مجلس تا ۲۵ خرداد استعفا دهند؟
وزارت کشور در اطلاعیه ای اعلام کرده است که مقامات و مشاغل مورد تاکید قانون انتخابات مجلس در صورتی که قصد داوطلبی نمایندگی در قوه مقننه را دارند باید ۲۵ خرداد استعفای خود را اعلام کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۲ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و مسئولان صنعت هسته ای و کاهش قیمت دلار پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۱ خرداد
روزنامه‌های امروز به نگرانی جدی درباره لایحه حجاب و وصول طلب ۳ میلیارد دلاری طلب ایران از عراق پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۰ خرداد
روزنامه‌های امروز به سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و بازدید میدانی رئیس قوه قضاییه از انبار‌های بنادر، گمرکات و اموال تملیکی پرداخته‌اند.(ادامه)
مهلت استعفا از مسئولیت‌های اجرایی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز - ۱۹ خرداد - آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.

۱۹ تا ۲۵ خرداد آخرین مهلت استعفا برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم
مهلت استعفا از مسئولیت‌های اجرایی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز - ۱۹ خرداد - آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۷ خرداد
روزنامه‌های امروز عمدتا به رونمایی از فتاح، موشک هایپرسونیک ایرانی و پاسخ مدیرکل آژانس انرژی اتمی به سخنان ضد ایرانی نتانیاهو پرداخته‌اند.(ادامه)
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری مازندران با اشاره به تقویم انتخابات، افزود؛ زمان استعفای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون انتخابات ۱۹ تا ۲۵ خرداد است.

داوطلبان نمایندگی مجلس تا ۲۵ خرداد استعفا دهند/ ثبت‌نام از ١٩ آذر ماه
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری مازندران با اشاره به تقویم انتخابات، افزود؛ زمان استعفای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون انتخابات ۱۹ تا ۲۵ خرداد است. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 97 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.